FUN ZONE

Στο πηγάδι πάλι | Στην Ελλάδα πληρώνουμε πιο ακριβά το Netflix από τους χρήστες των ΗΠΑ!

Netflix and chill μεν, πιο ακριβά δε. Υπάρχει αυτή η τάση στην Ελλάδα, τα περισσότερα πράγματα να είναι πιο ακριβά από τις υπόλοιπες χώρες. Σε αυτή την κατηγορία, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ούτε το Netflix. Οι Έλληνες χρήστες, δηλαδή. το πληρώνουν παραπάνω από ότι στις ΗΠΑ. Αυτό τουλάχιστον έδειξε η μελέτη της Comparitech, η […]

Neopolis Team

5 Δεκεμβρίου, 2018

Netflix and chill μεν, πιο ακριβά δε.

Υπάρχει αυτή η τάση στην Ελλάδα, τα περισσότερα πράγματα να είναι πιο ακριβά από τις υπόλοιπες χώρες. Σε αυτή την κατηγορία, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ούτε το Netflix. Οι Έλληνες χρήστες, δηλαδή. το πληρώνουν παραπάνω από ότι στις ΗΠΑ.

Αυτό τουλάχιστον έδειξε η μελέτη της Comparitech, η οποία σύγκρινε 78 διαφορετικές χώρες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν, οι Έλληνες συνδρομητές πληρώνουν έως και 54% ακριβότερα τη συνδρομή στο Netflix, σε σχέση με τους Αμερικανούς συνδρομητές.

Για το αποτέλεσμα, η εταιρεία είχε ως κριτήρια το μηνιαίο αντίτιμο που καλούνται να καταβάλλουν οι χρήστες στην υπηρεσία, αλλά και το πλήθος των τίτλων (ταινίες και σειρές) που μπορούν να παρακολουθήσουν με το αντίτιμο αυτό.

Επί της ουσίας, η ελληνική εκδοχή του Netflix έχει διαθέσιμους 3.775 τίτλους, από τους οποίους οι 1.116 ήταν τηλεοπτικές σειρές και οι 2.659 ταινίες. Το κόστος για κάθε ένα από αυτά, ανέρχεται περίπου στα 0,00211 ευρώ, στοιχείο που δείχνει ότι στις ΗΠΑ που είναι κατά πολύ περισσότεροι, η συνδρομή είναι μικρότερη.

Με λίγα λόγια, εμείς στην Ελλάδα όχι μόνο πληρώνουμε πιο ακριβά την πλατφόρμα, έχουμε και πιο λίγες επιλογές.

Το χάσμα μεταξύ των τιμών είναι ακόμα μεγαλύτερο ανάμεσα στη χώρα με το καλύτερο κόστος, δηλαδή ο Καναδάς, σε σχέση με τη Δανία όπου παρατηρείται το μεγαλύτερο κόστος για κάθε τίτλο. Η διαφορά μεταξύ των δύο χωρών, φτάνει το 98%.

Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν εκτενέστερα τη μελέτη, μπορούν να κλικάρουν ΕΔΩ.

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παν. Πατρών: Υποδέχεται σήμερα την Ολυμπιακή Φλόγα – «Πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο»!

ΣΤΥΛ

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι ’24!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Coffee Island: Στηρίζοντας τη φοιτητική κοινότητα του Παν/μίου Πατρών, προχωρά σε μια σημαντική δωρεά!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET