fbpx

Φυσικό ΕΚΠΑ: Καθηγητής δηλώνει απελπισμένος με την αντιγραφή στις εξ αποστάσεως εξετάσεις!


Μεταξύ μας, η εξ αποστάσεως εξεταστική δεν ήταν κι ό,τι χειρότερο μας συνέβη τα τελευταία εξάμηνα. Αντιθέτως, πολλές φορές αποδείχθηκε σωτήρια, αφού μας έδωσε την ευκαιρία να περάσουμε μαθήματα που θεωρούσαμε χαμένη υπόθεση και την αιτία που δε θα πάρουμε ποτέ πτυχίο. Όχι μόνο γιατί υπήρχε το ενδεχόμενο της αντιγραφής, αλλά και γιατί ο βαθμός δυσκολίας των εξετάσεων μειώθηκε αρκετά και με λίγη προσπάθεια, καταφέραμε να χτυπήσουμε έστω ένα 5άρι.

Και μπορεί κανείς να μη μας έπιασε τις φορές που «κλέψαμε» λιιίγο, αλλά τα ανεξήγητα ποσοστά επιτυχίας μας πρόδωσαν. Πολλοί καθηγητές έχουν μιλήσει για αυτό το φαινόμενο τον τελευταίο ένα χρόνο και όσο φιλικά το είδαμε εμείς, άλλο τόσο εχθρικά το αντιμετωπίζουν εκείνοι. Στα δικά τους μάτια, η online εξεταστική ταπεινώνει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και δεν ήταν/είναι σε καμία περίπτωση η καταλληλότερη λύση στη διάρκεια της πανδημίας.

Τελευταία απελπισμένη φωνή που εκφράστηκε κατά της, ανήκει σε έναν καθηγητή από το τμήμα Φυσικής του ΕΚΠΑ, που αποφάσισε να ενημερώσει και τους συναδέλφους του μέσω mail για το πώς έχουν τα πράγματα.

Σε αυτό ανέφερε το φαινόμενο της αντιγραφής που έχει πλήξει τις τελευταίες εξεταστικές τα πανεπιστήμια γενικότερα, και το Φυσικό του Παν/μίου Αθηνών ειδικότερα, λέγοντας:

«Αγαπητοί συνάδελφοι, τα αποτελέσματα στο μάθημα της Κβαντικής ΙΙ είναι παραπλανητικά. Συνέβη μαζική αντιγραφή στο τμήμα όπου διδάσκω με εψιλοντική απόκλιση από τη βεβαιότητα. Ζητώ με τον πιο επίσημο τρόπο να μην αναρτηθεί στατιστική για το μάθημα αυτό:

α) γιατί αισθάνομαι για δεύτερη φορά προσβεβλημένος αν γίνει ανάρτηση – όχι πια μόνο απ’ τους αντιγραφείς,

β) θα δοθεί η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ποσοστά αυτά πρέπει να είναι τα ίδια και στο μέλλον».

Στη συνέχεια συμπληρώνει ότι: «Αν αναρτηθεί η στατιστική χωρίς την υποσημείωση ότι «Ο καθηγητής (…) θεωρεί ότι τα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις μαθησιακές ικανότητες των επιτυχόντων», θα ενημερώσω σχετικά τους φοιτητές κλπ. Η στατιστική δε δίνει λανθασμένες εντυπώσεις, αρκεί η τράπουλα να μην είναι σημαδεμένη.», ενώ στο τέλος σημειώνει: «Με λύπη μου σας πληροφορώ ότι κανείς δεν το παραδέχθηκε. Όπως είπα και σε συνάδελφο, θεωρώ ότι το καλό πάντα υπερτερεί τελικά…».

Αυτή τη φορά, τα πράγματα είναι λιγότερο αυστηρά όσον αφορά τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων, αφού η απόφαση βρίσκεται στα χέρια του εκάστοτε τμήματος και των αναγκών του. Η εαρινή εξεταστική, σε αντίθεση με τη χειμερινή, μπορεί να πραγματοποιηθεί δια ζώσης, εξ αποστάσεως ή συνδυαστικά, δίνοντας το ελεύθερο σε καθηγητές να επιλέξουν τι θεωρούν καλύτερο για το μάθημά τους.

Αν ρωτάτε εμάς τους φοιτητές πάντως, δε μας χαλάει άλλη μία διαδικτυακή διευκόλυνση. We ‘re being honest here!


@benjamarkoword via Twenty20

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET