fbpx

9 απλές συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις για να ξυπνάς καθημερινά με επίπεδη κοιλιά!


Είναι γεγονός ότι όλοι οι άνθρωποι αισθάνονται άσχημα κι έχουν ανασφάλειες όταν πετάει η κοιλιά τους, ανεξάρτητα από το αν γυμνάζονται ή όχι. Το χειρότερο είναι δε όταν φοράς κάποια εφαρμοστή μπλούζα κι η κοιλιά φαίνεται φάτσα κάρτα. Ωστόσο, για να καταπολεμήσεις αυτό το πρόβλημα, δεν είναι απαραίτητο να λιώσεις στη γυμναστική, αν και το σωστό είναι αυτό.

Ας δούμε λοιπόν μερικές καθημερινές συνήθειες που πρόκειται να κάνουν την κοιλιά σου πάλι επίπεδη:

#1 Εξαφάνισε το γιαούρτι από τη διατροφή

Αν και το γιαούρτι αποτελεί βασικό κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής, η μεγάλη ποσότητα γιαουρτιού περιέχει υψηλά επίπεδα προστιθέμενων σακχάρων. Επιπλέον περιέχουν λακτόζη, ένα φυσικό σάκχαρο που είναι αρκετά δύσκολο στη χώνεψη. Ο συνδυασμός και των δύο σακχάρων μπορεί να προκαλέσει έντονο πρήξιμο. Ωστόσο, αν θες να τρως γιαούρτι για βραδινό, καλό θα είναι να προτιμάς εκείνα που περιέχουν 8 ή λιγότερα γραμμάρια ζάχαρης.

#2 Γυμνάσου για 8 λεπτά

Για να γυμναστεί το σώμα σου, το μόνο που χρειάζεσαι είναι να εκτελέσεις μια άσκηση για 8 λεπτά κάθε μέρα. Αν το κάνεις πριν πας για ύπνο, θα ξυπνήσεις πιο λεπτός την επόμενη μέρα, και αν ασκείσαι κάθε μέρα, είναι σίγουρο ότι θα αποβάλλεις τα περιττά κιλά.

#3 Κάνε ένα κρύο ντους πριν πέσεις για ύπνο

Ένα κρύο ντους πριν από τον ύπνο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μειώσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου και να ελαττώσεις το καφέ λίπος, το οποίο είναι ο  λιπώδης ιστός που καταναλώνει ενέργεια για να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματός σου, προκειμένου να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Αν δεν είσαι οπαδός του κρύου ,τουλάχιστον προσπάθησε να κάνεις ντους με χλιαρό νερό.

#4 Ξεκίνα με ένα θρεπτικό πρωινό

Το βουτυρικό οξύ βοηθά στη μείωση του πρηξίματος στο σώμα και βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Αν καταφέρεις να εντάξεις στο πρωινό σου μαύρη σοκολάτα, κόκκινα φρούτα, ξηρούς καρπούς, και λίγη κανέλα τότε θα υπάρξει διέγερση της εντερικής δραστηριότητας αυξάνοντας τα επίπεδα του οξέος αυτού. Έτσι, θα ξυπνήσεις λιγότερο φουσκωμένος και πρησμένος, με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι πιο λεπτός.

#5 Μείωσε την κατανάλωση τσιχλών χωρίς ζάχαρη

Μελέτες έχουν δείξει ότι η σορβιτόλη (ένα σάκχαρο που χρησιμοποιείται στις τσίχλες χωρίς ζάχαρη) απαιτεί πολύ χρόνο για την πέψη της. Αυτό ευνοεί την ζύμωση των βακτηρίων και προκαλείται διόγκωση και πρήξιμο. Επιπλέον, κάθε φορά που μασάς τσίχλα, στέλνεις ένα μήνυμα στο εγκέφαλο το οποίο «ξυπνάει» τις ορμόνες της πείνας.

#6 Εξαφάνισε τις μπάρες δημητριακών από τη διατροφή σου

Υπάρχουν τέσσερις λόγοι που αιτιολογούν γιατί οι μπάρες δημητριακών  δεν αποτελούν μια καλή επιλογή:

  1. Περιέχουν λακτόζη που προκαλεί πρήξιμο.
  2. Μεταξύ των συστατικών τους είναι η σόγια, η οποία συχνά παράγει αέρια.
  3. Είναι επεξεργασμένα τρόφιμα με συνέπεια οι άνθρωποι που τις καταναλώνουν, κερδίζουν περισσότερο βάρος από αυτούς που δεν τις τρώνε καθόλου.
  4. Περιέχουν περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι νομίζεις.

#7 Απέφυγε την κατανάλωση αποξηραμένων τροφίμων

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να είναι μια σημαντική πηγή θρεπτικών ουσιών και ινών, αλλά περιέχουν μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης. Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την απορρόφηση αυτών των σακχάρων, είναι πολύ πιθανό να σου προκληθούν αέρια αλλά και πρήξιμο. Τα φρέσκα φρούτα είναι η καλύτερη επιλογή για να αποφύγεις αυτά τα προβλήματα.

#8 Φτιάξε τα δικά σου smoothies

Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ αποτελεσματικά για την απώλεια βάρους, τα smoothies του εμπορίου συχνά περιέχουν χημικές ουσίες που εξουδετερώνουν τις θετικές στοιχεία των φυσικών θρεπτικών συστατικών. Προσπάθησε να δημιουργήσεις τα δικά σου smoothies με φυσικά συστατικά όπως  σπανάκι, γάλα αμυγδάλου, λάδι καρύδας, φρούτα, κλπ.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET