ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Μισώ το iPhone μου! | Η πιο σκληρή κριτική που γράφτηκε ποτέ για την Apple!

Ο Brooke Sample, δημοσιογράφος του Bloomberg, σε συνεργασία με τη συνάδελφό του Shira Ovide, κατέγραψε όλα τα παράπονά που έχει από το δημοφιλέστερο smartphone όλων των εποχών, το iPhone. “Τι απέγινε το iPhone που είχα ερωτευθεί;”, αναρωτιέται η Sample παραθέτοντας τις περιπέτειες του πρόσφατου διαστήματος με το κάποτε υπερσύγχρονο τηλέφωνο της, το οποίο, όπως ομολογεί, […]

Neopolis Team

21 Μαΐου, 2016

Ο Brooke Sample, δημοσιογράφος του Bloomberg, σε συνεργασία με τη συνάδελφό του Shira Ovide, κατέγραψε όλα τα παράπονά που έχει από το δημοφιλέστερο smartphone όλων των εποχών, το iPhone.

“Τι απέγινε το iPhone που είχα ερωτευθεί;”, αναρωτιέται η Sample παραθέτοντας τις περιπέτειες του πρόσφατου διαστήματος με το κάποτε υπερσύγχρονο τηλέφωνο της, το οποίο, όπως ομολογεί, τώρα μισεί.

“Αναζητώντας απαντήσεις στο γιατί μου συμβαίνουν όλα αυτά με το τηλέφωνο μου, αρχικά απευθύνθηκα σε ένα Apple store στο Νιου Τζέρσι. Το προσωπικό εκεί μου είπε ότι δεν ήταν αρμόδιο για τα παράπονα σχετικά με iPhones, μου έδειξε ένα σχετικό video στο YouTube, μου έδωσε μία καινούρια κάρτα SIM και με έστειλε στο αρμόδιο τμήμα γι’ αυτή τη δουλειά. Εκεί, η στάση ήταν απείρως πιο ενδιαφέρουσα: όταν εξήγησα εκεί στους υπαλλήλους ότι έχασα την πίστη και τον… έρωτα μου για το iPhone μου, η απάντηση τους ήταν ενδεικτική της κατάστασης που αντιμετωπίζουν πλέον σε καθημερινή βάση: “Ω, φίλη! Εγώ το δικό μου iPhone το μισώ!”. Όπως μου εξήγησαν και οι δύο υπάλληλοι που βρίσκονταν εκεί, καθημερινά το τελευταίο διάστημα άκουγαν περισσότερα παράπονα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο, περισσότερα απ’ όσα για οποιαδήποτε άλλη συσκευή, οποιουδήποτε άλλου τεχνολογικού brand”, δηλώνει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.

Η Shira Ovide, έχει στην κατοχή της το iPhone 6S και τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζει αρκετά προβλήμα, όπως καθυστέρηση των Downloads, συχνό κλείσιμο των εφαρμογών και πολλά άλλα τέτοιου είδους προβλήματα.

“Τελευταίως, υπάρχει προβληματισμός στη βιομηχανία της τεχνολογίας για αν το λογισμικό της Apple χειροτερεύει. Ωστόσο, νομίζω ότι το βασικό πρόβλημα της Apple είναι να καταφέρνει να μένει σε επαφή με τις εξελίξεις της εποχής. Τα κινητά είναι πλέον συσκευές ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα μας και εννοείται ότι δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε με… νοσταλγία, για το καινούριο που έφεραν στη ζωή μας κάποτε. Το θέμα είναι να δουλεύουν τέλεια τώρα, στο σήμερα”, αναφέρει η Ovide.

Και συνεχίζει ακόμη πιο αγριεμένη: “Η Apple ήθελε να αλλάξει τον κόσμο με τα iPhone και τα κατάφερε. Τώρα, όμως, οι βελτιώσεις και οι αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο σημαντικές γι’ αυτή την εταιρεία από το να κάνει κάτι ακόμη πιο επαναστατικό. Κανέναν δεν αφορά αν το καινούριο μοντέλο είναι πιο λεπτό ή αν κυκλοφορεί σε ροζ χρώμα. Μπορεί η εταιρεία να ισχυρίζεται ότι έχει πολλούς ακόμη άσους στο μανίκι, η αλήθεια, όμως, είναι ότι για την ώρα δεν μπορεί να εκπληρώσει τα τεχνολογικά μας όνειρα. Είναι σα να ονειρευόμασταν ότι η επόμενη της κίνηση θα είναι ιπτάμενα αμάξια – τουλάχιστον – και εκείνη μας λανσάρισε το emoji μικρού σκατού…”.

“Νομίζω ότι πλέον το ζήτημα είναι ότι έχει αλλάξει το πλέγμα των προσδοκιών μας από την Apple. Θέλουμε συνεχή ικανοποίηση και τελειότητα από την τεχνολογία, τη μία ελπιδοφόρα ιδέα μετά την άλλη. Όπως είχε πει ο Στιβ Τζομπς, ‘οι πελάτες δεν ξέρουν τι θέλουν, μέχρι να τους το παρουσιάσεις’. Και δυστυχώς, υπάρχει πλέον διάχυτη η αίσθηση ότι η Apple δεν μας δίνει πια αυτό που θέλουμε. Μπορεί να μην μπορεί να το καταλάβει η εταιρεία, αλλά, ναι, έχουμε γίνει τόσο απαιτητικοί, όσο ο Τζομπς”, καταλήγει η δημοσιογράφος σε έναν άρθρο που είναι ίσως περιγράφη την εξέλιξη της εταιρείας, μετά τον θάνατο του ιδρυτή της, με τον πιο σκληρό αλλά αληθινό τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό.

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET