fbpx

Το να στήνεις στον τοίχο μια 18χρονη δε σε κάνει επαγγελματία, αλλά κάτι πολύ χειρότερο…


Κλασική φθινοπωρινή Τριτούλα η χθεσινή, με GNTΜ και σχολιασμό στο Twitter. Δυστυχώς, η «παράδοση» περιλαμβάνει και σκηνικά που πολύ θα θέλαμε να εκλείψουν κάποια στιγμή από την τηλεόραση, ειδικά όταν η ίδια η εκπομπή αυτοχαρακτηρίζεται ως ανατρεπτική, προοδευτική και σύγχρονη. It’s sooo 2000 να βγαίνεις και να κράζεις μια 18χρονη κοπέλα μπροστά στις κάμερες, σε σημείο να βάλει τα κλάματα, ας μην αναβιώνουμε τέτοιες στιγμές του παρελθόντος. Μπορούμε και καλύτερα.

Ο λόγος για την οντισιόν της Αθηνάς, μιας πανέμορφης και γλυκύτατης κοπέλας από την Κύπρο, που μπήκε με διάθεση να διεκδικήσει τα «Ναι» των κριτών, αλλά αυτό που κέρδισε τελικά ήταν σκληρά λόγια για την απειρία της.

Στο μεταξύ, όσο η ίδια άλλαζε σε μαγιό, οι κριτές διαφωνούσαν, με τον Γιώργο Καράβα να τάσσεται υπέρ της και τη Βίκυ Καγιά με τη Σοφία Χατζηπαντελή να μειώνουν την εμφάνισή της και να συγχύζονται με τις ελλείπεις της γνώσεις σχετικά με τη μόδα. Η πρώτη μάλιστα δήλωσε χαρακτηριστικά πως πρόκειται για «Ένα ωραίο κοριτσάκι του Λυκείου» όταν ο Γιώργος Καράβας υποστήριζε πως είναι model material.

Κι αφού ειπώθηκαν όλα αυτά, η Καγιά της είπε «Δε θέλω να κλαις και να στεναχωριέσαι, προς Θεού κανείς δεν το θέλει αυτό…», πράγμα που ακούμε για πολλοστή φορά στα χρόνια που παίζει το GNTM και πια δε μας πείθει. Ας σταματήσουν οι παρηγοριές εκ των υστέρων και ας αρχίσουν να αποφεύγουν να κάνουν κάποιον να κλάψει εξ αρχής. Simple as that. 

Ωστόσο, ακόμα κι αυτό δεν ήταν το πιο προβληματικό που ακούστηκε κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Σε μια έκρηξή του ο Τάσος Σοφρωνίου δήλωσε ότι:

Παλιά έπρεπε να πας σε πρακτορεία, να βρεις έναν editor. Εμείς τι τραβούσαμε τότε με τα περιοδικά, που αν δεν σε γούσταρε η editor, μαύρη νύχτα που σε έφαγε. Σε παρακαλώ τώρα κι έχεις την κάθε ξινή, που αν δεν γούσταρε το κούρεμά σου, η καριέρα σου εξαρτιόταν από το πως θα ξυπνούσε η ξινή. Είναι άδικο τώρα που είναι τόσο εύκολο, να είμαστε τόσο εύκολοι μαζί τους. Όχι!  

Συμφωνούμε όλοι ότι αυτός είναι ο ορισμός της τοξικότητας σε έναν εργασιακό χώρο, έτσι; Αντί να αναπολούν λοιπόν οι κριτές αυτές τις εποχές, καλύτερα να προσπαθήσουν να αλλάξουν το αρρωστημένο στάτους που κυριαρχεί επί δεκαετίες στη συγκεκριμένη βιομηχανία, μιας και μπορούν. Όπως παραδέχονται και οι ίδιοι, πλέον δεν έχουν τον ρόλο του πρωτάρη μοντέλου/φωτογράφου, αλλά αυτού που κρατά τα ηνία του χώρου και άρα έχει τη δυνατότητα να τον αλλάξει. Αν ο κύριος Σοφρωνίου θυμάται τις παλιές αυτές τακτικές με νοσταλγία, τουλάχιστον ας μην κοροϊδευόμαστε ότι ο κόσμος της μόδας θέλει να ακολουθήσει τα σύγχρονα δεδομένα.

Πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με τα λόγια της Έλενας Χριστοπούλου σήμερα το πρωί στην εκπομπή «Πρωινό μας», η οποία σχολιάζοντας το χθεσινό επεισόδιο, είπε: «Είδα βία. Δεν είναι έτσι η δουλειά μας» και συνέχισε: «Αυτό είναι πάρα πολύ 90s όλο. Είναι ξεπερασμένο, είναι πασέ. Στη δική μου τη δουλειά ένα κορίτσι 18 χρονών που είναι άπειρο, έρχεται για να μάθει. Για να το φροντίσουμε και να το αγκαλιάσουμε, όχι για να του κάνουμε αυτό το bullying στην τηλεόραση. Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω και δεν ξέρω ποιος το άφησε να γίνει αυτό».

Κι εμείς απορούμε που εν έτει 2022, όπου τα social media καταπιάνονται συνεχώς με ζητήματα κοινωνικής φύσης, κάνουν expose κακοποιητικές συμπεριφορές και τοξικά πρότυπα, η τηλεόραση αρνείται πεισματικά να αφήσει το χέρι σε κάποιες παραδόσεις της. Ναι, το ξεφτίλισμα πουλούσε κάποτε, αλλά όχι πλέον.

Μιας κι αναφέραμε τα SoMe, το Twitter πήρε ξανά θέση και μίλησε εκ μέρος όλων μας.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET