ΕΛΛΑΔΑ

Δίπλωμα οδήγησης: Τέλος στο «λάδωμα» με κάμερες και τον εξεταστή στη θέση του συνοδηγού!

Καλά ας δώσουμε πρώτα που έχουμε ξεχάσει και τα βασικά…

Αλεξάνδρα Κουτσούκου

19 Φεβρουαρίου, 2021

Η οδηγική συμπεριφορά στη χώρα μας είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο, που μας προβληματίζει όποτε βγαίνουμε έξω στους δρόμους. Καθημερινά δηλαδή. Όσο προετοιμασμένοι κι αν είμαστε ψυχικά, πάντα θα πέσουμε πάνω σε κάποιον οδηγό (συνήθως όχι μόνο έναν) που θα μας βγάλει εκτός εαυτού και θα κάνουμε επίδειξη των γαλλικών μας. Θα έλεγε κανείς ότι είναι και λίγο τύχη το γεγονός ότι γυρίζουμε σώοι και αβλαβείς σπίτια μας κάθε μέρα.

Το συμπέρασμα λοιπόν, είναι ότι υπάρχουν πολλά να αλλάξουν στους ελληνικούς δρόμους και ξεκινώντας από τις σχολές οδηγών, είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει σε αυτές, όπως η αντικατάσταση υποψήφιων οδηγών από έμπειρους κατά τη διάρκεια της εξέτασης ή η πλέον διαδεδομένη τακτική που εξασφαλίζει την επιτυχία, το λάδωμα. Ίσως (λέμε ίσως) κάνοντας την αρχή εκεί και δίνοντας το δίπλωμα σε άτομα που πραγματικά το αξίζουν κι όχι γιατί τα έφεραν έτσι που κατάφεραν τελικά να το πάρουν, κάτι γίνει.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, λοιπόν, έχει βάλει στόχο να βελτιώσει την κατάσταση στους δρόμους φέρνοντας αλλαγές σε διάφορους τομείς, με τον Υπ. Κώστα Καραμανλή να δηλώνει:

Ξεκινάμε μια οργανωμένη προσπάθεια να μειώσουμε τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας. Η οδική ασφάλεια πρέπει να γίνει εθνικός μας στόχος. Το σχέδιό μας βασίζεται στο τετράπτυχο: ασφαλείς δρόμοι – υπεύθυνοι οδηγοί – κυκλοφοριακή παιδεία – δίκαιοι κανόνες για όλους. Για πρώτη φορά διαθέτουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με δράσεις βήμα – βήμα σε κάθε επίπεδο. Και επειδή καλά είναι τα λόγια αλλά εδώ χρειάζεται ουσία, ξεκινήσαμε από το πιο φλέγον: τους δρόμους. Με ένα πρόγραμμα 7.000 παρεμβάσεων σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα.

Αλλαγές στη διαδικασία εξέτασης

Σε ό,τι αφορά τις εξετάσεις οδήγησης συγκεκριμένα, πλέον θα καταγράφονται με κάμερα, ενώ ο εξεταστής θα βρίσκεται δίπλα στον υποψήφιο οδηγό (στη θέση του συνοδηγού δηλαδή) κι ο εκπαιδευτής πίσω. Αυτό σημαίνει δηλαδή, πως το άτομο που εξετάζεται, είτε έχει λαδώσει είτε όχι, θα λαμβάνει το δίπλωμα αν και μόνο αν περάσει επιτυχώς τις εξετάσεις, χωρίς να του «χαρίζεται» τίποτα.

Όπως σημειώνει ο Υπουργός «είναι καιρός να τελειώνουμε με την επικίνδυνη ελληνική πραγματικότητα, πολλοί οδηγοί πρώτα να παίρνουν το δίπλωμα και μετά, στο δρόμο, να μαθαίνουν όπως-όπως να οδηγούν!»

Βέβαια, καλά όλα αυτά, αλλά πρέπει να ανοίξουν και οι σχολές οδηγών κάποια στιγμή για να πραγματοποιηθούν. Παραμένοντας κλειστές εδώ και πολύ μεγάλο διάστημα, έχει συγκεντρωθεί τεράστιος αριθμός υποψηφίων που περιμένουν στην «ουρά» και με τη διαδικασία εξέτασης των σημάτων να γίνεται με μειωμένο αριθμό ατόμων… θα αναμένουν για καιρό ακόμα.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Ζήσαμε να ακούσουμε ότι ένα 12χρονο παιδί επέλεξε να εκδίδεται για να βιοποριστεί, αντίο ελπίδα!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το 2025 τα πρώτα ιδιωτικά πανεπιστήμια – Τι ισχύει για την εισαγωγή και φοίτηση σε αυτά!

TECH NEWS

Το Insta φέρνει μερικές σωτήριες αλλαγές στα μηνύματα που ζητούσαμε χρόνια!

SPILL THE TEA

ZARI: Η Μαρίνα Σάττι απάντησε με σχολική παρτιτούρα για το αν έκλεψε το «Τα Τα Τα»!

ΕΛΛΑΔΑ

Θεσ/νίκη: H τραμπουκική επίθεση νεαρών σε queer άτομα, μας επανέφερε στην άθλια πραγματικότητα!

ΕΛΛΑΔΑ

Σχεδόν την πρωτιά άγγιξε ο φρέντο εσπρέσο σε παγκόσμια κατάταξη, μόνο περηφάνια!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET