Βιαστήκαμε να αποθεώσουμε τα κέφια που είχαν στις αστικές συγκοινωνίες Βόλου όταν έφτιαχνα το σποτάκι που έγινε viral, καθώς όπως αποδεικνύεται, άλλοι ήταν οι πραγματικοί εμπνευστές της ιδέας.
Όλα δείχνουν ότι από τη Δανία βούτηξαν δανείστηκαν την ιδέα, από μια εταιρεία ονόματι Midttrafik συγκεκριμένα, και μαντεύουμε πως είχαν δύο λόγους να πιστεύουν ότι το μυστικό τους δε θα αποκαλυφθεί ποτέ. Πρώτον, γιατί η ιδέα προήλθε από μια μακρινή και ήσυχη χώρα, τα καθημερινά νέα της οποίας δεν μπαίνει κανείς στη διαδικασία να παρακολουθήσει και δεύτερον, γιατί εκτός των άλλων, η διαφήμιση πρωτοεμφανίστηκε το μακρινό 2012, οπότε και θεωρήθηκε αρκετά ασφαλής αυτή η διαφορά χρόνων.
Έλα όμως, που η προσπάθειά τους να φανούν cool και πρωτοπόροι, ξεσκεπάστηκε και η πηγή έμπνευσης ευρέθη:
Δεν το λες και πηγή έμπνευσης, μάλλον ξεπατικωτούρα καλύτερα…
Διότι εκτός από το όλο κόνσεπτ, πήραν αυτούσια τα λόγια, μπαίνοντας στον κόπο απλώς να τα μεταφράσουν. Σε σημείο που μας βάζει σε σκέψεις για το αν έχει όντως τα χαρακτηριστικά που περηφανεύεται στο σποτάκι το λεωφορείο του Βόλου, ή πολύ απλά αυτά έλεγε στο δανέζικο αυτά έβαλαν.
Ωστόσο, συμπερασματικά, τα credits για τα επίπεδα γκρίντζ που προσφέρονται στο βιντεάκι, και για τα οποία μιλήσαμε στο προηγούμενο άρθρο, πάνε επίσης στους Δανέζους, απαλλάσσοντας έτσι τους ανθρώπους των συγκοινωνιών του Βόλου από κάθε ευθύνη.
Μένει να μάθουμε μόνο εάν η πραγματικότητα έχει τουλάχιστον σχέση με τα όσα μας παρουσίασαν οι Δανέζοι , ή πρόκειται για ένα μεγάλο ψέμα απ’ όπου κι αν το πιάσεις…
Βολιώτες μιλήστε!