SPILL THE TEA

Είδαμε τη νέα διαφήμιση με Βαλαβάνη-Βασάλο και cringάραμε τη ζωή μας!

Ποιος θεώρησε καλή ιδέα να επιλέξει αυτούς τους δύο να διαφημίσουν κάτι, που υπό άλλες συνθήκες θα είχε ενδιαφέρον;

Δαμιανός Σανταλίδης

18 Δεκεμβρίου, 2018

Λίγες μερούλες απέμειναν για τα Χριστούγεννα, οπότε μια ευτυχία τη νιώθουμε να πλανάται στην ατμόσφαιρα. Διακοπούλες έρχονται, η σχολή βγαίνει για λίγο από τις ζωές μας (αφήνει βέβαια ένα άγχος για την εξεταστική, μην τυχόν και την ξεχάσουμε εντελώς), δώρα στους μισθούς μας περιμένουν όλους εμάς τους σκληρά εργαζόμενους και πάει λέγοντας.

Ωστόσο, σκάει από το πουθενά στο timeline του Instagram η διαφήμιση του SPORTSFACTORY που ανοίγει στις 21 Δεκεμβρίου, με πρωταγωνιστές τα δύο αστέρια Βασάλος-Βαλαβάνη, και μας καταστρέφει κάθε όνειρο.

Το χαμόγελο που είχαμε τις τελευταίες μέρες αντικαθίσταται από μια φουλ ξινισμένη φάτσα κι απλά αναρωτιόμαστε γιατί είχαμε ελπίδες για καλές γιορτές εξαρχής. Εκεί μας κατάντησαν…

Από πού να το πιάσω δηλαδή; Από το ότι έχουμε βαρεθεί πια να βλέπουμε τα μέλια να στάζουν; Από το ότι δεν αντέχουμε άλλο τις τρυφερές ματιές της Ευρυδίκης προς το αγόρι της, λες και είναι ο Ντι Κάπριο να πούμε; Ή μήπως από το γεγονός ότι αντί να σβήνει το άστρο των δύο αυτών, πέρα από πάνελ εκπομπών θα τους βλέπουμε και σε διαφημίσεις από εδώ και πέρα;

Και τι διαφημίσεις, ε;

Σκάει η Ευρυδίκη από ψώνια και απεγνωσμένη λέει τον πόνο της στο σύντροφό της (σε επίπεδα υποκριτικής Εθνικού Θεάτρου και πάνω), για το πόσο δύσκολη είναι η ζωή και ότι δεν μπορεί να βρει κανένα ρούχο της προκοπής σε καλή τιμή. Ο Βασάλος λοιπόν, η κολώνα του σπιτιού, ο άντρας της φαμίλιας, βρίσκει για άλλη μία φορά τη λύση (σε αντίστοιχα επίπεδα υποκριτικής βέβαια).

Παρένθεση. Σε περίπτωση που δεν το αντιληφθείς βλέποντας το βιντεάκι, υποτίθεται ότι τσακώνονται!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Γιατί ΤΣΑΚΏΝΟΝΤΑΙ ο @costavasaloshd και η @evridiki_valavani ??? ____________________________________________ #sportsfactorygr #outlet #brands

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sportsfactorygr (@sportsfactorygr) στις

Το αποκορύφωμα είναι το τέλος βέβαια! Μετά από δυο λεπτά απαιτητικής ηθοποιίας κι αφού τελειώνουν ένα τόσο σκληρό γύρισμα, γεμάτο συναισθήματα και εκφράσεις, πανηγυρίζουν που έβγαλαν εις πέρας μια τόσο δύσκολη αποστολή. Λογικό. Συνεχίζουμε όμως και θέλω να απαντήσεις με απόλυτη ειλικρίνεια.

Πόσο καιρό είχες να cringάρεις έτσι τη ζωή σου;

Μην αγχώνεσαι όμως, γιατί όσο βρίσκεται στην επιφάνεια αυτό το ζευγαράκι θα το κάνεις πολλές φορές ακόμα, στο εγγυώμαι.

Αυτό που αναρωτιέμαι εγώ ωστόσο, είναι ποιος θεώρησε καλή ιδέα να επιλέξει αυτούς τους δύο να διαφημίσουν κάτι, που υπό άλλες συνθήκες θα είχε ενδιαφέρον, ρε παιδάκι μου! Εμείς είμαστε πάντα μέσα σε κάτι τέτοια και σίγουρα θα την κάναμε την επίσκεψή μας. Έλα όμως που έρχονται αυτοί οι δύο και μας κόβουν κάθε όρεξη. Ε, από ό,τι γνωρίζω από μάρκετινγκ, δεν είναι αυτός ο σκοπός μιας διαφήμισης!

Ωστόσο, για να μη μας πουν και προκατειλημμένους, εμείς λέμε να δώσουμε μία ευκαιρία και να περάσουμε μία βόλτα από το outlet του SPORTSFACTORY. Κι ελπίζουμε βαθύτατα να μην αναγκαστούμε να ξαναδούμε κάτι παρόμοιο, χρονιάρες μέρες κιόλας!

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Top πελάτες στα ZARA οι Έλληνες σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο!

ΕΛΛΑΔΑ

Νέες ταυτότητες: Άνοιξε η πλατφόρμα για ραντεβού – Τι πρέπει να ξέρεις για τη διαδικασία!

TECH NEWS

Πέντε λειτουργίες του iPhone που αγνοούσες μέχρι σήμερα!

ΕΛΛΑΔΑ

Απεργία Πέμπτης (21/9): Χωρίς Μετρό και ΗΣΑΠ όλο το 24ωρο – Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET