Επιτέλους τα ΜΜΜ της πρωτεύουσας της χώρας μας εκσυγχρονίζονται με στόχο την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών του επιβατικού κοινού, σε συνδυασμό με την στροφή στους νέους και τους φοιτητές.
Ένας εκσυγχρονισμός που όχι μόνο συνδυάζεται με την αλλαγή του ονόματος ολόκληρου του οργανισμού (από Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας σε Συγκοινωνίες Αθηνών) αλλά προχωρά και σε σημαντικές κι εμφανείς αλλαγές όπως η ενιαία φιλοσοφία όλων των επιμέρους τμημάτων (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), αναπροσαρμογή του δικτύου ελεγκτών, τουρνικέ στις μπροστινές εισόδους των λεωφορείων, νέα δρομολόγια ως υποστήριξη των γραμμών του μετρό και φυσικά η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής.
Το νέο brand στοχεύει να προσελκύσει το νεανικό κοινό με σειρά ενεργειών, ενώ μελετά σωρεία σχεδίων για την τιμολογιακή πολιτική που πρέπει να ακολουθηθεί στα εισιτήρια, μετά και την αύξηση του ΦΠΑ. Άλλωστε, είναι γνωστό πως τα φαινόμενα λαθρεπιβίβασης στις νεαρές ηλικίες είναι ιδιαίτερα συχνά κι ο Οργανισμός προσπαθεί να μεταφέρει στους νέους τη φιλοσοφία πως πληρώνοντας για τις μετακινήσεις μας, βοηθάμε στη βελτίωση των υπηρεσιών των Συγκοινωνιών αλλά και μακροπρόθεσμα στη μείωση των τιμών των εισιτηρίων. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε, το στοιχείο των χαμένων εσόδων λόγω εισιτηριοδιαφυγής που αγγίζει τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Με βάση τα παραπάνω, προχωρά και το σχέδιο του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher) ενώ επεκτείνεται και η χρήση του mobile ticketing. Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθούν αυτές οι αλλαγές η σκέψη είναι να εφαρμοστεί ηλεκτρονικό εισιτήριο με ζωνική χρέωση.
Τέλος, αναμένεται και η ολοκλήρωση του σχεδίου της Τηλεματικής με την προσθήκη σημαντικού αριθμού γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ, ώστε οι επιβάτες να γνωρίζουν σε πόση ώρα θα περάσει το λεωφορείο τους από την στάση όπου περιμένουν. Από τα πλέον χρήσιμα projects…
Αναμένουμε λοιπόν!