fbpx

2 μυστικά για να μείνετε αδύνατοι και υγιείς!


Τόσο οι «μαγικές» τροφές όσο και τα ροφήματα που υπόσχονται ότι είναι ικανά να βοηθήσουν στο να χάσει κάποιος κιλά άμεσα και χωρίς κόπο, φαίνεται πως δεν υπάρχουν. Τα πραγματικά μυστικά δεν σχετίζονται καθόλου με κάποια υπερτροφή ή κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής.

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, οι μικρές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να δράσουν ευεργετικά στο σώμα του ανθρώπου. Πιο συγκεκριμένα, το καθημερινό σπιτικό φαγητό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 13%. Επίσης, είναι ένας εύκολος τρόπος να διατηρήσετε το βάρος σας ακόμα και να το μειώσετε, αφού δεν θα καταναλώνετε φαγητό από delivery. Οι επιστήμονες παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες σχεδόν 100.000 ανθρώπω για 36 χρόνια για να καταλήξουν στα παραπάνω συμπεράσματα.

 

cook_2612848b
Επίσης, τα άτομα που χρησιμοποιούν καθημερινά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και όχι το αυτοκίνητό τους για τις μετακινήσεις τους στην πόλη, έχουν 34% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη, 27% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν πίεση και 44% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι, όπως αναφέρουν Ιάπωνες επιστήμονες. Οι ερευνητές μελέτησαν τις μετακινήσεις 5.000 μεσήλικων ανδρών και γυναικών για να βγάλουν τα παραπάνω συμπεράσματα.

Μια τρίτη μελέτη στον Καναδά διαπίστωσε πως οι άνθρωποι που ζούσαν σε γειτονιές και περπατούσαν για να πάνε σε καταστήματα, αντί να οδηγούν ή να παίρνουν λεωφορείο, είχαν μισές περίπου πιθανότητες να εμφανίσουν υψηλή αρτηριακή πίεση. «Οι άνθρωποι θα πρέπει να εντάξουν τη κυκλοφορία μετά μέσα μαζικής μεταφοράς αντί του αυτοκινήτου, ως μέρος της καθημερινής τακτικής τους άσκησης», λέει ο Δρ Tsuji.

Και οι τρεις έρευνες δείχνουν ότι ακόμα και αν περπατήσετε μια μικρή απόσταση θα έχετε οφέλη στην υγεία σας.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET