ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Το λεωφορείο που θέλουμε να αντικαταστήσει το 608 και να μας πηγαίνει σχολή κάθε μέρα!

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν πολλές φορές να μετατραπούν σε ζωντανό εφιάλτη. Τα λεωφορεία ειδικά έχουν τα πρωτεία σε αυτό. (608 ιστορία μου, αμαρτία μου). Μέχρι να φτάσουμε στη σχολή, έχουμε καταραστεί και έχουμε “αγαπηθεί” με κόσμο και κοσμάκη. Μία από τις λύσεις πάντως είναι τα περισσότερα δρομολόγια, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Μπορεί που […]

Δήμητρα Πραντάλου

24 Οκτωβρίου, 2017

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν πολλές φορές να μετατραπούν σε ζωντανό εφιάλτη. Τα λεωφορεία ειδικά έχουν τα πρωτεία σε αυτό. (608 ιστορία μου, αμαρτία μου). Μέχρι να φτάσουμε στη σχολή, έχουμε καταραστεί και έχουμε “αγαπηθεί” με κόσμο και κοσμάκη. Μία από τις λύσεις πάντως είναι τα περισσότερα δρομολόγια, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα.

Μπορεί που λέτε ο δικός μας ΟΑΣΑ να μην έχει τέτοιο σκοπό, η Mercedes-Benz όμως έχει πρόγραμμα. Θέλει να δημιουργήσει αυτόνομες μεταφορές για τον κόσμο και να βοηθήσει έτσι στην μεταφορά μας.

Οι πόλεις φιλοξενούν περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνεται. Αν όλο και περισσότεροι άνθρωποι τρώνε, κοιμούνται και δουλεύουν στις πόλεις, εμφανίζονται πολλές μεγάλες προκλήσεις. Μία μεγάλη πρόκληση, είναι να κινηθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και να τους μετακινήσουμε γρήγορα, με ασφάλεια και άνεση. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς“, δήλωσε ο Βόλφγκανγκ Μπέρναρντ, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Trucks and Buses τον περασμένο Ιούλιο με αφορμή την κυκλοφορία του ημιαυτόνομου λεωφορείου της εταιρείας.

Συγκεκριμένα το “Future Bus”, οδήγησε περισσότερο από 12 μίλια, ξεκινώντας από το αεροδρόμιο Σκίπχολ του Άμστερνταμ με τελικό προορισμό τη πόλη Χάαρλεμ που βρίσκεται λίγο έξω από το Άμστερνταμ. Κατά την διαδρομή το ημιαυτόνομο λεωφορείο πέρασε από φανάρια και σήραγγες, κάνοντας έτσι το ταξίδι εντυπωσιακό αφού καθιστούσε το λεωφορείο απαραίτητο για να περιηγηθούν εκεί οι άνθρωποι.

Η γερμανική εταιρεία πάντως στοιχηματίζει ότι τα αυτοκινούμενα λεωφορεία θα αποκτήσουν τεράστια ζήτηση, αφού ο πληθυσμός συνεχώς αυξάνεται με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Το “Future Bus” αναγνωρίζει φανάρια, πεζούς και ποδηλάτες, ενώ προγραμματίζεται να σταματάει στη στάση του λεωφορείου με ακρίβεια και μόλις 10 εκατοστά από το πεζοδρόμιο για την εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών. Η μέγιστη ταχύτητα του είναι τα 43 μίλια ανά ώρα και με το σύστημα City Pilot φρενάρει, επιταχύνει και αλλάζει τις ταχύτητες.

Αυτά όμως είναι τα “απλά” θετικά χαρακτηριστικά του μελλοντικού λεωφορείου, αλλά υπάρχουν κι άλλα καλύτερα. Στο εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο ένα σαλόνι για να κάθονται και αναπαυτικά οι επιβάτες, ενώ διαθέτι Wifi και δύο 43 ιντσών τοποθετημένες πάνω από την κονσόλα κυκλοφορίας, όπου εμφανίζονται δρομολόγια, ειδήσεις και άλλες πληροφορίες. Τέλειο;

Τέλος, όσον αφορά το ημιαυτόνομο μελλοντικό λεωφορείο, ένας οδηγός είναι ακόμα απαραίτητος για να παρακολουθεί το περιβάλλον του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για το όχημα και μπορεί να αγνοήσει το σύστημα ανά πάσα στιγμή.

Πάντως αν έρθει ποτέ ένα τέτοιο λεωφορείο στην Ελλάδα δεν θα μπορούμε να διαχειριστούμε τόση πολυτέλεια.

 

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παν. Πατρών: Υποδέχεται σήμερα την Ολυμπιακή Φλόγα – «Πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο»!

ΣΤΥΛ

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι ’24!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Coffee Island: Στηρίζοντας τη φοιτητική κοινότητα του Παν/μίου Πατρών, προχωρά σε μια σημαντική δωρεά!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET