ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Το e-food έφτιαξε την καλύτερη διαφήμιση του καλοκαιριού κι εμείς πραγματικά τους παραδεχόμαστε!

Όσο παράξενο κι αν φαίνεται, αυτό το post δεν είναι πληρωμένο. Μας έκανε τόση εντύπωση το παρακάτω κλιπ, που σκεφτήκαμε οτι έχει πραγματικά αξία να το μοιραστούμε μαζί σας. Στο 99,9% των περιπτώσεων, οι διαφημίσεις του YouTube μας ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που ολοένα και περισσότεροι χρήστες ενεργοποιούν ad blockers […]

Neopolis Team

8 Αυγούστου, 2017

Όσο παράξενο κι αν φαίνεται, αυτό το post δεν είναι πληρωμένο. Μας έκανε τόση εντύπωση το παρακάτω κλιπ, που σκεφτήκαμε οτι έχει πραγματικά αξία να το μοιραστούμε μαζί σας.

Στο 99,9% των περιπτώσεων, οι διαφημίσεις του YouTube μας ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που ολοένα και περισσότεροι χρήστες ενεργοποιούν ad blockers στους browsers τους.

Έλα όμως, που το e-food κατάφερε να κάνει τη διαφορά, σε συνεργασία με τον γνωστό κωμικό, Γιώργο Βαγιάτα…

Το παρακάτω βίντεο έσκασε μπροστά μας ενώ ακούγαμε τραγούδια στο YouTube και μας έκανε πραγματικά να λιώσουμε στο γέλιο. Εσάς;

 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

«Ψηφιακό Vegas»: Η Άνοδος των Αμερικανικών Διαδικτυακών Καζίνο στην Εποχή του Διαδικτύου

Είναι viral

Τύπος γυρίζει το ‘ZARI’ στην Αρεόπολη και αποθεώνεται περισσότερο κι από το ορίτζιναλ!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex σύμμαχοι περιποίησης στη μεγαλύτερη γιορτή ποδοσφαίρου!

Είναι viral

Φοιτητής Πληροφορικής έστειλε 500 αιτήσεις για πρακτική για να τον δεχθούν σε μία!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET