fbpx

Επίπεδη κοιλιά με απλές καθημερινές συνήθειες!


Το σώμα μας είναι το σπίτι της ψυχής μας και πρέπει να το αγαπάμε και να το φροντίζουμε! Μέρος αυτής της φροντίδας αποτελεί και η ανάγκη ή θέληση να το αλλάξουμε προς το καλύτερο. Ένας «προβληματισμός» που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες-έστω και μια φορά στη ζωή τους- είναι το πώς θα αποκτήσουν την πολυπόθητη, επίπεδη κοιλιά. Είναι σημαντικό, στη διαδικασία του να φτιάξουμε το σώμα μας όπως επιθυμούμε, να ακολουθούμε ασφαλή βήματα, χωρίς υπερβολές. 

Σήμερα θα δούμε, πώς μπορούμε να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά, με απλές και καθημερινές συνήθειες, που πάνω απ’ όλα υπάγονται στα πλαίσια ενός υγιούς προτύπου.

Διατροφικές συνήθειες

Όλα ξεκινούν από τις διατροφικές συνήθειες που ακολουθούμε, καθώς η ίδια η διατροφή μας παίζει αξιοσήμαντο ρόλο στα επίπεδα του λίπους που «κατακρατείται» και στην κοιλιά. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να περιορίσεις τις τροφές που γνωρίζεις ότι δημιουργούν κατακράτηση σε αυτό το σημείο του σώματός σου και να τις αντικαταστήσεις με γεύματα που βοηθούν περισσότερο στο να αποκτήσεις διατροφική ρουτίνα, που βοηθά στις δικές σου ξεχωριστές ανάγκες. Μια σωστή και ισορροπημένη μεσογειακή διατροφή, θα σε βοηθήσει να δεις σημαντικά αποτελέσματα, πάντα με γνώμονα, πρώτα απ όλα την υγεία σου!

Σύμμαχός σου.. οι θερμίδες!

Ναι, έχεις διαβάσει πολύ σωστά! Είναι καλό, οι θερμίδες να γίνουν σύμμαχος και όχι εχθρός σου, καθώς με αυτό τον τρόπο θα καταφέρεις να ισορροπήσεις τα γεύματά σου μέσα στη μέρα και να πετύχεις τον στόχο σου. Ένα smart κόλπο που μπορείς να ακολουθήσεις είναι η μέτρηση θερμίδων με το σωστό εργαλείο, το οποίο θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις τα σωστά βήματα για τη διατροφή σου και να οργανώσεις το πλάνο της εβδομάδας ή και του μήνα σου! 

Είναι λοιπόν, σημαντικό να γνωρίζεις πόσες θερμίδες «καις» καθημερινά με βάση τον βασικό μεταβολισμό σου και τις δραστηριότητες που κάνεις μέσα στο 24ωρο. Η Συνολική Ημερήσια Κατανάλωση Ενέργειας (Total Daily Energy Expenditure) σε βοηθά να βρεις πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά για να χάσεις βάρος, με ασφάλεια. 

Για σένα νοιάσου και … γυμνάσου!

Ζωτικής σημασίας βήμα είναι και η άσκηση, που βοηθά το σώμα να βρει την φόρμα του και να επιστρέψει στις υγιεινές του συνήθειες. Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου, και επίλεξε να κάνεις ασκήσεις που καλύπτουν τις ανάγκες σου και συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου σου για επίπεδη κοιλιά! 

Αν δεν θέλεις βέβαια να κλειστείς στο γυμναστήριο για το καλοκαίρι, μπορείς να ξεκινήσεις την πιο απλή και ευεργετική άσκηση, δηλαδή το τρέξιμο. Έτσι, θα μπεις στη διαδικασία να κινηθείς και να προσφέρεις εκγύμναση σε όλο σου το σώμα και, φυσικά, αναζωογόνηση και καλή διάθεση. Βήμα- βήμα, καθημερινά, μπορείς να πετύχεις μικρά «θαύματα». 

Νερό και πάλι νερό!

Η κατανάλωση μιας εύλογης ποσότητας νερού, πριν ή μετά το φαγητό, βοηθά στο να επιβραδύνεται η πέψη και δημιουργεί το αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείπεις την κατανάλωση νερού και κατά τη διάρκεια της ημέρας, η οποία συμβάλλει στο να αποφύγεις την αυξημένη ποσότητα φυτικών ινών που οδηγεί σε φουσκώματα. 

Ακολούθησε τις παραπάνω απλές συνήθειες και άλλαξε το σώμα και την καθημερινότητά σου προς το καλύτερο! Γιατί, μπορείς να τα καταφέρεις, με σύμμαχο την καλή διάθεση για να πετύχεις τον στόχο σου! Go, do it!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET