Τα ελληνικά νησιά έχουν κάθε χρόνο κι από μια σειρά/ταινία να τους κάνουν ξεκούραστο promo. Πέρσι το Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη δούλεψε κατ’ αυτόν τον τρόπο για τους Παξούς, φέτος το έκανε το ‘One Day’ για την Πάρο. Όχι ότι το κυκλαδίτικο νησί χρειάζεται βοήθεια για να τραβήξει την προσοχή, αλλά η διαφήμιση είναι πάντα ευπρόσδεκτη, ειδικά όταν προκύπτει τσάμπα.
Δεδομένου μάλιστα ότι το 70% των Gen Z και Millennials επηρεάζονται από τη μικρή και μεγάλη οθόνη όσον αφορά την επιλογή των προορισμών τους (σύμφωνα με την έκθεση 2023 Global Travel Trends Report της American Express), είναι σημαντικό εικόνες από τη χώρα να εμφανίζονται σε σειρές και ταινίες. Δε θα μιλήσουμε καν για το Mamma Mia effect! Το μιούζικαλ έχει εξασφαλίσει αιώνια άφιξη τουριστών στη Σκόπελο.
Επιστρέφοντας στην Πάρο όμως, τα στοιχεία δείχνουν 32% αύξηση στις κρατήσεις καταλυμάτων, κι όλα αυτά χάρη στο ταξιδάκι των Dexter (ένα appreciation pause προς τιμήν του 😍) και Emma στο ελληνικό νησί.
Το ‘One Day’ του Netflix πήγε πολύ καλά – ρίχνοντας το τείχος των αμφιβολιών όσων υποστήριζαν ότι δεν πρόκειται να ακουμπήσει την ταινία – και μάλιστα τρένταρε για κάποιες μέρες στο TikTok. Μεταξύ άλλων λοιπόν, οι θεατές ξεχώρισαν και τη μικρή απόδραση των φίλων στην Πάρο και ελπίζουν να ζήσουν το δικό τους greek summer κλείνοντας από τώρα δωμάτιο. Όπως δήλωσε στο Gloucestershire Live η Amanda Cupples, γενική διευθύντρια της Airbnb για το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βόρεια Ευρώπη:
Το One Day έφερε ένα από τα πιο ήσυχα ρομαντικά ελληνικά νησιά στον κόσμο, την Πάρο, στην προσοχή των τηλεθεατών.
Καθρεφτίζοντας τις εμπειρίες των χαρακτήρων Emma και Dexter, οι επισκέπτες μπορούν να ξεκινήσουν τη δική τους περιπέτεια εμπνευσμένη από το ‘One Day’, δημιουργώντας πολύτιμες αναμνήσεις που θα διαρκέσουν για μια ζωή.
Αν σκοπεύατε δηλαδή να περάσετε τις διακοπές σας στο διάσημο νησί, το επίπεδο δυσκολίας εύρεσης καταλύματος φέτος φαίνεται να ανεβαίνει, οπότε καλό θα ήταν να βιαστείτε. Η σειρά του Netflix έκανε καλό μεν, έφερε περισσότερο ανταγωνισμό δε.