UNI LIFE & TIPS

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας αναζητώντας την επόμενη γενιά στελεχών της!

Οι ενδιαφερόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τα στελέχη της εταιρείας για τη μέχρι τώρα πορεία τους, αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον.

Κλεοπάτρα Μπράιτ

19 Οκτωβρίου, 2018

Η Coca‑Cola Τρία Έψιλον συμμετείχε και φέτος στο μεγαλύτερο event για την επαγγελματική εξέλιξη και τις νέες τάσεις εργασίας στην Ελλάδα, στις Ημέρες Καριέρας 2018.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στο περίπτερο της Coca‑Cola Τρία Έψιλον, οι ενδιαφερόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τα στελέχη της εταιρείας για τη μέχρι τώρα πορεία τους, αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει την εταιρεία της
Coca Cola Τρία Έψιλον ξεχωριστή; 

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι αδιαμφισβήτητα εργοδότης επιλογής για τη γενιά Y και ένας από τους 10 κορυφαίους εργοδότες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Best Workplace 2018.

Eπιπροσθέτως, είναι μια εταιρεία που απασχολεί 1.500 εργαζόμενους σε όλη τη χώρα, καθώς διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων του κλάδου. Φροντίζει διαρκώς για τη δημιουργία συνθηκών εργασιακής ευημερίας και εξέλιξης για τους ανθρώπους της, εντάσσοντας τις δράσεις της σε ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Στόχος της είναι ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον που συνεχώς προοδεύει και στο οποίο επιτυγχάνονται οι εταιρικοί στόχοι, ενώ οι άνθρωποι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, καθώς συνεργάζονται ως ομάδα σε ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης.

Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, External & Community Affairs Manager Coca-Cola Τρία Έψιλον, αναφέρει συγκεκριμένα:

Η εταιρεία, αν και έχει πολλές δεκαετίες παρουσίας στο χώρο εργασίας, είναι κατά κύριο λόγο νεανική, διότι το 40% των εργαζομένων ανήκει στη γενιά Υ.  Ενδιαφέρεται λοιπόν για τη νέα γενιά, καθώς τα προϊόντα της απευθύνονται σε αυτήν, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του οργανισμού αποτελείται από νέους!

Τι σημαίνει το εργασιακό περιβάλλον για εκείνους και
πώς αντιμετωπίζουν την εικόνα τους ως εργοδότες; 

Η εργασιακή κουλτούρα της εταιρίας στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες:

Ο πρώτος αφορά την απασχολησιμότητα. Η εταιρεία δίνει ευκαιρίες ενδυνάμωσης στους νέους ανθρώπους, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους στο κομμάτι της αγοράς εργασίας.

Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, μας διευκρινίζει πως «αυτό επιτυγχάνεται μέσω του προγράμματος Youth Empowered, το οποίο είναι ένα πρόγραμμα δωρεάν προετοιμασίας των νέων προκειμένου να καταφέρουν να διεκδικήσουν θέσεις στην αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ηλικίες 18-30, ανεξαρτήτως εμπειρίας, με μοναδικό κριτήριο τη θέληση για μάθηση.” 

Σε περίπτωση που κάποιος είτε δεν κατάφερε να παρευρεθεί στην εκδήλωση, είτε επιθυμεί να ενημερωθεί περαιτέρω, το Youth Empowered περιέχει interactive ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου μπορεί κανείς να γραφτεί δωρεάν και να παρακολουθήσει όλο το εκπαιδευτικό περιεχόμενο του προγράμματος.

Ο δεύτερος πυλώνας, σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Παπαδάκη    συσχετίζεται με τα προγράμματα και τους τρόπους που μπορεί κανείς να εργαστεί στην εταιρεία.

Αυτό υλοποιείται μέσω του Rise Managment Traineeένα πρόγραμμα που στοχεύει να βρει τα στελέχη της εταιρείας των επόμενων χρόνων.

Η Ελεάνα Ψωμιάδου,Talent Acquisition & Identification Expert, μας τονίζει πως:

Mε τη νέα χρονιά αποστέλλονται οι αιτήσεις αναλόγως τον τομέα προτίμησης του κάθε υποψήφιου (Commercial, Supply Chain, HR, Public Affairs & Communication). Τα βασικά κριτήρια ένταξης στο πρόγραμμα είναι να ‘ναι κανείς απόφοιτος προπτυχιακού/μεταπτυχιακού, να έχει μεγάλη όρεξη να μάθει, να δουλέψει, να εξελιχθεί και να μετακινηθεί! Φυσικά, ύψιστης σημασίας είναι και τα soft skills!

H διαδικασία επιλογής των υποψήφιων στελεχών, διαρκεί κατά μέσο όρο τρεις μήνες και είναι η εξής:

  • Οι υποψήφιοι συμμετέχουν σε project, στα οποία δέχονται καθοδήγηση από στελέχη του οργανισμού.
  • Το δεύτερο στάδιο, αφορά δραστηριότητες σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων επίσημων εκπαιδεύσεων, συλλογική μάθηση, αλλά και οn the job trainings – με στόχο την υποστήριξη του ρόλου των υποψηφίων ως Management Trainee.
  • Τέλος, ο υποψήφιος αναλαμβάνει πλέον αρμοδιότητες σε ηγετικά κομμάτια αρχικού επιπέδου, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη των ανώτερων στελεχών της εταιρείας .

Η Κωνσταντίνα Στεργιοπούλου, η οποία συμμετέχει ένα χρόνο στο πρόγραμμα Rise Management Trainee στο κομμάτι της Επικοινωνίας, δήλωσε σχετικά με αυτό:

Από την αρχή που εντάχθηκα στο πρόγραμμα είχα μεγάλη θέληση να μάθω τον τρόπο που λειτουργούν οι πωλήσεις. Ήδη από τους πρώτους μήνες ένταξης στο Rise Managment Trainee έχει κανείς μια ολοκληρωμένη οπτική της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τη δομή της Coca Cola Τρία Έψιλον.

Επιπλέον, ο οργανισμός δίνει στους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αρκετά νωρίς μεγάλες ευθύνες, προκειμένου να εξελιχθούν στο μέγιστο βαθμό.

Κάτι που διαφαίνεται και στην περίπτωση της Κωνσταντίνας, η οποία οργάνωσε το Youth Empowered στο Περιστέρι, και όσον αφορά το κομμάτι της επικοινωνίας με τις ομιλίες των στελεχών-εταιρείας παραγωγής, αλλά και το πρόγραμμα ροής καθημερινώς του Youth Empowered.

H Κωνσταντίνα Στεργιοπούλου, αναφέρει ότι ««κατά τη διάρκεια του προγράμματος Rise Management Trainee, πέρασα από αρκετά τμήματα της εταιρείας ενώ η εκπαίδευση είναι και σε επίπεδο ομίλου μέσω εκπαιδεύσεων και με άτομα από διαφορετικές χώρες του ομίλου» Τέλος, έμπειρα στελέχη μας εκπαιδεύουν όσον αφορά τα presantation skills.»

Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, αναφέρει πως «στο κομμάτι της απασχολησιμότητας ανήκει και η εποχιακή εργασία στον οργανισμό. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι μια εταιρεία, που είναι κατά κύριο λόγο προσανατολισμένη στις πωλήσεις, καθώς η εταιρεία διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων στον κλάδο στην Ελλάδα, ενώ συνάμα είναι παρούσα σε όλες τις αγορές που αφορούν τον τουρισμό και αναπτύσσονται τους θερινούς μήνες.»

Συνεπώς, το καλοκαίρι οι ανάγκες για εργαζόμενους είναι αυξημένες και στο κομμάτι των πωλήσεων αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Στην Ελλάδα η εταιρεία έχει τέσσερα εργοστάσια: Στο Σχηματάρι, στο Αίγιο, στο Ηράκλειο της Κρήτης, στην Αταλάντη. Η πρόσληψη εποχιακών στελεχών αρχίζει το Φεβρουάριο, όπου πάνω από το 50% των εργαζομένων κάθε χρονιάς, απορροφάται σε θέσεις εργασίας μετά το τέλος του εξαμήνου.

Η καρδιά του οργανισμού χτυπάει στο κέντρο της αγοράς, συνεπώς οι πωλήσεις είναι το εισιτήριο για όποιον επιθυμεί να εξελιχθεί στην εταιρεία.

Επομένως, όποιος εργαστεί ως εποχιακός στον κλάδο των πωλήσεων, μπορεί να αξιοποιήσει ευκαιρίες είτε μέσω job assignment ή περνώντας από διάφορες θέσεις προκειμένου να γνωρίσει καλύτερα την εταιρεία.

Ο τρίτος πυλώνας, σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Παπαδάκη, αφορά το εργασιακό περιβάλλον.

Επικεντρώνεται δηλαδή στις συνθήκες που υπάρχουν για τους εργαζόμενους της εταιρείας, αλλά και στην εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών, με στόχο τη δυνατότητα εξέλιξης μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον.

Ένα από τα προγράμματα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι και το Be Well που σχετίζεται με την ευεξία των εργαζομένων το οποίο έχει προκύψει μέσα από ανάγκες που περιγράφουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι. Σημαντικό ρόλο έχουν και οι δράσεις που αφορούν στην εθελοντική προσφορά στην κοινωνία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι πως περισσότερα από εκατό στελέχη της CocaColaΤρία Έψιλον συνέδραμαν στη στήριξη των πληγέντων από τις φωτιές στο Μάτι.

Μια από τις μεγαλύτερες καινοτομίες που έχει κατορθώσει ο όμιλος, σχετίζεται με την προσπάθεια να δημιουργήσει συνθήκες σε καθημερινό πλαίσιο, προκειμένου να επιτρέψει σε όλους τους εργαζομένους της να έχουν μια σωστή ισορροπία στην προσωπική τους ζωή.

Αυτή η καινοτόμα προσπάθεια, ονομάζεται Flexi Life, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους εργαζομένους της εταιρείας σε συνεννόηση με τον αντίστοιχο manager, να προσαρμόζουν το ωράριό τους ανάλογα την περίσταση (πχ. νέος γονιός). Τέλος, δίδεται η επιλογή σε όλα τα στελέχη να εργάζονται δύο φορές το μήνα από το σπίτι τους!

Αξιοσημείωτο είναι πως η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενδιαφέρεται αρκετά
για το Engagement που δημιουργείται με τους εργαζόμενους.

O Αλέξανδρος Παπαδάκης αναφέρει πως «επιθυμούμε να δημιουργήσουμε μια νέα κουλτούρα στην εταιρεία με βάση τις αξίες της, το όραμά της και τα όνειρά της. Εδώ βέβαια σχετίζεται και η ενδυνάμωση των στελεχών, αφού ο κάθε manager έχει τη δυνατότητα να επιβραβεύσει τον εργαζόμενο, ούτως ώστε να δοθεί και το καλό παράδειγμα στους υπόλοιπους.»

Για περισσότερες πληροφορίες: coca-colahellenic.com

 

ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Coffee Island: Στηρίζοντας τη φοιτητική κοινότητα του Παν/μίου Πατρών, προχωρά σε μια σημαντική δωρεά!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Νομική ΕΚΠΑ: Πήρε όλα τα βραβεία σπίτι της η ομάδα που συμμετέχει σε διεθνή διαγωνισμό δίκης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Εγκρίθηκε η πρώτη Ιατρική Σχολή μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΠΘ: Μπρόκολο με ψαλίδα έδωσε να δοκιμάσει σε φοιτητή η λέσχη, δεν πήρε θετικό feedback!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κερασμένη… βίδα στη σαλάτα του βρήκε φοιτητής από τη Λέσχη του Πολυτεχνείου Κρήτης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το Πανεπιστήμιο Ζυρίχης αποσύρεται από διεθνείς κατατάξεις: «Πιέζουν για άχρηστες έρευνες»!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET