fbpx

H νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση!


Τη Δευτέρα, αφού τελειώσαμε με δουλειά και υποχρεώσεις, βρεθήκαμε στο Gazarte, εκεί όπου η ΙΚΕΑ με ένα πρωτότυπο και λαμπερό media event μας παρουσίασε την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας, για το 2020.

Η ζεστή ατμόσφαιρα, η ωραία θέα και το αληθινό σπίτι που έστησε η ΙΚΕΑ, μας έβαλαν ιδέες στο μυαλό πως κάπως έτσι θα θέλαμε να ήταν και το δικό μας σπίτι. Α, και να έχει και μια αυλή, όπως πολύ σωστά έλεγε και ξανάλεγε ο Αντώνης στο θεατρικό έργο που απολαύσαμε, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».

Το «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας» είναι η τρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας, απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.

Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών… είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.

Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή.

Γι’ αυτόν το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια:

Η νέα καμπάνια της IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό. Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση. Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτό σχεδιάζοντας προϊόντα με γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET