ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

«Ζήσε άφοβα! Ξεκίνα σήμερα μια καλή συνήθεια!»: Το μήνυμα της νέας καμπάνιας του Becel ProActiv!

Δύο στους τρεις Έλληνες δε γνωρίζουν ότι έχουν υψηλή χοληστερίνη.

Neopolis Team

22 Φεβρουαρίου, 2024

Είσαι νέος, αθλείσαι και δεν έχεις κανένα σύμπτωμα που να σε προβληματίζει. Φυσικό είναι να νιώθεις άτρωτος! Μέχρι τη μέρα που, τυχαία, κάνεις μια εξέταση αίματος και δείχνει ότι η χοληστερίνη σου είναι πάνω από το φυσιολογικό όριο. Ούτε που το φανταζόσουν, έτσι δεν είναι; Κι όμως! Δύο στους τρεις Έλληνες δε γνωρίζουμε ότι έχουμε υψηλή χοληστερίνη, καθώς δεν κάνει διακρίσεις σε φύλα, βάρος ή ηλικίες – κι ούτε προειδοποιεί για την αύξησή της!  

Υπάρχουν όμως και καλά νέα: Mπορούμε να τη μειώσουμε και να φροντίσουμε την καρδιά μας, εντάσσοντας στην καθημερινότητά μας μερικές νέες, καλές συνήθειες. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας ευαισθητοποίησης του Becel ProActiv που βγαίνει στον αέρα με πρωταγωνιστή τον Σταύρο – έναν αναρριχητή ο οποίος δε φοβάται τα ύψη, μέχρι που μαθαίνει το ύψος της χοληστερίνης του!

Δεν πρόκειται για ταινία, αλλά αληθινή ιστορία βασισμένη σε πραγματικά δεδομένα.

Ο νεαρός «πρωταγωνιστής» που αναρριχάται ατρόμητος κάθε φορά σε νέα ύψη, δεν περίμενε ότι θα ερχόταν η στιγμή να έρθει αντιμέτωπος με το ύψος της χοληστερίνης του. Ο Σταύρος ήταν ένας μόνο από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα 21 ημερών του Becel ProActiv που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική επίβλεψη του ΕΛ.Ι.ΚΑΡ. Σκοπός του προγράμματος ήταν να αναδείξει πως το Βecel ProActiv στην καθημερινή διατροφή βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.  

Έτσι, ενώ ήταν απλώς ένας από τους δύο στους τρεις Έλληνες που δεν γνωρίζουν ότι έχουν υψηλή χοληστερίνη, ο Σταύρος γίνεται σήμερα «πρεσβευτής» του Becel ProActiv, εξηγώντας  πώς, οι φυτικές στερόλες που περιέχει, μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά την «κακή» LDL χοληστερίνη 7-10%, ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. 

Και καταλήγει στο νέο του μόττο: Ζήσε άφοβα. Ξεκίνα σήμερα μια καλή συνήθεια!

«Το Becel ProActiv είναι ένα προϊόν που δημιουργήθηκε με μια σημαντική αποστολή να συμβάλλει στις διατροφικές συνήθειες και στην πρόληψη μέσα από τον υγιεινό τρόπο ζωής. Η αποστολή αυτή εμπνέει όλους εμάς στην Upfield να στηρίζουμε τους καταναλωτές μας κάθε μέρα, όχι μόνο με υγιεινές και γευστικές προτάσεις αλλά και συμβουλές για την υιοθέτηση καλών συνηθειών. Χαιρόμαστε που με την επιστημονική επίβλεψη του ΕΛ.Ι.ΚΑΡ. δημιουργήσαμε τη νέα καμπάνια του Becel ProActiv με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού στο θέμα της χοληστερίνης και ευελπιστούμε να εμπνέουμε όλο και περισσότερους να ξεκινήσουν σήμερα μια καλή συνήθεια» ανέφερε σχετικά η Jane Πετροπάκη, Marketing Manager του Becel ProActiv.

To τηλεοπτικό σποτ επιμελήθηκε η Solid Ηavas.

Εταιρεία παραγωγής: Top Cut Modiano

Σκηνοθεσία: Στάθης Μουρδουκούτας 

Δες εδώ το πρόγραμμα των 21 ημερών του Becel ProActiv: https://www.pro-activ.com/el-gr/odigos-meiosis-xolisterinis/21-days-challenge

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Η Always® και το ‘Strong Me’ ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενδυνάμωση των νεαρών κοριτσιών!

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

«Ψηφιακό Vegas»: Η Άνοδος των Αμερικανικών Διαδικτυακών Καζίνο στην Εποχή του Διαδικτύου

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET