ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Ζήσαμε την απόλυτη εμπειρία του Red Bull Art οf Motion 2022 στην φαντασμαγορική Αστυπάλαια!

Σόρρυ αν ζηλέψεις λίγο παραπάνω!

Και πολύ κρίμα που δεν ήσουν κι εσύ εκεί!

Ξημερώματα Παρασκευής.

Το ρολόι έγραφε κάπου 05.00 το ξημέρωμα κι εμείς είχαμε πιάσει πρώτοι πρώτοι καναπέδες για ένα μεγάλο ταξίδι προς την πολλά υποσχόμενη Αστυπάλαια. 11 σχεδόν ώρες δε τις λες και λίγες ε;

Οι στάσεις σε άλλα νησιά αρκετές, ο καιρός ιδανικός, ο κόσμος πολύς. Κάπου το απογευματάκι φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας. Συννεφιασμένο το τοπίο την Παρασκευή αλλά με αρκετή ζέστη. Πρώτη εντύπωση; Νομίζεις ότι έχεις φτάσει σε Κυκλαδονήσι. Αμ δε…

Κατευθυνόμαστε προς το δωμάτιο που μας έχει επιλέξει η Red Bull για τη διαμονή μας στο νησάκι κι η θέα μας είναι η παραπάνω. Στο… πιάτο λιμάνι, κάστρο και σχεδόν ολόκληρη η Χώρα. Ούτε παραγγελία να το είχαμε κάνει!

Στο δωμάτιο φυσικά μας περίμενε μια ακόμα έκπληξη από τη Red Bull, ακόμα πιο ιδιαίτερη. Μια Red Bull Art Of Motion έκπληξη για να είμαι πιο σαφής. Ένα φοβερό backpack γεμάτο όλα τα απαραίτητα για τις επόμενες μέρες στο νησί. Καπελάρα, αντηλιακό, πετσέτα θαλάσσης (ε δε θα κάνουμε και καμία βουτιά;;;), το media badge μας και ένα φοβερό βραχιολάκι.

Δίχως να χάσουμε χρόνο, αφήνουμε βαλίτσες και πράγματα και αρχίζουμε το ανέβασμα. Ναι, η Αστυπάλαια όντας κιόλας το πρώτο και μοναδικό 100% eco friendly νησί της χώρας μας, συστήνει κάθε μετακίνηση να γίνεται είτε με τα πόδια, είτε με κάποιο ηλεκτροκίνητο όχημα.

Όπως κατάλαβες επιλέξαμε τα ποδαράκια μιας και το ανέβασμα στο κάστρο ούτως ή άλλως από κάποιο σημείο και έπειτα γινόταν μόνο ποδαράτα. Μας πήρε γύρω στα 20 λεπτά γεμάτα ιδρώτα (έκανε αρκετή ζέστη η αλήθεια είναι) αλλά άξιζε και με το παραπάνω!

Το Κάστρο της Αστυπάλαιας πανέμορφο και μαγευτικό, η θέα από την κορυφή του μας άφησε άφωνους και το μόνο που έμενε πλέον ήταν να αρχίσουμε το κατηφόρισμα και να χαθούμε στα στενά. Κάτι που σου συστήνω ανεπιφύλακτα να κάνεις σε περίπτωση που επισκφθείς το νησί. Κλείσε το κινητό, μη διανοηθείς να βάλεις GPS κι άσε τα δρομάκια να σε πάνε…

Θα ανταμειφθείς. Τραστ μι!

Όταν φτάσαμε ξανά στο κέντρο της Χώρας αντικρίσαμε εκεί γύρω στο απογευματόβραδο πλέον, ένα υπέροχο σκηνικό. Ηλιοβασίλεμα στο φόντο και μπροστά οι μύλοι. Απλά μοναδικό. Η εικόνα μιλάει από μόνη της!

Εκεί μπορείς να κάτσεις σε ένα από τα γραφικά ταβερνάκια ή να κάτσεις να πιεις το καφεδάκι σου ενώ φυσάει ένα ωραίο και νησιώτικο αεράκι. Αν πάλι δεν είσαι τέτοιος τύπος, κατηφορίζεις όπως κάναμε κι εμείς και πας για μαμ στο λιμάνι (όχι ότι δεν είμαστε αέρινοι τύποι, αλλά έτσι μας έσκασε εκείνη τη στιγμή).

Βρήκαμε τον Αίολο, πήραμε κατι ζυμαρικοπιτσοκαταστάσεις και στανιάραμε! Και να σου πω και κάτι; Με τόσο ανεβοκατέβασμα, το αξίζαμε και με το παραπάνω!

Επιστροφή για γέμισμα μπαταριών στη δωματιάρα μας, μπανάκι και όλα τα συναφή και ετοιμασία για βραδινή έξοδο. Ανεβήκαμε ξανά στο κεντρικό μέρος της Αστυπάλαιας με όλα τα βραδινά μπαράκια να είναι γεμάτα και με πολλή μουσική, βρεθήκαμε με το Red Bull Team, ήπιαμε τις ποτάρες μας και μετά επιστρέψαμε για ύπνο!

Σαββατάκι χαλάρωσης και μπάνιου,
μία ανάσα πριν το μεγάλο τελικό!

Κι ενώ το Red Bull Art of Motion ήδη είχε ξεκινήσει από τις προηγούμενες μέρες με διάφορα challenges στα οποία συμμετείχαν όλοι οι διαγωνιζόμενοι, εμείς το Σάββατο κάναμε το μπάνιο μας στην πανέμορφη παραλία Λιβάδι. Αράξαμε, ξεκουραστήκαμε (από την ξεκούραση), φάγαμε παραδίπλα στον Κροκόδειλο φοβερά και γυρίσαμε για το μεσημεριανό μας ύπνο.

Έπειτα από ένα τίμιο και σύντομο υπνάκο έφτασε απογευματόβραδο κι ήρθε η ώρα για την πρώτη μας επίσημη Red Bullοσυνάντηση με όλους τους υπόλοιπους δημοσιογράφους και τους αγαπητούς συναδέλφους από τη Red Bull Greece. Βραδινό φαγητό, κρασάκι, γέλιο και όλα τέλεια! Είμασταν πλέον πανέτοιμοι για την Κυριακή και το μεγάλο τελικό του Red Bull Art of Motion!

Κυριακή, η μεγάλη μέρα του τελικού!

Καιρός απίθανος. Κλίμα υπέρτατο. Διάθεση στο φουλ. Φύγαμε για τελικό στο πιο γραφικό μέρος της Αστυπάλαιας, όπου με ένα φόντο στο χέρι, είχαμε στο πιάτο το Κάστρο της Αστυπάλαιας κι όλα τα ομοιόμορφα Κυκλαδίτικου τύπου σπιτάκια.

Tο Red Bull Art of Motion, Astypalea edition, είχε ένα τελείως νέο format με 3 απαιτητικά και ευφάνταστα challenges, που ανέβασαν ακόμα περισσότερο το επίπεδο του διαγωνισμού. Ωστόσο, τη μέρα του τελικού απολαύσαμε το το «Live Challenge», στο οποίο οι αθλητές πραγματοποιήσαν σύντομα αλλά δυναμικά κόλπα με χρονικό όριο μόλις 10 δευτερολέπτων. Κάθε αθλητής είχε στη διάθεσή του τρεις προσπάθειες για να πετύχει την καλύτερη δυνατή βαθμολογία.

Μετά λοιπόν από τρεις μέρες γεμάτες δράση στον πιο απαιτητικό διαγωνισμό στην ιστορία του freerunning, τα εντυπωσιακά άλματα και τα φοβερά κόλπα του Travis Verkaik που πραγματικά άφησαν άφωνους τους θεατές και κριτές, χάρισαν στον Βρετανό 15 βαθμούς, κάτι που τον έφερε στο πρώτο σκαλί του βάθρου κάτω από τις επευφημίες των υπόλοιπων διαγωνιζομένων!

Το βραβείο “People’s Choice Award” στον δικό μας Δημήτρη Κυρσανίδη

Και που ‘σαι; Ο φετινός διαγωνισμός είχε άλλη μια ακόμα πρωτοτυπία: Το κοινό είχε την ευκαιρία να ψηφίσει το καλύτερο freerunning βίντεο από το διαγωνισμό στο redbullartofmotion.com. Νικητής του “People’s Choice Award” αναδείχθηκε ο δικός μας Δημήτρης “DK” Κυρσανίδης συγκεντρώνοντας 13 χιλιάδες ψήφους!

«Ήταν ένα απίστευτο event,
μια από τις πιο τρελές εμπειρίες της ζωής μου.
Το live challenge ήταν υπέροχο να το παρακολουθείς!»

μας είπε ο Δημήτρης Κυρσανίδης.

Οι κατάλευκες σκεπές, το πανέμορφο κάστρο και οι εντυπωσιακοί ανεμόμυλοι στο πανέμορφο νησί των Δωδεκανήσων μεταμορφώθηκαν για 4 μέρες, από τις 9 μέχρι τις 12 Ιουνίου, σε ένα πραγματικά ιδιαίτερο «σπίτι» για τους 16 καλύτερους αθλητές freerunning του κόσμου.

Το Red Bull Art of Motion, με υποστηρικτές το WHAT’S UP της COSMOTE και χορηγό επικοινωνίας την COSMOTE TV, μεταδόθηκε ζωντανά στις 12 Ιουνίου μέσα από στο κανάλι του TikTok @redbullfreerunning. Ταυτόχρονα, εντυπωσιακές εικόνες έκαναν το γύρο του κόσμου μέσα από το redbullartofmotion.com. Μπες και εσύ στην σελίδα του διαγωνισμού και απόλαυσε ένα ταξίδι στο εντυπωσιακό event του freerunning.

Με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και την υποστήριξη του Δήμου Αστυπάλαιας.

Μέχρι το επόμενο Red Bull Art of Motion, κρατάμε τις αναμνήσεις του φετινού που ήταν ανατρεπτικό, συναρπαστικό και πιο ιδιαίτερο από κάθε άλλη χρονιά, κι ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου!

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!