Έρευνες λένε

Όλο και περισσότεροι νέοι αποφεύγουν να βάζουν αποσμητικό, από μασχαλίλα θα πάμε!

Αυτή η απόρριψη των νέων στα αποσμητικά προέρχεται από φόβο που έχουν για την υγεία τους. Τη δική μας υγεία την σκέφτεται κανείς;

Αλεξάνδρα Κουτσούκου

21 Αυγούστου, 2019

[cover]

Φαντάζομαι πως κι εσύ έχεις αναρωτηθεί πολλές φορές, ειδικά όσο βρίσκεσαι στα ΜΜΜ, γιατί μερικοί δεν καταδέχονται με τίποτα να βάλουν στη ζωή τους αυτό το μικρό και πολύ χρήσιμο μπουκαλάκι, που ονομάζεται αποσμητικό. Έφυγαν τρέχοντας από το σπίτι; Τους τελείωσε από την πολλή τη χρήση και δεν πρόλαβαν να πάρουν άλλο; Το ότι ισχύει το ίδιο πράγμα για 10 άτομα μέσα στο ίδιο βαγόνι βέβαια, είναι που το κάνει λίγο ύποπτο…

Και δυστυχώς, η… ευωδία αυτή δεν πρόερχεται αποκλειστικά και μόνο από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Η προδοσία πολλές φορές έρχεται από νέα παιδιά, συνομήλικούς μας, που θα πίστευε κανείς ότι στην εποχή που ζουν, το αποσμητικό αποτελεί κάτι σαν το σαμπουάν για τα μαλλιά και το αφρόλουτρο για το σώμα: καθημερινότητα δηλαδή!

Λάθος πεποίθηση απ’ ό,τι φαίνεται, καθώς έρευνα της YouGov στις ΗΠΑ διαπίστωσε πως η νέα γενιά κάθε άλλο παρά εξοικειωμένη με τα αποσμητικά δεν είναι. Αποδεικνύοντας με νούμερα όμως τα παραπάνω, το 48% των ερωτηθέντων, ηλικίας 18 έως 24, δεν αγόρασαν αποσμητικό το 2018, ενώ το 31% των ερωτηθέντων, ηλικίας 25-34 ετών, δήλωσαν ότι δε χρησιμοποιούν καθόλου αποσμητικό.

Αυτή η απόρριψη των νέων προέρχεται από φόβο που έχουν για την υγεία τους, καθώς πιστεύουν ότι αποτελούν απειλή για αυτήν.

Ως αποτέλεσμα, είναι να στρέφονται σε οικολογικά και κυρίως προϊόντα που φτιάχνονται στο σπίτι, υπό το φόβο ότι εταιρείες καλλυντικών χρησιμοποιούν καρκινογόνες ουσίες. Τα parabens και τα άλατα αλουμινίου δε, που υπάρχουν σε ορισμένα αποσμητικά, είναι εκείνα που δημιουργούν το μεγαλύτερο προβληματισμό.

Το American Cancer Society και το National Cancer Institute βέβαια, έρχονται να δώσουν απάντηση στην ανησυχία τους (περί ανθυγιεινής συνήθειας), λέγοντας ότι δεν υπάρχουν συμπερασματικά στοιχεία που συνδέουν τον καρκίνου του μαστού με τη χρήση αποσμητικών.

Παρά τον καθησυχασμό των ειδικών όμως, ένα καλοκαιρινό μεσημεράκι στο λεωφορείο σού δίνει να καταλάβεις αμέσως ότι ο κόσμος χρειάζεται παραπάνω αποδείξεις για την ακινδυνότητα των εν λόγω προϊόντων για να πειστεί. Μέχρι τότε, δε θα περνάμε καλά…

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET