fbpx

6+1 κατηγορίες χρηστών του Facebook, ανάλογα με την φώτο προφίλ τους! Σε ποια ανήκεις;


Καθόμουν σήμερα στο γραφείο και χάζευα τις φώτο προφίλ των φίλων μου στο Facebook. Δεν ξέρω τι με έπιασε, δεν το είχα ξανακάνει ποτέ, πράγμα που μετάνιωσα διότι αποδείχτηκε μια ιδιαίτερα διασκεδαστική διαδικασία. Έχει τη φάση του να βλέπεις τον τρόπο με τον οποίο ο καθένας επιλέγει να «συστήνεται» στον υπόλοιπο κόσμο.

Κάπως έτσι μου ήρθε η φλασιά για το σημερινό άρθρο. Διότι κοιτάζοντας και ξανακοιτάζοντας τις φώτο προφίλ του ανυποψίαστου κόσμου, διαπίστωσα πως μπορείς να κατατάξεις τους χρήστες ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τη συγκεκριμένη λειτουργία του Facebook. Κι έχει πλάκα να τελειώνεις και να λες «Όντως ρε φίλε, αυτές είναι οι κατηγορίες»!

Τεσπα, εσύ με ποιους από τους παρακάτω ταυτίζεσαι;

1. Οι «πρήξες»

Δε σταματούν ΠΟΤΕ! Αλλάζουν τη φώτο προφίλ τους σαν τα πουκάμισα, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή μέσα στην ημέρα. Το μίνιμουμ των αλλαγών είναι 2 φορές την εβδομάδα. Το μάξιμουμ …μία φορά το 24ωρο. Το αστείο με τους συγκεκριμένους είναι πως ακόμη κι όταν έχουν ξεμείνει από καινούριες φωτογραφίες, επανέρχονται στις παλιότερες. Με αυτόν τον τρόπο, η εικόνα εμφανίζεται εκ νέου στον τοίχο των φίλων τους με αποτέλεσμα να αυξάνονται και τα likes τους. Μαζί και η, ήδη υπέρμετρη, αυτοπεποίθησή τους!

2. Οι «αναλλοίωτοι»

Τι κι αν κοντεύετε να αποφοιτήσετε από το Πανεπιστήμιο, είμαι απόλυτα σίγουρος πως υπάρχουν φίλοι-συμμαθητές σας που έχουν την ίδια κεντρική φωτογραφία από τα χρόνια του …Λυκείου! Με τους γοργούς ρυθμούς που κινείται το Ίντερνετ και τα social media, θα μπορούσες κάλλιστα να τους αποκαλείς και παλαιολιθικούς! Οκ, δε λέω πως πρέπει να φτάσεις στην Περίπτωση #1 και το άλλο άκρο όμως, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο. Και στην τελική, αν όντως σνομπάρεις τόσο το οικοδόμημα του Mark του Zuckerberg, δεν έχεις παρά να διαγράψεις τον λογαριασμό σου…

3. Οι «επαγγελματίες»

epaggelmatias

Συνήθως είναι γυναίκες, σε καμία περίπτωση όμως, αυτό δεν είναι νόμος. Έτσι στα γρήγορα, μου έρχονται στο μυαλό 4-5 άντρες φίλοι μου, οι οποίοι έχουν μπερδέψει το Facebook με το Esquire (ή τη Vogue στην περίπτωση των γυναικών). Φωτογραφία υψηλής (υψηλότατης) ανάλυσης, λογότυπα φωτογράφων, «αστείες» πόζες και ρούχα που μόνο γέλιο προκαλούν, είναι το σήμα κατατεθέν τους. Fashion Blogger είναι αυτοί, τι να τους κάνεις; Τους ανέχεσαι…

4. Οι «σφίχτηδες»

Κονταροχτυπιούνται με τους από πάνω για τα πρωτεία του πιο σπαστικού είδους χρήστη! Σε αντίθεση με το #3, εδώ έχουμε πλειοψηφία των αντρών. Δε λέω, είναι κατανοητό να θέλει κάποιος να καυχηθεί για τον κόπο του στο γυμναστήριο και την υπομονή του στη διατροφή. Άλλα όχι έτσι ρε αδερφέ, είπαμε! Έχεις κοιλιακούς, δικέφαλα, τρικέφαλα, τετρακέφαλα κι όλα τα σε …κέφαλα, φόρα και μια μπλουζίτσα όμως. Έχουν πιάσει τα κρύα σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει…

5. Οι «για πάντα μαζί»

agkalia

Οκ, η καψούρα έχει πιάσει κόκκινο. Το αποδεχόμαστε και χαιρόμαστε με τον έρωτά σας. Το να μπαίνεις στο προφίλ της …Αννούλας όμως και για φώτο προφίλ να βλέπεις τον …Μπόμπο, πάει πολύ! Δεν υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο να κάνετε σε αυτήν τη σχέση δηλαδή;

6. Οι «άκυροι»

Δεν ήξερα πως αλλιώς να τους ονομάσω, πραγματικά δυσκολεύτηκα πολύ. Στην κατηγορία αυτή πάντως, ανήκουν όλοι εκείνοι που επιλέγουν να προβάλλουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός από την ίδια τους τη φάτσα. Ηθοποιούς, αθλητές, αυτοκίνητα ή μηχανές, ενίοτε και φράσεις σπουδαίων ανθρώπων. Αν ψαχτείς λίγο, είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα αντικρίσεις πράγματα που ούτε καν θα φανταζόσουν. Ο άλλος έχει την Τζούλια με την σαμπάνιά της. Δηλαδή τι άλλο να προσθέσει κανείς…

Bonus: Οι κανονικοί

Προφανώς υπάρχουν κι αυτοί. Είναι εκείνοι που για φώτο προφίλ επιλέγουν το δικό τους πρόσωπο, ανεξάρτητα από την σχέση τους, φορώντας ρούχα μεν, αλλά κανονικά κι όχι υπερψαγμένα δε κι αλλάζοντας την σε εύλογα χρονικά διαστήματα. Ούτε κάθε μέρα, ούτε κάθε πενταετία. Αλλά ποιος ασχολείται μ’ αυτούς Είναι φουλ βαρετοί…

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET