fbpx

Πάει το μυαλό σου τι μας περιμένει στην 3η σεζόν του «La Casa de Papel»; Έχουμε όλα τα πιθανά σενάρια!


Το «La Casa de Papel» θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως το… «Despacito» του καλοκαιριού που μόλις τελείωσε. Το συζητούσαν παντού, στις καφετέριες, στις παραλίες, στα πλοία, στα αεροπλάνα… ΠΑΝΤΟΥ! Ακόμα κι εκείνοι οι ελάχιστοι που για κάποιον (ανεξήγητο) λόγο δεν το είχαν δει ακόμα, υπέκυψαν στον πειρασμό και στρίμωξαν όπως – όπως την καθημερινότητά τους, για να χωρέσουν τρία επεισόδια την ημέρα.

Περιττό να πω φυσικά, πως το «Bella Ciao» έγινε με τη σειρά του το απόλυτο καλοκαιρινό χιτάκι.

Για την ιστορία, όλοι πιστεύουν πως πρόκειται για ιταλικό τραγούδι της Αντίσταση. Στην πραγματικότητα όμως, πρόκειται για τυχαίο έργο ενός μουσικού, το οποίο ξεκίνησαν να τραγουδούν οι εργάτριες στα χωράφια της Μπολόνια, προσθέτοντας μερικούς στίχους που έδειχναν τις εξοντωτικές συνθήκες εργασίας της εποχής. Τη μορφή με την οποία το γνωρίζουμε σήμερα πάντως, την πήρε από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Για να φτάσουμε βέβαια στο τώρα, όπου το ακούμε φανατικά από το La Casa de Papel, κάπως έτσι:

Τον χαμό πάντως που έσπειρε η κορυφαία μη αγγλόφωνη σειρά του Netflix, πιστεύω δεν τον περίμεναν ούτε οι ίδιοι οι παραγωγοί.

Είναι γεγονός άλλωστε, πως η ισπανική σειρά ξεκίνησε να προβάλλεται πρώτα στο ισπανικό δίκτυο Antenna 3, χωρίς ιδιαίτερη ανταπόκριση από το κοινό. Χρειάστηκε η συμβολή του Netflix, το οποίο μόνταρε τα επεισόδια σε δύο σεζόν για να εξελιχθεί σε αυτήν την ανεπανάληπτη παγκόσμια επιτυχία.

Πριν συνεχίσεις παρακάτω, να σε ενημερώσω ότι ακολουθούν ενοχλητικά spoilers και στην αδιανόητη περίπτωση που ακόμα έχεις στο… περίμενε την παρέα του Προφεσόρ, καλύτερα να αφήσεις το άρθρο στη μέση.

Πάμε στο θέμα μας λοιπόν. Στο φινάλε της σειράς, είδαμε τη συμμορία να φέρνει εις πέρας –με ορισμένες απώλειες βέβαια, Αχ Μόσχα!  τη ληστεία στο Νομισματοκοπείο και να συνεχίζει ο καθένας το δικό του δρόμο.

Η Τόκιο, ο δεύτερος πιο σιχαμένος χαρακτήρα μετά τον Αρτουρίτο, ζει τον έρωτά της με τον Ρίο, ο Ντένβερ φεύγει με τη Μόνικα και η Ναϊρόμπι έβαλε πλώρη μόνη της, για να κερδίσει πίσω τον γιο της. Ο Ελσίνκι, πήρε κι εκείνος το μοναχικό του μονοπάτι μετά το θάνατο του αδερφού του. Ο Προφεσόρ με τη σειρά του, χρειάστηκε να κάνει ένα χρόνο υπομονή, μέχρι να τον εντοπίσει η Ρακέλ, η οποία απαρνήθηκε την καριέρα της ως αστυνομικός για να τον υποστηρίξει.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, φαινομενικά δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί η σειρά με τρίτη σεζόν. Και η αλήθεια είναι, πως έχω κάτσει αρκετές φορές σκεπτόμενη για το τι στο καλό παίζει να δούμε. Απ’ όλα όσα έχω σκεφτεί, θεωρώ πως τα τέσσερα σενάρια που ακολουθούν, είναι και τα επικρατέστερα.

Πολύ πιθανό να πέφτω τέρμα έξω, στόχος μου όμως ήταν, να σου δώσω τροφή για σκέψη. Πού ξέρεις, μπορεί το δικό σου σενάριο να ανταποκρίνεται περισσότερο στην πραγματικότητα.

ΣΕΝΑΡΙΟ 1ο

Ο τίτλος της σειράς στα ελληνικά σημαίνει «Τέλεια Ληστεία», επομένως θα ήταν εντελώς άτοπο, άσκοπο κι αστείο να παρακολουθήσουμε κάτι διαφορετικό, στην τρίτη σεζόν. Να δούμε δηλαδή πώς εξελίχθηκε η ζωή των πρωταγωνιστών μετά την επιτυχημένη ληστεία στο Νομισματοκοπείο. Είναι φυσικό στα πρώτα επεισόδια να παρουσιαστούν οι ζωές τους, αλλά υποψιάζομαι ότι η αγάπη για το χρήμα και η ανδρεναλίνη που βίωσαν, θα τους οδηγήσει σε μια νέα, ακόμα μεγαλύτερη και πιο σπουδαία περιπέτεια. Μια ληστεία που θα ταράξει συθέμελα την Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων.

ΣΕΝΑΡΙΟ 2ο

Ολόκληρο Νομισματοκοπείο έπεσε… αμαχητί στα χέρια ληστών και η Αστυνομία θα το αφήσει να περάσει έτσι απλά; Δε θα διεξάγει δηλαδή έρευνες για τη σύλληψή των ενόχων; Για την αποκατάσταση της τιμής της και μόνο, μοιάζει απίθανη οποιαδήποτε διαφορετική εξέλιξη. Θεωρώ λοιπόν, πως ένα πολύ πιθανό σενάριο είναι να δούμε να εξελίσσεται ένα ανθρωποκυνηγητό που όμοιό του δεν έχουμε ξαναδεί. Σημαντικό ρόλο θα παίξει και αυτή η αντιπαθητική μουχρίτσα, ο Αρτουρίτο, που θα πονοκεφαλιάσει κόσμο και κοσμάκη για να πάρει εκδίκηση, μιας και του έκλεψαν και το γκομενάκι. Όπως και να ‘χει, είναι με διαφορά το πιο «φτωχό» κι απογοητευτικό σενάριο να περιμένουμε. Καλύτερα να αφήσουν τη συνέχεια στη φαντασία μας, παρά να μας ξενερώσουν έτσι.

ΣΕΝΑΡΙΟ 3ο

Η Ρακέλ τα κάνει όλα… ώπα! Η γυναίκα που προσπαθούσε με μανία να εντοπίσει τον εγκέφαλο της ληστείας και τελικά όχι μόνο τον είχε μια ανάσα δίπλα της, τον ερωτεύτηκε κι από πάνω. Ή μήπως όχι; Στο τέλος την είδαμε να βρίσκει τον Προφεσόρ, το κάνει όμως από αγάπη; Μήπως ο γυναικείος εγωισμός και η βαθιά πληγή που της άφησε η σύντομη σχέση μαζί του, της έχει προκαλέσει δίψα για εκδίκηση; Μήπως λειτουργεί ακόμη στους κόλπους της Αστυνομίας; Θα μας εντυπωσιάσει αν συμβεί κάτι τέτοιο, μιας και πρόκειται για το σενάριο που ούτε ο ίδιος ο… Σέρχιο, δε θα μπορούσε να προβλέψει.

ΣΕΝΑΡΙΟ 4ο

Αντίθετα με το σενάριο #3, η Ρακέλ τελικά βρίσκει τον αγαπητικό της, ζουν επιτέλους τον μεγάλο τους έρωτα –είναι και πελούσιο το παλικάρι πλέον– και γοητεύεται τόσο από τη μεγάλη ζωή, που την ωθεί να σχεδιάσει με τον Προφεσόρ μια νέα οργανωμένη ληστεία, με ακόμα μεγαλύτερο ρίσκο. Ο Προφεσόρ με το μυαλό και την εμπειρία της πρώτης του ληστείας και με την Ρακέλ στο πλευρό του, η οποία γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τις κινήσεις της Αστυνομίας, συνιστούν ένα αχτύπητο δίδυμο. Θα τα (ξανα)καταφέρουν άραγε;

ΥΓ: Πολλές φήμες κάνουν λόγο για αφήγηση της ιστορίας που κρύβεται πίσω από τη στενή σχέση του Προφεσόρ με τον Μπερλίν.

Το μόνο σίγουρο πάντως, είναι πως το «La Casa de Papel» θα μας βρει πιστούς στο ραντεβού μας, το 2019, και προβλέπεται χαμούλης την ημέρα της πρεμιέρας!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET