fbpx

Το Μετρό κατεβαίνει προς Γλυφάδα με τρεις νέους σταθμούς, έχουμε μέλλον μπροστά μας!


Η ταλαιπωρία που έχουμε φάει τόσα χρόνια – και ειδικά τα καλοκαίρια – στα τραμ και τα λεωφορεία που έχουν προορισμό τις παραλίες της Αττικής, δε λέγεται. Μαζί με τα αμφίβολης ποιότητας νερά των πρωτευουσιάνικων ακτών, είναι από τους βασικότερους λόγους που ρίχνουμε άκυρο σε μπανάκι κι ας δείχνει το θερμόμετρο πάνω από 35 βαθμούς.

Όνειρό μας να επεκταθεί κάποια στιγμή η κόκκινη γραμμή του Μετρό, το Ελληνικό να μην είναι σε καμία περίπτωση τερματικός σταθμός και το τέλος διαδρομής να ακούγεται σε ένα πιο λογικό και βολικό για τους περισσότερους επιβάτες σημείο, έτσι ώστε να αποσυμφορηθούν κάπως τα υπόλοιπα μέσα και να είμαστε όλοι πιο άνετα.

Είχαμε πιστέψει πως δε θα γίνει ποτέ αυτό, ή τέλος πάντων θα αργήσει πολύ, ωστόσο να που τελικά τα πρώτα σχέδια για επέκταση της γραμμής είναι εδώ και μόλις εμφανίστηκε ένα φως στο τούνελ για το τέλος των βασανιστηρίων μας τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ειδικότερα, από το 2020 γίνονται ήδη κάποιες μελέτες πάνω στο θέμα από το Υπουργείο Μεταφορών κι Επικοινωνιών, ενώ πλέον ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας της βέλτιστης λύσης για την χάραξη της επέκτασης με την οποία ολοκληρώνεται το νότιο άκρο της γραμμής.

Τα αποτελέσματα αυτής έδειξαν ότι η βέλτιστη χάραξη περιλαμβάνει μία επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων, που σημαίνει ότι θα ανοίξουν 3 νέοι σταθμοί:

  • Πλατεία Μακεδονίας
  • Άνω Γλυφάδα 
  • Γλυφάδα

Η χάραξη λοιπόν ξεκινά από τον σημερινό τερματικό σταθμό Μετρό στο Ελληνικό, στρίβει νοτιο-ανατολικά προς την Άνω Γλυφάδα και ο πρώτος σταθμός θα βρίσκεται κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας.

Στη συνέχεια, η σήραγγα θα στρίβει προς τη Λ.Βουλιαγμένης και ο δεύτερος σταθμός θα γίνει στη διασταύρωση της Βουλιαγμένης με τη Γρηγορίου Λαμπράκη.

Τέλος, από εκεί η σήραγγα θα συνεχίζει πορεία προς τη θάλασσα για να τερματίσει στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στη Γλυφάδα.

Για να μην πάρουν πολύ αέρα τα μυαλά μας βέβαια, πρόκειται για ένα έργο που θα χρειαστεί αρκετό χρόνο μέχρι να υλοποιηθεί (μόνο την τύχη του Μετρό Θεσσαλονίκης να μην έχει), οπότε αναγκαστικά θα υποστούμε για αρκετό καιρό ακόμα την ταλαιπωρία που περνάμε εδώ και χρόνια για μια βουτιά στη θάλασσα.

Για να καταλάβετε, η επέκταση προς Γλυφάδα βρίσκεται υπό συζήτηση από το 2000 κιόλας, ωστόσο άλλες επεκτάσεις θεωρήθηκαν πιο επείγουσες κι έτσι φτάσαμε 21 χρόνια μετά να βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο σχεδόν.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET