fbpx

Δύο φοιτητές φτιάχνουν αφίσες που σποϊλάρουν σειρές του Netflix, για να #μείνεισπίτι ο κόσμος!


Κάτι τέτοιες στιγμές, που ο κόσμος αρνείται να υπακούσει για το καλό όλων μας, δε θα βγει καμία άκρη με κυνηγητό, αστυνομίες, ελέγχους και πρόστιμα. Είναι να βρεις το κουμπί του άλλου, εκείνο που θα τον κάνει να κάτσει οικειοθελώς στ’ αυγά του. Γιατί για κάποιο λόγο δεν του φτάνει το γεγονός ότι μια πανδημία ταλαιπωρεί την οικουμένη. 

Θεωρώ ότι για τα σπόιλερς τρέφουμε όλοι ένα μεγάλο μίσος, τα απευχόμαστε ξεκάθαρα και κάνουμε τα πάντα να μην πέσουμε πάνω τους κάθε φορά που κολλάμε με μια σειρά. Εκεί λοιπόν βρίσκεται το κουμπί της ανθρωπότητας όλης, μιας και μην ξεχνάμε ότι δε ζούμε μόνο στην εποχή του κορωνοϊού, αλλά και του Netflix, που έχει φερθεί πολύ τίμια γενικότερα αλλά και αυτήν την περίοδο ειδικότερα. Ένας Θεός ξέρει τι θα κάναμε χωρίς αυτό… 

Δύο συμφοιτητές λοιπόν από το Miami Ad School της Γερμανίας, η Seine Kongruangkit και ο Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalο (ναι οκ, ας τον πούμε Brave), επιστρέφοντας στη γενέτειρά τους την Ταϊλάνδη, έμειναν λίγο κάγκελο βλέποντας πόσο δεν άγγιζαν τον κόσμο οι κανόνες του social distancing, αποφασίζοντας έτσι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. 

Και ιδέα που κατέβασαν, πρέπει να πούμε ότι χτύπησε πολύ ευαίσθητη χορδή. Τα εύσημα πάνε κυρίως στη Seine βέβαια, καθώς ήταν εκείνη που τη σκέφτηκε, ενώ μαζί με τον Brave συνεργάστηκαν για να την πραγματοποιήσουν.

Ποντάροντας λοιπόν στην αντιπάθεια που τρέφουν άπαντες στα σπόιλερς, αλλά κυρίως η νέα γενιά που είναι και εκείνη που δυσκολεύεται περισσότερο να αφήσει τις εξωστρέφειες, αποφάσισαν να φτιάξουν μερικές ψηφιακές αφίσες σε billboards με σειρές του Netflix, πάνω στις οποίες «έκαιγαν» την πλοκή με μια μικρή φράση.

Η Seine δήλωσε: «Αφού ο Brave μου ζήτησε να κάνουμε κάτι για την Ταϊλάνδη, σκέφτηκα την ιδέα να βάλουμε μια ‘εκτός σπιτιού’ διαφήμιση, που θα έκανε τους millennials να μη θέλουν να τη δουν και να προσπαθήσουν να την αποφύγουν με κάθε τρόπο, κι αυτή φυσικά είχε να κάνει με τα σπόιλερς.» Και ο Brave συνέχισε:

Γι’ αυτό αγαπώ αυτήν την ιδέα. Τρομάζουμε τους ανθρώπους με κάτι που τους απασχολεί καθημερινά: η αποφυγή των σπόιλερς.

Οι ίδιοι μάλιστα επικοινώνησαν με το Netflix και προσπάθησαν να συνεργαστούν πάνω σ’ αυτήν την ιδέα, αλλά, λογικώς, το δεύτερο αρνήθηκε. Σε μια περίοδο που ο κόσμος έχει στραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά σε αυτό, θα ήταν παράλογο να κάνει μια τέτοια κίνηση. 

Όσο για τις αφίσες, θα τις δείτε παρακάτω, αλλά όπως είπαμε, κάνουν αποκαλύψεις (για Narcos, Stranger Things, La Casa de Papel, Love is Blind, κ.α) που ίσως να μη θέλετε να μάθετε:

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET