Αυξάνονται οι έλεγχοι στα ΜΜΜ για να πάρει εισιτήριο μέχρι και ο τελευταίος τζαμπατζής!


Στα άμεσα σχέδια του ΟΑΣΑ είναι να σταματήσει το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα ΜΜΜ και να αυξήσει κι άλλο τα έσοδα, προκειμένου να γίνουν επιτέλους πραγματάκια.

Παρά την τοποθέτηση των πυλών, ένα μεγάλο ποσοστό του επιβατικού κοινού συνεχίζει να περνάει ακόμα ανενόχλητο, με το εισιτήριο και την κάρτα που πληρώνουν άλλοι. Αναμενόμενο θα έλεγε κανείς, μιας και εκτός απ’το Σύνταγμα, σε κανέναν άλλον σταθμό δεν υπάρχουν ελεγκτές. Ή τουλάχιστον δεν έτυχε τους τελευταίους μήνες να δούμε εμείς κάποιους.

Αυτό βέβαια είναι κάτι που έχει ήδη λάβει τέλος, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.

Ήδη από τον Ιανουάριο οι έλεγχοι έχουν αυξηθεί κατά 300%. Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 10.000 έλεγχοι στους σταθμούς της των Σταθερών Συγκοινωνιών και 4.870 έλεγχοι στις Οδικές Συγκοινωνίες.

Στόχος του κάθε ελεγκτή, είναι να πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 200 ελέγχους στη βάρδιά του. 

Να υπενθυμίσουμε πως ο ΟΑΣΑ ανέθεσε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο να ετοιμάσει μια μελέτη για τον χρόνο απόκρισης των πυλών.

Αυτό δηλαδή που θα ερευνήσει το ΕΜΠ είναι το βέλτιστο χρονικό διάστημα που θα πρέπει να μένουν ανοιχτές οι πύλες όταν οι επιβάτες χτυπάνε το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή την ηλεκτρονική κάρτα και να καταγράψει τι ισχύει στα ευρωπαϊκά κράτη.

Μέχρι στιγμής, οι πύλες παραμένουν ανοιχτές για περίπου 8 δευτερόλεπτα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι λιγότερο.

Τέλος, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα υπολογίζονται στο 1,1 εκατομμύριο, ενώ περίπου 620.000 μετακινούνται με την απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα. Συγκριτικά με το 2017, παρατηρείται αύξηση της τάξεως των 25%.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET