Έρευνες λένε

Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι το 87% των νέων υποφέρει από υπερβολικό άγχος. Όχι γι’ αυτό που φαντάζεσαι!

Η Generation Z, η γενιά που περιλαμβάνει νέους ηλικίας 13 έως 23 ετών, νιώθει πιο αγχωμένη από ποτέ. Αυτό τουλάχιστον φανέρωσε μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 1.000 νέους στο Ηνωμένο Βασίλειο και αναφορικά με τα στοιχεία που προέκυψαν, το 87% παραδέχεται πως βιώνει έντονο άγχος για τη ζωή του σε καθημερινή βάση. Εσύ που διαβάζεις αυτές […]

Δήμητρα Πραντάλου

30 Νοεμβρίου, 2018

Η Generation Z, η γενιά που περιλαμβάνει νέους ηλικίας 13 έως 23 ετών, νιώθει πιο αγχωμένη από ποτέ.

Αυτό τουλάχιστον φανέρωσε μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 1.000 νέους στο Ηνωμένο Βασίλειο και αναφορικά με τα στοιχεία που προέκυψαν, το 87% παραδέχεται πως βιώνει έντονο άγχος για τη ζωή του σε καθημερινή βάση.

Εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές και ανήκεις σε αυτή την γενιά, μη βιαστείς να ταυτιστείς πλήρως με το αποτέλεσμα.

Κι αυτό γιατί από το 87%, το 45% ανησυχεί έντονα για την εμφάνισή του ή για το bullying που ενδεχομένως να υποστεί κάποια στιγμή, παρά για τη σταδριοδρομία ή την τρομοκρατία.

Όχι ότι μας προκαλεί έκπληξη, ειδικά όταν διανύουμε την εποχή που τα social media κυριαρχούν.

Έτσι λοιπον, σύμφωνα με την έρευνα, τα συναισθήματα των νέων για την εμφάνισή τους μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά τους, ενώ η πλειοψηφία μάλιστα θέλει την τέλεια εικόνα στα κοινωνικά δίκτυα. Κατά μέσο όρο, ένας νέος τραβά τον εαυτό του 9 φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της νύχτας, 5 από τις οποίες θα αναρτήσει στα προφίλ του, δαπανώντας έτσι 71 λεπτά για να τις επεξεργαστεί πριν τις postάρει.

Εξίσου ενδιαφέρον αποτελεί και το γεγονός πως τα κορίτσια “υποφέρουν” περισσότερο από τα αγόρια, στο θέμα εμφάνισης.

Το 56% των κοριτσιών δήλωσαν πως αισθάνονται ανήσυχες για την εμφάνισή τους, με το ποσοστό των αγοριών να φτάνει το 33%. Πολύ μεγαλύτερο από αυτό των αγοριών ήταν και το ποσοστό των κοριτσιών που δήλωσαν πως άλλαξαν τις διατροφικές τους συνήθειες για να είναι όμορφες.

Τέλος, οι περισσότεροι από τους νέους, περίπου το 86% δηλαδή, απορρίπτουν την πιθανότητα να ζητήσουν τη βοήθεια των ειδικών για να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους, ενώ συνήθως βιώνουν ξεσπάσματα, αμελούν το διάβασμα και αρνούνται να παρευρεθούν σε κοινωνικές εκδηλώσεις.

Με όλη αυτή τη ζοφερή εικόνα που παρουσιάζει η νέα γενιά, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την ψηφιακή φιλανθρωπική ομάδα «The Mix» με στόχο να βοηθήσει τους νέους από όλο τον κόσμο να κάμψουν τις ανασφάλειές τους και να αποδείξουν ότι αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο προς την ευτυχία, μέσω της καμπάνιας #AndOwningIT.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ψηφιακής νεανικής φιλανθρωπικής οργάνωσης «The Mix» ανέφερε σχετικά με το θέμα: 

«Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει η Gen Z, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα στίγμα γύρω από το πώς αυτή η γενιά μοιράζεται τα συναισθήματά της και για τον ανοιχτό διάλογο για την ψυχική υγεία. Το αίσθημα ανησυχίας ή άγχους μπορεί να γίνει πολύ απομονωτικό για τους νέους – αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί που αγωνίζονται με τα συναισθήματά τους και τα πράγματα γίνονται καλύτερα».

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET