Η ιστορική μα πάντα fashion forward εταιρεία υποδημάτων Haralas ενώνει τις δυνάμεις της με την Social Outkast, μια digital πλατφόρμα με αγάπη για το στυλ και την προσωπική έκφραση, δημιουργώντας μία capsule collection αποτελούμενη από 5 must-have hero pieces που δίνουν χώρο σε όποιον τα αποκτήσει να εκφράσει τη δική του ξεχωριστή μοναδικότητα.
Πίσω από το εγχείρημα του Social Outkast βρίσκονται τρεις δυναμικές influencers, content creators & youtubers στην ελληνική αγορά, οι Άννα – Μαρία Βέλλη (amiyiami), Δανάη Γεωργαντά (imikriollandeza) και Φωτεινή Αριστακεσιάν (fosbloque) που επιλέγουν μοναδικά ελληνικά streetwear brands για τη συλλογή τους. Από αυτά δεν θα μπορούσε να λείπει η Haralas, με την οποία συνδημιούργησαν μία σαγηνευτική limited capsule συλλογή που αποπνέει θηλυκότητα, fashion statement διάθεση και urban αέρα.
Την exclusive αυτή συλλογή που γεννήθηκε από τη δημιουργική σύμπραξη της Haralas με την Social Outkast, συνθέτουν πέντε stylish σχέδια υποδημάτων: τα μαύρα mules που αποτελούν απόδειξη της μινιμαλιστικής κομψότητας, οι κλασικές μαύρες και ροζ μπαλαρίνες – η επιτομή της φινέτσας, μαύρα clogs με γούνινη επένδυση – το απόλυτο fashion statement, μαύρα και leopard mules – μία playful εκδοχή ενός διαχρονικού σχεδίου και τα μαύρα platforms που ξεκινώντας από τις φετινές γιορτές θα συγκεντρώσουν τα βλέμματα.
Κάθε ζευγάρι είναι ένα νεύμα στα απαιτητικά γούστα της σύγχρονης γυναίκας, συνδυάζοντας τη δεξιοτεχνία της Haralas με τον παλμό της Social Outkast στις σύγχρονες τάσεις της μόδας.