fbpx

10 πράγματα που κάναμε όταν ήμασταν παιδιά και μας βοηθούν να αποβάλλουμε το άγχος μας στα 20!


Μπορεί τότε να μην το συνειδητοποιούσαμε, οι ωραιότερες στιγμές της ζωής μας όμως, προέρχονται από την παιδική μας ηλικία. Χωρίς καν να καταλαβαίνουμε οτι δημιουργούμε τόσο έντονες αναμνήσεις.

Τα κάναμε πάνω μας ή ζωγραφίζαμε τους τοίχους που οι γονείς μας είχαν απαγορεύσει, χωρίς να μας ενδιαφέρει το παραμικρό! Και ξαφνικά, από εκεί που παίζαμε με τα στρατιωτάκια και τις Barbie, τη θέση τους πήραν τα smartphones και τα iPads. Κάναμε στην άκρη τα ποδήλατα και πήραμε το πρώτο μας αυτοκίνητο. Σταματήσαμε να κανονίζουμε συναντήσεις στην αλάνα ή την παιδική χαρά κι αντ’ αυτού κλείνουμε ραντεβού στο Tinder! Κόψαμε το μπάσκετ και το βόλεϊ κι αρχίσαμε να μένουμε μέσα, να χρησιμοποιούμε συνεχώς laptops και κινητά τηλέφωνα στην δουλειά, την σχολή, ακόμη και στις εξόδους μας. Με λίγα λόγια, γίναμε ενήλικοι εν έτη …2016!

Μπορεί ως παιδιά να μην είχαμε εμπειρίες και παραστάσεις, σίγουρα όμως, υπάρχουν ένα-δυο πράγματα που εκείνη η ανέμελη ηλικία μας διδάσκει. Όπως για παράδειγμα, συμπεριφορές και καταστάσεις που είχαμε υιοθετήσει εκείνη την εποχή για να καταπολεμούμε το στρες μας. Ορίστε 10, τέτοιες αγχολυτικές συνήθειες:

#1 Πιες λιγότερο καφέ και περισσότερο χυμό.

orange-juice

Προσωπικά, ήμουν εθισμένη στους χυμούς και τα αναψυκτικά ως παιδί. Ήταν το ποτό επιλογής μου για κάθε γεύμα. Είναι αλήθεια ότι η ποσότητα ζάχαρης που έχουν μερικοί χυμοί δεν είναι αμελητέα, αλλά είναι προτιμότεροι από τα ενεργητικά ποτά και τον καφέ με το σιρόπι καραμέλας και την έξτρα παχυντική κρέμα στην κορυφή. Μήπως λοιπόν να επιστρέψεις στους χυμούς; Όσο κι αν θα ξενίσει τους συμφοιτητές σου ή τους φίλους σου, καθώς αυτοί είναι μανιακοί με τον καφέ, εσύ θα ξέρεις ότι έχεις κάνει τη σωστή επιλογή για εσένα.

#2 Αγόρασε ένα βιβλίο ζωγραφικής.

coloring-book

Θυμάσαι τα βιβλία ζωγραφικής με τα αγαπημένα μας καρτούν, τους ήρωες και τα διάφορα σχέδια που ζωγραφίζαμε; Ήταν τα αγαπημένα μου. Ήταν απίστευτα χαλαρωτικό και διασκεδαστικό να βλέπεις μία εικόνα της Σταχτοπούτας για παράδειγμα, κι εσύ να προσπαθείς στη διπλανή σελίδα να βρεις τα κατάλληλα χρώματα για να την αποτυπώσεις. Για έναν ενήλικα, είναι η καλύτερη θεραπεία. Θα σε χαλαρώσει σημαντικά, άσε που στο τέλος θα έχεις δημιουργήσει όμορφες εικόνες που θα μπορούν να κοσμήσουν το ψυγείο σου επί παραδείγματι.

#3 Πάρε έναν μεσημεριανό ύπνο.

destress.jpg3

Εάν δεν είσαι άτομο που εκτιμά τον ύπνο, συνιστώ να αναθεωρήσεις αμέσως. Έρευνες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής σου, από την απόδοση στην εργασία σου έως και τις διαπροσωπικές σου σχέσεις. Ο μεσημεριανός ύπνος, για μία με δύο ώρες είναι τόσο ευεργετικός, ώστε να σε βοηθήσει να αντέξεις τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Σαν παιδί κοιμόσουν συνεχώς, γιατί να μην κάνεις και τώρα το ίδιο, σε μικρότερο βαθμό;

#4 Αθλήσου για διασκέδαση.

gym and music

Είναι τρελό το πόσο μονότονη μπορεί να γίνει η ζωή σου από τη μετάβαση της παιδικότητας στην ενηλικίωση. Μπορεί να μην είσαι φανατικός της γυμναστικής, αλλά κάποτε βρισκόσουν διαρκώς σε δράση. Αν δε θες να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο, προσπάθησε τουλάχιστον να κάνεις ευχάριστα πράγματα συνδυάζοντάς τα με αθλητικές δραστηριότητες. Βάλε μουσική στα ακουστικά σου και κάνε έναν περίπατο ή κλέψε 15 λεπτά μέσα στη μέρα και κάνε ασκήσεις στο σπίτι.

#5 Βγες έξω με φίλους ΧΩΡΙΣ να πάρεις μαζί σου κινητό τηλέφωνο.

friends

Κάποιοι έζησαν την εποχή που χρειαζόταν να καλέσουν στο σταθερό τηλέφωνο για να μιλήσουν με τους φίλους τους. Τώρα όμως, το 95% των στιγμών της καθημερινότητάς μας περιλαμβάνει το κινητό. Ακόμη κι όταν βρισκόμαστε με τους φίλους μας δημοσιεύουμε φωτογραφίες στο Instagram και selfies στο Snapchat. Ίσως ήρθε η ώρα να απενεργοποιήσεις το κινητό σου για λίγες ώρες και να επικεντρωθείς περισσότερο στον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου.

#6 Κάνε ένα αφρόλουτρο.

bubble-bath

Ήταν από τις πιο αγαπημένες μας δραστηριότητες ως παιδιά. Δεν ήθελες να μπεις στο μπάνιο, εάν αυτό δεν προϋπέθετε να ξεχειλίσει η μπανιέρα από αφρούς. Άναψε μερικά κεριά, πάρε ένα ποτήρι «χυμό»(!), βάλε την αγαπημένη σου μουσική να παίζει κι απόλαυσε ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο όπως παλιά.

#7 Κάνε περισσότερες ερωτήσεις.

destress.jpg7

Τα παιδιά είναι περίεργα πλάσματα. Είναι εύκολο να σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις, μιας και μεγαλώνεις και δεν είσαι πια στο σχολείο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνεις κιόλας. Επειδή είμαστε μεγαλύτεροι και έχουμε πια περισσότερες εμπειρίες, δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε τα πάντα. Πάντα πρέπει να λαχταράς να μαθαίνεις καινούρια πράγματα, ακόμη κι αν αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις αντιλήψεις και τα πιστεύω σου.

#8 Δες κινούμενα σχέδια αντί για ειδήσεις.

destress.jpg8

Η επικαιρότητα είναι σχεδόν πάντα θλιβερή και σε νευριάζει. Τα κινούμενα σχέδια από την άλλη μας κάνουν ευτυχισμένους. Κάνε ό,τι σε κάνει ευτυχισμένο!

#9 Διάβασε μία ιστορία στον εαυτό σου για να κοιμηθείς.

bed-book-cat-cuddle-Favim.com-610258

Άφησε το κινητό/λάπτοπ στην άκρη κι άνοιξε ένα βιβλίο. Ίσως να μην υπάρχει κανείς δίπλα σου να σου διαβάσει όπως όταν ήσουν μικρός/ή και να σου χαϊδεύει τα μαλλιά ώσπου να κοιμηθείς, οπότε γιατί να μην το κάνεις μόνος/η σου;

#10 Σταμάτα να ενδιαφέρεσαι για το τι σκέφτονται οι άλλοι για εσένα.

dont-care

Το καλύτερο για το τέλος. Τα παιδιά είναι το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα του «I don’t give a f*ck». Πρέπει κι εσύ να υιοθετήσεις αυτήν την στάση στην καθημερινότητά σου. Ο κόσμος εκεί έξω είναι ανταγωνιστικός και κακός. Μη δώσεις σε κανέναν την ευχαρίστηση να σε κάνει μίζερο σαν τον εαυτό του. Να ακούς και να βλέπεις τα πάντα, αλλά να δίνεις σημασία σε ό,τι εσύ θεωρείς σημαντικό.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET