fbpx

Ένα βήμα μπροστά, δέκα πίσω | Όταν η «εξέλιξη», βλάπτει σοβαρά την …ασφάλεια!


Από χθες έχει ξεκινήσει μεγάλη εκστρατεία στο διαδίκτυο για την υποστήριξη της BEAT κατά του νομοσχεδίου που προωθείται από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων το οποίο μετατρέπει την Beat (πρώην Taxibeat) σε εταρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.

«Αφήστε το BEAT όπως το αγαπήσαμε» είναι το σύνθημα που ενστερνίζονται 30.000 άνθρωποι (και ανεβαίνει) που έχουν ψηφίσει στην διαδικτυακή εκστρατεία της εταιρείας.

«Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμα τεχνολογική επιχείρηση όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60.

Η έναρξη του Taxibeat to 2011, αποτέλεσε το σημείο τομή για να αλλάξει εντελώς η εικόνα των αστικών μεταφορών στην Ελλάδα. Το ταξί έπαψε να είναι «ο ταρίφας» και έγινε ο σωστός και αξιοσέβαστος επαγγελματίας που όλοι αγαπούν να χρησιμοποιούν καθημερινά. Και όλα αυτά χάρη στο νέο μοντέλο που έφερε το Taxibeat: την αξιολόγηση του επαγγελματία, τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, και την ανταμοιβή των καλύτερων του κλάδου.

Το Taxibeat μέσα στα χρόνια μεγάλωσε, έφτασε τους σχεδόν 1 εκατομμύριο πελάτες, έκανε επενδύσεις εκατομμυρίων, δημιούργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και έγινε το success story της χώρας στα σκληρότερα χρόνια της κρίσης – ένα success story που έδινε κουράγιο σε όλους τους Έλληνες ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και συλλογικά σαν έθνος«, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ιστοσελίδα change.org.

Κάποια χρόνια πίσω, η μετακίνηση των πολιτών με οδηγούς ταξί δεν είχε σε καμία περίπτωση την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη που έχει δημιουργήσει η BEAT στα έξι χρόνια λειτουργίας της. Προσωπικά δεν θα αναφερθώ στην -ακόμη μια φορά- εκτέλεση της καινοτομίας στη χώρα μας, ειδικά όταν προσπαθούν με αδιάκοπη προσπάθεια και κόπο να ορθοποδήσουν τέτοιες εταιρείες, αλλά στην πραγματική σημασία μιας τέτοιας απόφασης.

Προσωπικά, χρησιμοποιώ τουλάχιστον 3 φορές ταξί μέσα στην εβδομάδα για να γυρίσω σπίτι μου. Χάρη στη βαθμολογία των οδηγών στο τέλος κάθε «κούρσας», η BEAT φροντίζει να ελέγχει τα στοιχεία του κάθε πελάτη προκειμένου να υπάρχουν στην πλατφόρμα οι καλύτεροι οδήγοι.

Με τον όρο «καλύτεροι» δεν αναφέρομαι μόνο στη συμπεριφορά. Οι προϋποθέσεις για να συνθέσουν αυτή την έννοια, εξαρτώνται από την καθαριότητα του οχήματος, την οδική συμπεριφορά αλλά και τον σεβασμό που δείχνει ο οδηγός στον πελάτη.

Θυμάμαι, όταν δεν είχα μάθει ακόμα την εφαρμογή και δεν ήμουν γενικά τόσο εξοικειωμένη με την τεχνολογία, να μπαίνω σε ταξί και να φεύγει απ’ευθείας μήνυμα σε γνωστούς και φίλους με τον αριθμό της ταμπέλας του οχήματος, στην περίπτωση που συνέβαινε κάτι. Δεν είναι υπερβολή. Υπήρχε το feeling του «ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται και δυστυχώς τόσα γίνονται«. Αυτό έχει ανατραπεί χάρη στο The Beat App. Βέβαια για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πέσεις σε περιστατικά που δε συνάδουν με τα χαρακτηριστικά της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι πολύ λιγότερα. Αυτός είναι και ο στόχος της  BEAT άλλωστε.

Λυπάμαι πραγματικά που η ασφάλεια των πολιτών δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα , αλλά τα συμφέροντα ορισμένων είναι…

Αν θες λοιπόν να βοηθήσεις κι εσύ να μπει ένα φρένο σε αυτόν τον παραλογισμό, τότε μπες στην ιστοσελίδα change.org να αφήσεις την ψήφο σου.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET