fbpx

6 συνταγές με μακαρόνια για κάθε πεινασμένο φοιτητή, ακόμα κι αν δεν το ‘χει με τη μαγειρική!


Μπορεί οι φοιτητές να έχουν προβλήματα και προβλήματα, είτε με την εξεταστική είτε με τον ύπνο είτε με τα οικονομικά τους, αλλά το μεγαλύτερο ζόρι γι’ αυτούς είναι ξεκάθαρα το μαγείρεμα!

Το ξέρεις κι εσύ ο ίδιος ότι σαν φοιτητής, τα φαγητά που μπορείς να φτιάξεις είναι μετρημένα, κάπου στα 2-3 (πιάνεται και το τοστ). Το πιο κοινό μάλιστα, μετά του ντελίβερι, είναι τα μακαρόνια. Ω ναι, σαν φοιτητής θα φας πολύύύύ μακαρόνι στη ζωή σου! Είτε μένεις μόνος σου, είτε με τους δικούς σου, πάντα υπάρχουν φορές που ή τα ταπεράκια θα κάνουν καιρό να έρθουν ή η μαμά δε θα προλαβαίνει να μαγειρέψει. Εκεί λοιπόν, καλείσαι εσύ να πιάσεις τις κατσαρόλες και τα τηγάνια και να κάνεις τα μαγικά σου.

Επειδή εμείς είμαστε πάντα στο πλευρό σου και ειδικά κάτι τέτοιες δύσκολες στιγμές, σου ετοιμάσαμε μια λίστα με συνταγές που μπορεί να φτιάξεις όσο άσχετος κι αν είσαι:

#1 Μακαρονάκι με λιωμένο cheddar στην κούπα

Aυτό το cheddar εμμονή σου ‘χει γίνει. Γιατί λοιπόν να μην το βάλεις και στο μεσημεριανό σου συνδυάζοντάς το με κοφτό μακαρονάκι; Τι παραπάνω ξέρουν δηλαδή οι φοιτητές στο εξωτερικό που έχουν το mac ‘n’ cheese για γρήγορη λύση όταν πεινάνε;

Η συνταγή είναι πολύ απλή και τα μοναδικά υλικά που χρειάζεσαι είναι: 1/3 της κούπας μακαρόνια, 3/4 φλιτζανιού κρύο νερό, 4 κουταλιές της σούπας γάλα, 4 κουταλιές τριμμένο cheddar και λίγο αλατοπίπερο. Ρίξε τα μακαρόνια και το νέρο σε μία μεγάλη κούπα και άφησε τα στο φούρνο μικροκυμάτων να βράσουν για 2-3 λεπτά. Στη συνέχεια πρόσθεσε το γάλα και το cheddar, ανακάτεψε καλά και βάλε τα πάλι στο φούρνο μικροκυμάτων για 1 λεπτό ακόμα. Στο τέλος ρίξε λίγο αλάτι και πιπέρι. Το φαγητάκι σου είναι έτοιμο να το απολάυσεις! 

Επειδή φούρνος με φούρνο διαφέρει, έχε το νου σου σε όλη τη διάρκεια.


#2 Ταλιατέλες με σάλτσα πέστο

Έχεις όρεξη για λαχταριστή μακαρονάδα; Pesto και έγινε! Τι πρέπει να κάνεις; Για αρχή, συγκέντρωσε τα εξής: 1 πακέτο ταλιατέλες, 3 φλιτζάνια φρέσκα φύλλα βασιλικού, 3 κουταλιές της σούπας ψημένα καρύδια, 3 κουταλιές της σούπας τριμμένη φρέσκια παρμεζάνα, 2 κουταλιές της σούπας φρέσκο ​​χυμό λεμονιού, 3/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, 1/2 κουταλάκι του γλυκού φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι. Έπειτα, βράσε τα μακαρόνια χωρίς αλάτι και ταυτοχρόνως, σε ένα μπολ χτύπησε με μπλέντερ το βασιλικό με τα υπόλοιπα συστατικά. Όταν βράσουν τα μακαρόνια, ένωσέ τα με τη σάλτσα και η συνταγή είναι έτοιμη! Τόσο απλά!


#3 Spaghetti με κοτόπουλο και σάλτσα Alfredo

Αν θέλεις να γίνει λίγο πιο της υγιεινής διατροφής και επιθυμείς να προσθέσεις στο πιάτο σου και κάτι από κρέας, τότε η σωστή επιλογή γα σένα είναι τα μακαρόνια με κοτόπουλο και σάλτσα Alfredo.

Ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά γι’ αυτήν την υπέροχη συνταγή; Θέλεις μια κουταλιά της σούπας παρθένο ελαιόλαδο, λίγα κομματάκια βραστό κοτόπουλο, 1/4 φλιτζάνι χοντρό αλάτι, πιπέρι για γεύση, μισό φλιτζάνι γάλα, λίγο σκόρδο, μισό φλιτζάνι παρμεζάνα, 2 κουταλάκια τυρί-κρέμα και λίγο μαϊντανό για γαρνιτούρα! Ανακάτεψε λοιπόν τα μακαρόνια με ελαιόλαδο, πρόσθεσε και τα υπόλοιπα συστατικά και βάλ’ τα στο micro wave για λίγα λεπτά, μέχρι να λιώσει το τυρί! Καλή όρεξη, είπαμε; 


#4 Μακαρόνια με σάλτσα τόνου

Αν βρίσκεσαι σε mood διατροφής, τότε βάλε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής σου τα μακαρόνια με σάλτσα τόνου! Τα μοναδικά υλικά που χρειάζεσαι είναι: 1 πακέτο μακαρόνια σπαγγέτι, 2 φρέσκες ντομάτες, σάλτσα ντομάτας, 2 κονσέρβες τόνο σε νερό, 1 μεγάλο κρεμμύδι, ψιλοκομμένο, 1 πράσινη πιπεριά, κέρατο, 1 φλιτζανάκι του καφέ κόκκινο κρασί, λίγο μαϊντανό,
λίγη ζάχαρη, αλάτι/πιπέρι. Αρχικά, βάλε τα μακαρόνια να βράσουν και λίγο πριν γίνει αυτό πρόσθεσε λίγο ελαιόλαδο στην κατσαρόλα. Τσιγάρισε το κρεμμύδι, τον τόνο και ρίξε και λίγο κρασάκι. Έπειτα, πρόσθεσε και τη σάλτσα της φρέσκιας ντομάτας, τον πελτέ και μία κουταλιά του γλυκού ζάχαρη. Στο τέλος, για μεγαλύτερη απόλαυση, βάλε στο πιάτο σου, αφού το έχεις σερβίρει, αλάτι, πιπέρι και λίγο μαϊντανό. 


#5 Καρμπονάρα χωρίς αβγά

Η απόλυτη και αγαπημένη σου μακαρονάδα, ονομάζεται καρμπονάρα και μπορεί να είναι έτοιμη σε μόλις 30 λεπτά! Πώς; Αγόρασε, πρωτίστως, τα παρακάτω υλικά: 1/2 κιλό μακαρόνια της αρεσκείας σου, 300 γραμμάρια τυρί τριμμένo (καλύτερα παρμεζάνα), 200 γραμμάρια μπέικον, 1 φλιτζάνι νερό, 1 κουταλάκι της σούπας μαργαρίνη, λίγο αλάτι χονδρό και κρέμα γάλακτος. Αφού λοιπόν τα προμηθευτείς, ξεκίνα την προετοιμασία! Βράσε σε μια κατσαρόλα με χονδρό αλατισμένο νερό τα μακαρόνια, στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στη συσκευασία τους. Μετέπειτα, τοποθέτησε σε ένα τηγάνι τη μαργαρίνη και άφησέ τη να λιώσει και αφού ζεσταθεί, πρόσθεσε κομμένα κομμάτια μπέικον. Μόλις γίνουν τα μακαρόνια, τοποθέτησε τα στο τηγάνι μαζί με το μπέικον και λίγο νερό από αυτό που τα έβρασες. Στη συνέχεια βάλε από πάνω λίγη κρέμα γάλακτος για γεύση και… θα ‘ναι μούρλια!


#6 Μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα

Άφησα την πιο εύκολη συνταγή για το τέλος. Τα υλικά είναι τέρμα απλά και είναι τα εξής: 200 γραμμάρια ντομάτες ξεφλουδισμένες και περασμένες στον τρίφτη, μια κουταλιά της σούπας πελτές ντομάτας, 800 γραμμάρια ξηρό λευκό κρασί, ένα μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο, μια σκελίδα ψιλοκομμένη σκόρδο, 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, φρέσκα φύλλα βασιλικού κομμένα σε μικρά κομμάτια και μισό κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη. Όσο βράζεις τα μακαρόνια σου, ζέστανε ένα τηγάνι με ελαιόλαδο, στη συνέχεια τσιγάρισε το κρεμμύδι και το σκόρδο για λίγα λεπτά και όταν ολοκληρώσεις πρόσθεσε την πάστα ντομάτας και σβήσ’ το με το κρασί μέχρι να εξατμιστεί. Τέλος, πρόσθεσε τα υπόλοιπα υλικά για περίπου 10-15 λεπτά. Όταν σερβίρεις πια το πιάτο σου, βάλε λίγο βασιλικό και ρίγανη.

Πόσο σε ζηλεύω γι’ αυτό που θα φας! 

Σε θέλω ετοιμοπόλεμο και μην ακούσω πια παράπονο που δεν ξέρεις πώς να μαγειρέψεις! Τόσες συνταγές σου έδωσα, διάλεξε αυτές που σου αρέσουν και γίνε ο επόμενος φοιτητής master chef.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET