ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Η virtual μπίρα της Heineken είναι κι επίσημα εδώ και περιμένει να την… πιεις στο metaverse!

Η μοναδική A-Yeast μαγιά αντικαταστάθηκε από A-Pixels!

Neopolis Team

21 Μαρτίου, 2022

Η Heineken® παρουσίασε για πρώτη φορά την virtual μπίρα της, Heineken Silver, στον κόσμο του metaverse και μας έδωσε μια γεύση από τον κόσμο που ανοίγεται μπροστά μας. 

Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο brand που μας ξανασυστήνεται μέσω της εικονικής πραγματικότητας, μιας πραγματικότητας δηλαδή που παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Αυτή τη στιγμή όμως κάνουμε τα πρώτα δειλά βήματα στο virtual σύμπαν και καθετί μοιάζει εντυπωσιακό μεν, αλλά και κάπως αλλόκοτο.

Έτσι και η συνάντηση με την Heineken Silver στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland, χαρακτηρίστηκε από αυτές τις δύο λέξεις. Τα πάντα έμοιαζαν φυσιολογικά, μέχρι που συνειδητοποιούσες ότι απέναντί σου έχεις… pixels.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο εικονικό ζυθοποιείο της Heineken®, με τους εικονικούς πρεσβευτές της Heineken® να παίρνουν τον λόγο και τους, επίσης εικονικούς, επισκέπτες να απολαμβάνουν το event μαζί με τα σνακς που συνοδεύουν τέτοιες περιστάσεις, την ίδια ώρα που ο Thierry Henry διασκέδαζε τους καλεσμένους με τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες.

Κάτι που μέχρι πρότινος, λοιπόν, απαιτούσε τη φυσική παρουσία, πλέον ικανοποιούνταν μόνο με avatars!

Όσο για την ίδια τη μπίρα, στον πραγματικό κόσμο είναι δημοφιλής για την ασυμβίβαστη ποιότητά της που έχει τελειοποιηθεί μέσα από δεκαετίες καινοτομίας στη ζυθοποιία, ωστόσο τώρα, η ίδια εξειδίκευση προχωρά σε έναν υψηλής τεχνολογίας μετασχηματισμό για να κατακτήσει τον συναρπαστικό κόσμο του metaverse, ένα pixel τη φορά. Η Heineken είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά

Η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, στον νέο αυτό κόσμο αντικαθίσταται πλέον με A-Pixels!

Τη θέση του λυκίσκου που συλλέγεται στα χωράφια παίρνει ο λυκίσκος από Binary Coded Hops που καλλιεργείται από NPC αγρότες (αυτοματοποιημένους). Και φυσικά, όλη η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιημένους δηλαδή αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken®. Όλα αυτά τα στοιχεία, συνδυάζονται για να αναπτύξουν μια μοναδική μπίρα που οι επισκέπτες του virtual ζυθοποιείου της Heineken® στο Decentraland θα μπορούν να εξερευνήσουν στον εικονικό κόσμο.

Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης επισημάνθηκε αρκετές φορές και κατά την παρουσίαση της Heineken Silver, όπου δεν έλειπαν τα αστεία για τη μη πραγματική της υπόσταση. Συγκεκριμένα, ο Bram Westenbrink, Global Head της εταιρείας, σημείωσε αστειευόμενος πως το metaverse, παρότι είναι ένας πρωτοποριακός κόσμος με πολλές δυνατότητες, δεν είναι το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσουμε μια μπίρα.

Στη Heineken® πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα.

Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο. Προς το παρόν, δεν μπορείτε να δοκιμάσετε pixels και bytes. Θέλουμε, λοιπόν, να τονίσουμε το οξύμωρο και να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι τίποτα δεν ξεπερνά τη γεύση μιας δροσιστικής μπίρας στον πραγματικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της νέας virtual Heineken® Silver.

Για να προσθέσει περισσότερο ενδιαφέρον στο metaverse και στην virtual Heineken® Silver, η Heineken® συνεργάστηκε με τον Ισπανό αυτοδίδακτο street artist, J. Demsky για να βοηθήσει στο σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken® Silver.

Για να ανακαλύψετε το εμπνευσμένο από τον J. Demsky εικονικό περιβάλλον της Heineken® Silver και να απολαύσετε τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας της Heineken®, απλώς επισκεφτείτε το link!

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET