Έρευνες λένε

Έρευνα ανέδειξε τον φρέντο εσπρέσο ως τον αγαπημένο μας take away καφέ, επιβεβαιώνουμε!

Πολλά είμαστε διατεθειμένοι να κόψουμε απ’ την καθημερινότητά μας, τον καφέ όμως με τίποτα. Είμαστε εθισμένοι, το παραδεχόμαστε, τέλος. Και καθώς φαίνεται, είμαστε πολλοί εμείς που χωρίς αέρα ζούμε, χωρίς καφεΐνη όχι, με αποτέλεσμα η ierax analytix με τη stackprime να πραγματοποιήσουν πανελλήνια έρευνα στη χώρα μας, η οποία ξεκίνησε στις 4 Οκτωβρίου και έληξε […]

Neopolis Team

22 Οκτωβρίου, 2019

Πολλά είμαστε διατεθειμένοι να κόψουμε απ’ την καθημερινότητά μας, τον καφέ όμως με τίποτα. Είμαστε εθισμένοι, το παραδεχόμαστε, τέλος.

Και καθώς φαίνεται, είμαστε πολλοί εμείς που χωρίς αέρα ζούμε, χωρίς καφεΐνη όχι, με αποτέλεσμα η ierax analytix με τη stackprime να πραγματοποιήσουν πανελλήνια έρευνα στη χώρα μας, η οποία ξεκίνησε στις 4 Οκτωβρίου και έληξε στις 10 Οκτωβρίου, με σκοπό να βρει ποιες είναι οι προτιμήσεις μας. Χωρίς κανένα απρόοπτο κι εκπλήξεις, το αποτέλεσμα θα μπορούσαμε εύκολα να το μαντέψουμε. Και όντως, θα βγαίναμε αληθινοί.

Ο φρέντο εσπρέσο, λοιπόν, αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής!

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους 3.338 ερωτηθέντες, ο φρέντο εσπρέσο είναι ο αγαπημένος καφές σε πακέτο, με ποσοστό 36%. Δεύτερος και με μεγάλη διαφορά από τον πρώτο, ήρθε ο φρέντο καπουτσίνο με 19% και τρίτος ο καπουτσίνο με 13%. Ακολουθεί ο στιγμιαίος με 11%, ο εσπρέσο με 9%, ο ελληνικός με 7% και τέλος ο φίλτρου με 3%.

Όσον αφορά στην κατανάλωση του καφέ, το 36% απάντησε πως πίνει καθημερινά (μαντέψτε ποιοι είναι μέσα σε αυτούς), 4-5 φορές την εβδομάδα το 17%, 2-3 φορές την εβδομάδα το 27%, 1 φορά την εβδομάδα και χωρίς πρόγραμμα είχαν από 10%. Αυτοί οι τελευταίοι είναι που χαλάνε την πιάτσα… 

Επιπλέον, στην εν λόγω έρευνα προέκυψε πως οι μισοί επιλέγουν να πάρουν καφέ από τοπικές καφετέριες και μπαρ (όχι κάποιας αλυσίδας). Το 42% επιλέγει επώνυμες αλυσίδες καφέ, το 4% παίρνει από ζαχαροπλαστεία/φούρνους και το υπόλοιπο 4% από σούπερ μάρκετ, καντίνες κ.λπ.

Τέλος, σχετικά με τις τιμές του καφέ στην Ελλάδα, φαίνεται πως εκείνες κάτω του 1 ευρώ αγχώνουν τους καταναλωτές για το κατά πόσο είναι καλή η ποιότητα, ενώ οι άνω των 2,20 ευρώ θεωρούνται -προφανώς- υπερβολικές. Τα νούμερα αυτά ισχύουν για όλα τα είδη καφέ από έξω.

Με ‘κείνα και με τούτα, τώρα θέλουμε ένα καφεδάκι. 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET