Καθυστέρησε κάτι μηνάκια, αλλά έγινε πράξη τελικά. Το καλό πράγμα άλλωστε, αργεί να γίνει…
Το Τραμ του Πειραιά «κατέβασε τα χειρόφρενα» και την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησε τα δοκιμαστικά δρομολόγια στους δρόμους της περιοχής. Κι όλα αυτά, 42 χρόνια μετά το τελευταίο δρομολόγιο του παλιού τραμ.
Πιο συγκεκριμένα, το βράδυ της περασμένης Τετάρτης έβαλε μπρος από το ΣΕΦ με προπορευόμενο όχημα για να ανοίγει το δρόμο και σύμφωνα με τις πληροφορίες, προβλήματα δημιουργήθηκαν μόνο στην ανηφόρα της λεωφόρου Λαμπράκη.
Το δρομολόγιο επαναλήφθηκε και το βράδυ της Πέμπτης, ενώ το πρωί της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε και το πρώτο πρωινό.
Το pireaspiraeus.gr ανέβασε και βίντεο:
Εφόσον λοιπόν όλα εξελίχθηκαν καλά σε γενικές γραμμές, η παράδοση του τραμ για το επιβατικό κοινό αναμένεται να γίνει την άνοιξη ή το καλοκαίρι.
Μέχρι τότε θα λυθούν και οι εκκρεμότητες που αφορούν διάφορες εργασίες κατά μήκος της γραμμής, μεταξύ των οποίων και η ηλεκτροδότηση τεσσάρων από τις 11 στάσεις του Τραμ.
Αυτό που δεν έχει ακόμα αποφασιστεί είναι ποια ακριβώς θα είναι τα νέα δρομολόγια του Τραμ, αν δηλαδή για παράδειγμα στον Πειραιά θα φτάνουν όλοι οι συρμοί από Σύνταγμα (τώρα Κασομούλη) και Βούλα ή αν θα επέλθει τροποποίηση των δρομολογίων.
Η υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία του έργου έγινε στις 14 Ιανουαρίου 2013. Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση του έργου θα γινόταν σε 25 μήνες, δηλαδή ως τον Φεβρουάριο του 2015. Τελικά το έργο έγινε παράδειγμα προς αποφυγή αφού έχει φτάσει τους 73 μήνες ύστερα από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις λόγω των πολλών φορέων που εμπλέκονταν στο έργο (αρχαιολογία, δίκτυα νερού και αποχέτευσης, ηλεκτρισμού, φυσικού αερίου, τηλεφωνίας, τρόλεϊ κλπ), αρχαιολογικών ευρημάτων και της οικονομικής κρίσης.