ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Το επόμενο μεγάλο σχέδιο του Facebook με στόχο τα δισεκατομμύρια δολάρια | Δείτε πώς μας επηρεάζει!

Τι κι αν ο Mark Zuckerberg έχει καταφέρει να κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια από το Facebook, στον επιχειρηματικό κόσμο τα χρήματα δε μοιάζουν ποτέ αρκετά. Με την επίτευξη ενός στόχου, εκ των πραγμάτων τίθεται ο επόμενος… Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή τους όμως. Πριν από κάποια χρόνια, το 2006 για την ακρίβεια, οι επενδυτές […]

Neopolis Team

12 Αυγούστου, 2015

Τι κι αν ο Mark Zuckerberg έχει καταφέρει να κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια από το Facebook, στον επιχειρηματικό κόσμο τα χρήματα δε μοιάζουν ποτέ αρκετά. Με την επίτευξη ενός στόχου, εκ των πραγμάτων τίθεται ο επόμενος…

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή τους όμως. Πριν από κάποια χρόνια, το 2006 για την ακρίβεια, οι επενδυτές ζητούσαν επίμονα από τη διοίκηση του Facebook να αυξήσει τα έσοδα της (ήδη από τότε) πασίγνωστης ιστοσελίδας. Πώς; Αυξάνοντας τα διαφημιστικά banners στο πλάι του πλέον πετυχημένου social media. Ο νεαρός CEO όμως, είχε εντελώς διαφορετική άποψη κι ανέλυσε το σχέδιό του στους εμπειρογνώμονες πείθοντάς τους για την ορθότητά του. Εκ του αποτελέσματος, όλοι παραδέχονται την ιδιοφυΐα του Mark.

Το σχέδιο ήταν απλό μα ευφυέστατο. Το Facebook ενθαρρύνει τα brands να δημιουργήσουν δωρεάν σελίδες μέσα από τις οποίες θα έρθουν σε άμεση επαφή με τους πελάτες τους. Όταν όλα τα brands το κάνουν αυτό και οι χρήστες αποκτήσουν σημαντική αλληλεπίδραση με τις εταιρείες αυτές, το Facebook θα αρχίσει να χρεώνει τις υπηρεσίες του με τα γνωστά σε όλους μας πλέον, «Promoted Posts». Το αποτέλεσμα; Έσοδα πέρα από κάθε φαντασία για το Facebook, αποτελεσματική διαφήμιση για τα brands και σχετικές με τον χρήστη διαφημίσεις στο NewsFeed του. Με λίγα λόγια, όλοι ευχαριστημένοι. Κι όλοι ξέρουμε, πόσο δύσκολο είναι να ευχαριστήσεις τους πάντες στον επιχειρηματικό κόσμο.

9 χρόνια μετά, οι επενδυτές ξαναχτυπούν κι απαιτούν από τον Mark Zuckerberg περισσότερα έσοδα, αυτήν τη φορά από τις πλατφόρμες του Messenger αλλά και του WhatsApp. Μόνο που σήμερα, τα πράγματα για τον Mark είναι πολύ πιο εύκολα. Με βάση το πετυχημένο σχέδιο του 2006, δε θα δυσκολευτεί να πείσει τους επενδυτές για μια αντίστοιχη πολιτική και σήμερα. Για την ακρίβεια, τους έχει ήδη πείσει. Χωρίς καν να τους μιλήσει.

Η εταιρεία σκοπεύει να ενθαρρύνει τα brands να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες τους μέσα από direct messages στο inbox των χρηστών, παρουσιάζοντας ειδικές προσφορές, διαγωνισμούς, δώρα καθώς και το λανσάρισμα νέων προϊόντων. Αντίστοιχα με το παράδειγμα των facebook pages, μόλις η αλληλεπίδραση αυτή γίνει πραγματικά απαραίτητη και για τα δύο μέρη, το facebook θα μπει στη διαδικασία να χρεώσει την υπηρεσία για τα brands, αντλώντας έτσι έσοδα από μια νέα πηγή χρημάτων.

Το αν θα πετύχει η όχι, θα το ξέρουμε σε λίγους μήνες. Οι διαδικασίες έχουν ήδη ξεκινήσει πάντως, το παράδειγμα του παρελθόντος είναι λαμπρό κι όλοι προβλέπουν …δισεκατομμύρια κέρδη!

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET