fbpx

Οι νέοι θεωρούν τις κλήσεις ξεπερασμένες και έχουν μόνιμα το κινητό στο αθόρυβο!


Εδώ είναι το σημείο που όλοι μαζί με μια φωνή λέμε «ΙΣΧΥΕΙ» !

Το κινητό είναι μεν το σημαντικότερο αντικείμενο που κουβαλάμε πάνω μας 24/7, αλλά δε θέλουμε να το ακούμε. Είναι λίγο παράδοξο αν το σκεφτείτε. Από τη μία δε ζούμε χωρίς αυτό, αλλά από την άλλη δεν αντέχουμε να μας ενοχλεί με τους ήχους του.

Μέχρι ενός σημείου βέβαια δικαιολογούμαστε. Είναι τόσες οι εφαρμογές και αντίστοιχα οι ήχοι με τους οποίους μας βομβαρδίζουν κάθε λίγα λεπτά, που δε γίνεται να μην το βάλεις στο αθόρυβο. Για το λόγο αυτό μας αποκαλούν και ως ‘Generation Mute’. Έχουμε βρει την ησυχία μας (κυριολεκτικά) χάρη στην επιλογή αυτή ή της δόνησης, με την τελευταία να μας επιτρέπει να ξέρουμε πότε έχουμε κάποια εισερχόμενη κλήση ή μήνυμα (για να μπορέσουμε να τα αγνοήσουμε), χωρίς όμως να χτυπάει τα ευαίσθητα νεύρα μας.

Αυτή η στροφή στο mute λοιπόν είναι και η αιτία που χάθηκε η αίγλη των cool ringtones.

Η εποχή που το soundtrack του «Παρά Πέντε» στην Ελλάδα και το ‘Crazy Frog’ παγκοσμίως έκαναν θραύση σαν ήχοι κλήσεις, πέθανε καιρό τώρα. Και δεν είναι ότι το επιβεβαιώνουμε μόνο εμείς εδώ, αλλά ολόκληρη έρευνα που διεξήγαγε γύρω από το θέμα η Sensor Tower. Η ίδια αναλύοντας στοιχεία που πήρε από Βρετανούς χρήστες κατέληξε στο ότι τα downloads ήχων κλήσης μειώθηκαν κατά 20% τα τελευταία χρόνια, και συγκεκριμένα από 4,6 εκατ. το 2016, σε 3,7 εκατ. το 2020.

Τη διαφορά την κάνει η νεολαία, που αποφασίζει να ζήσει χωρίς το άγχος των συνεχών ειδοποιήσεων ή πολύ απλά τσεκάρει μονίμως την οθόνη του κινητού της, οπότε δε χρειάζεται κάποιο ήχο να την ενημερώνει. Τείνουμε προς το δεύτερο. Όπως υποστηρίζουν και οι ειδικοί, από τη στιγμή που οι έφηβοι και όσοι διανύουν τη δεύτερη δεκαετία της ζωής τους, περνούν τόσο χρόνο στα κινητά τους, δεν τους είναι αναγκαία τα ringtones. Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και η εξάπλωση των smart watches, που σε ενημερώνουν μέσω δόνησης για κλήσεις και μηνύματα.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το 49% των εφήβων επικοινωνούν με άτομα που είναι στον ίδιο χώρο, μέσω emails, γραπτών μηνυμάτων και instant messages, σε πλατφόρμες όπως το WhatsApp, το Messenger, κλπ.

Ακόμη, μια άλλη έρευνα του 2017 από το Ofcom, ανακάλυψε ότι μόλις το 15% των ηλικιών 16-24, θεωρούν τις κλήσεις ως το σημαντικότερο τρόπο επικοινωνίας. Το 36% από την άλλη, προτιμά τα μηνύματα, ενώ το ποσοστό ανεβαίνει στο 49% αν συμπεριλάβουμε τα email.

Ακόμα και οι millennials όμως, και συγκεκριμένα το 80% αυτών, φαίνεται να προτιμούν τα μηνύματα από τις κλήσεις, καθώς θεωρούν τον τελευταίο τρόπο επικοινωνίας… ξεπερασμένο. Νιώθουν κάπως boomers όταν σηκώνουν το τηλέφωνο, οπότε επιλέγουν να απαντούν μέσω texting.

*Το παρόν άρθρο is your sign να βάλεις το κινητό σου στο αθόρυβο, σε περίπτωση που το ξέχασες.*

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET