Θέλαμε δε θέλαμε «μπήκαμε» στο (άθλιο) σποτάκι των Goody's!


Ας το πάρουμε από την αρχή. Έχεις δει τη νέα διαφήμιση των Goody's, που έχει γίνει ψιλοviral τις τελευταίες ώρες; Αν όχι, ρίξε μια ματιά παρακάτω, προτού συνεχίσεις την ανάγνωση:

Τώρα που την είδαμε όλοι, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι απλά:

- Έμπαινες στον άνθρωπο που σχεδίασε αυτήν την ατελείωτη κακομεταχείριση της αισθητικής;

- Έμπαινες στον τύπο που «πάτησε» για μία ακόμη φορά πάνω στην LGBT κοινότητα, με μοναδικό σκοπό να προκαλέσει σούσουρο;

- Έμπαινες στην τύπισσα που αδυνατεί να ξεχωρίσει τι κάνει πραγματικό click στους 20χρονους και τι τους προκαλεί γέλιο (στην καλύτερη περίπτωση);

- Έμπαινες στον μαν που δεν μπορεί να δεχτεί οτι ένα... ξεπερασμένο brand δε σώζεται προκαλώντας τον κόσμο να το βρίσει;

- Γενικότερα, «έμπαινες»;

Δεν ξέρω ποιος επιμελήθηκε αυτό το... έκτρωμα, αλλά για κακή του τύχη το σποτάκι πήρε διαστάσεις στα social media και η νέοι «μπήκαν» μαζικά να το δουν. Και μπορεί το κοντέρ των views να «γράφει» ασταμάτητα, αυτό όμως δε συνεπάγεται αυτομάτως κι επιτυχία στον τομέα του marketing.

Θα μου πείτε βέβαια, στη χώρα όπου «πετυχημένες διαφημίσεις» θεωρούνται εκείνες των Jumbo, δε θα μπορούσαμε να περιμένουμε και κάτι καλύτερο...

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



Notis Koutsoukos