ΕΛΛΑΔΑ

Intercity Express: Ξεκινάει και επίσημα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, σε 4 ώρες!

Δεν θα σας το κρύψουμε, κάποια δάκρυα συγκίνησης κυλάνε στο πρόσωπό μας. Ο λόγος; Μα φυσικά γιατί ανακοινώθηκε και επίσημα το πρώτο δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, σε τέσσερις ωρίτσες. Από ‘κει που δεν το περιμέναμε, έσκασε η είδηση λοιπόν, πως τη Δευτέρα 20 Μαϊου και ώρα 06:25 (το πρωί προφανώς) το τρένο θα φτάσει σε […]

Δεν θα σας το κρύψουμε, κάποια δάκρυα συγκίνησης κυλάνε στο πρόσωπό μας.

Ο λόγος; Μα φυσικά γιατί ανακοινώθηκε και επίσημα το πρώτο δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, σε τέσσερις ωρίτσες. Από ‘κει που δεν το περιμέναμε, έσκασε η είδηση λοιπόν, πως τη Δευτέρα 20 Μαϊου και ώρα 06:25 (το πρωί προφανώς) το τρένο θα φτάσει σε εμάς από τη συμπρωτεύουσα, με στόχο τις τρεις ώρες και 57 λεπτά.

Υπάρχει βέβαια ένας μικρούλης παράγοντας σε όλο αυτό, μικρούλης όμως.

Σύμφωνα με τα όσα διαβάζουμε στην Καθημερινή, το δίκτυο δεν είναι ακόμη έτοιμο. Άκουσον άκουσον! Η ηλεκτροκίνηση, που λέτε, στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός, μήκους 106 χλμ., παραδόθηκε εσπευσμένα. Το γνωστό “άρπα κόλλα”.

Οι υποσταθμοί ισχύος που υποστηρίζουν την ηλεκτροκίνηση είναι οι μισοί και σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζουν τη διενέργεια εμπορικών δρομολογίων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, κάθε 50 χλμ. ηλεκτροκίνησης απαιτούνται δύο σταθμοί, εκ των οποίων ο δεύτερος είναι εφεδρικός ώστε αν πάθει κάτι ο πρώτος, να μην αφήσει το τρένο στη μέση της διαδρομής. Σήμερα, η ΕΡΓΟΣΕ έχει παραδώσει την ηλεκτροκίνηση χωρίς τους εφεδρικούς σταθμούς, δηλαδή τους δύο από τους τέσσερις συνολικά που απαιτούνται για την ασφαλή διέλευση μιας εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρχικά αρνούνταν να πραγματοποιήσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Υποσχέθηκε δε ότι στους δύο υποσταθμούς, θα υπάρχει σε 24ωρη βάση προσωπικό, ώστε να διασφαλίσει την ασφαλή διέλευση των συρμών. Αν δηλαδή υπάρξει βλάβη στον υποσταθμό θα παρέμβει επιτόπου για την επιδιόρθωσή του. Με τους όρους αυτούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται να συμφώνησε και έτσι από Δευτέρα 20 Μαΐου η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη μειώνεται σε περίπου τεσσερισήμισι ώρες ή και λιγότερο.

Στην ουσία του πράγματος τώρα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιεί κάθε ημέρα ένα πολύ γρήγορο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και θα το ονομάζει Intercity Experss. Θα είναι διάρκειας τριών ωρών και 57 λεπτών (03.57) η διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα και διάρκειας τεσσάρων ωρών και 10 λεπτών η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Στη διάρκεια της ημέρας θα υπάρχουν και άλλα 3-4 δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα), τα οποία θα ονομάζονται Intercity και θα είναι διάρκειας περίπου τεσσερισήμισι ωρών. Τα Intercity Experss θα σταματούν μόνον Λιανοκλάδι και Λάρισα.

Όπως καταλαβαίνετε, το γεγονός πως ξεκινά το δρομολόγιο πέντε ημέρες πριν τις ευρωεκλογές, για ορισμένους δεν είναι τυχαίο. Παρ’όλα αυτά, αντί να μας νοιάζει αυτή η γαμημένη τιμημένη ψήφος, θα ήταν καλό κάποια στιγμή να παραδώσουμε ένα έργο το οποίο πληροί όλες τις προϋποθέσεις για την ασφάλεια των πολιτών.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET