ΕΛΛΑΔΑ

Κ. Παπαγιάννη, όχι για μία ατάκα, αλλά για κανένα λόγο δε σηκώνεις χέρι σε γυναίκα!

Από χθες κυκλοφορεί μία πραγματικά δυσάρεστη είδηση. Ένας ξυλοδαρμός γυναίκας στον χώρο εργασίας της, αλλά και οπουδήποτε, είναι αποκρουστικό. Οι μάσκες βέβαια αργά ή γρήγορα, πέφτουν, και τότε ο καθένας πρέπει να έρχεται αντιμέτωπος με τις συνέπειες.  Όπως κατάλαβες, αναφέρομαι στη σωματική και λεκτική βία που άσκησε ο ηθοποιός Μάνος Παπαγιάννης στη συνάδελφο του, Σοφία […]

Δήμητρα Πραντάλου

15 Ιανουαρίου, 2018

Από χθες κυκλοφορεί μία πραγματικά δυσάρεστη είδηση. Ένας ξυλοδαρμός γυναίκας στον χώρο εργασίας της, αλλά και οπουδήποτε, είναι αποκρουστικό. Οι μάσκες βέβαια αργά ή γρήγορα, πέφτουν, και τότε ο καθένας πρέπει να έρχεται αντιμέτωπος με τις συνέπειες. 

Όπως κατάλαβες, αναφέρομαι στη σωματική και λεκτική βία που άσκησε ο ηθοποιός Μάνος Παπαγιάννης στη συνάδελφο του, Σοφία Παυλίδου. Αφορμή στάθηκε μία ατάκα που δεν είπε η ηθοποιός κατά την διάρκεια της παράστασης «Πετάει πετάει» στο θέατρο Χυτήριο, κίνηση που ο κ. Παπαγιάννης θεώρησε στοχευμένη προκειμένου να κόψει το δικό του αστείο.

Από που πήρε το δικαίωμα ο ηθοποιός/άντρας/πατέρας να σηκώσει το χέρι του σε μία γυναίκα, θα θέλαμε πολύ να μας το εξηγήσει. Μάλλον επειδή ο άντρας υπερτερεί στη δύναμη, αυτόματα του δίνεται η εξουσία να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση και να γίνει νταής στο αντίθετο φύλο. Σωστά κ. Παπαγιάννη;

Οι δηλώσεις της Σοφίας Παυλίδου για το χρονικό του ξυλοδαρμού:

«Την Πέμπτη το βράδυ γύρω στις 23:20 που τελείωσε η παράστασή μας ανέβηκα στο καμαρίνι μου και ο κύριος Παπαγιάννης που το καμαρίνι του είναι βρίσκεται στον κάτω όροφο με ρώτησε για ποιο λόγο δεν είπα την ατάκα που συνοδεύεται με μια κίνηση γιατί δεν έκανα την κίνηση. Την ξέχασα; Και του απάντησα «δεν μου βγήκε, δεν το έκανα». Μου λέει «το έκανες επίτηδες επειδή εγώ ξέχασα να σου πω πριν μια ατάκα;». Λέω «είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι σκέφτομαι με αυτόν τον τρόπο;». Και πάει στο πλατύσκαλο και τον βλέπω από κάτω, έχω οπτική επαφή με τον κύριο Παπαγιάννη που βρίσκεται στον κάτω όροφο. Μου λέει «θα σε γαμ…ω πάνω στη σκηνή έτσι και μου ξανακόψεις αστείο». Και λέω «σε παρακαλώ μίλα πιο όμορφα». Μου λέει «αυτό που σου λέω θα σου γαμ…ω ότι έχεις και δεν έχεις». Λέω «δεν μπορώ να μιλάω άλλο μαζί σου».

Επέστρεψα στο καμαρίνι μου και έκλεισα την πόρτα. Σε δευτερόλεπτα ο κύριος Παπαγιάννης βρέθηκε να κλωτσάει την πόρτα του καμαρινιού μου και να μπαίνει μέσα, με άρπαξε από το λαιμό, με πέταξε κάτω, εγώ έπεσα πάνω στην καρέκλα γιατί είναι μικρό το καμαρίνι. Ευτυχώς δεν χτύπησα στο νεροχύτη παρά μόνο στη σπονδυλική μου στήλη και πετάγομαι στην καρέκλα. Έβριζε κατά τη διάρκεια και έλεγε «εμένα δεν θα μου κλείσει κανένας πόρτες θα σε γαμ…ω παλιοπ…α, δεν θα μου ξανακόψεις αστείο» και μετά ήρθε ο συνάδελφος ο Σωτήρης Καλυβάτσης τον τράβηξε και τον κατέβασε κάτω».

Σε τέτοια περιστατικά βέβαια, δεν μπορεί κανείς να κρίνει ακούγοντας μόνο τη μία πλευρά. Όταν όμως οι υπόλοιποι ηθοποιοί επιβεβαιώνουν την αιτία του ξυλοδαρμού αλλά και το χρονικό –συγκεκριμένα η Κόνι Μεταξά ήταν μπροστά, ενώ ο Σωτήρης Καλυβάτσης απομάκρυνε τον κ. Παπαγιάννη– και όταν ειδικά υπάρχει γνωμάτευση από νοσοκομείο, τότε προφανώς δεν έχουμε να αμφισβητήσουμε τίποτα.

Το αν δεν έγιναν τα πράγματα με την ίδια ακριβώς λεπτομέρεια όπως τα περιγράφει η κ. Παυλίδου, δεν είναι κάτι που μας ενδιαφέρει. Δεν αναιρείται η πράξη σε καμία περίπτωση. 

O γιατρός που εξέτασε την ηθοποιό στα επείγοντα του Ασκληπιείου Βούλας, γνωμάτευσε ότι η ηθοποιός έχει κάκωση – θλάση γαστροκνημιαίου μυ αλλά και κάκωση στην οσφυική μοίρα.

 

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης που ήταν εκείνος που τους χώρισε, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ήταν βαρείς οι χαρακτηρισμοί μπήκε και μέσα στο καμαρίνι της. Τώρα την έσπρωξε…έπεσε, χτύπησε έγινε όλο αυτό. Ήταν όλα καλά, τελείωσε η παράσταση, μετά έπαθε αυτή την «έκρηξη» ο Μάνος».

Πάμε όμως και στα του θεάτρου. Την επόμενη ημέρα, ο κ. Παπαγιάννης συνάντησε τον θίασο και ζήτησε συγγνώμη για το ατυχές περιστατικό. Η παράσταση συνεχίζεται κανονικά, με την θέση της Παυλίδου να παίρνει η γυναίκα του ηθοποιού, Αγγελική Δαλιάνη. Η Παυλίδου μάλιστα, δήλωσε ότι αν δεν απομακρυνθεί ο ευέξαπτος ηθοποιός, δεν θέλει να επιστρέψει στο θέατρο.

Ποιος μπορεί να την αδικήσει; Ποια γυναίκα θα ήθελε να επιστρέψει στην δουλειά της όταν γνωρίζει ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή, εκείνος που την χτύπησε μπορεί να το ξανακάνει με την ίδια ευκολία; Ποιος μπορεί να της εγγυηθεί ότι την επόμενη φορά θα συγκρατήσει τα νεύρα του;

Αντίθετα μάλιστα, ο παραγωγός της παράστασης δήλωσε σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή “Αποκαλυπτικά”, ότι ο Μάνος Παπαγιάννης είχε αμυχές στο πρόσωπο του, αφήνοντας να εννοηθεί ότι και η Σοφία Παυλίδου του επιτέθηκε.

Τι μας λέτε κ. Γκουρούση; Ότι μια γυναίκα δηλαδή, θα τις τρώει και δεν θα προσπαθήσει να αμυνθεί; Μήπως να πει και ευχαριστώ;

Βέβαια, χθες το βράδυ βρέθηκαν δημοσιογράφοι έξω απ’το θέατρο προκειμένου να πάρουν μία δήλωση από τον ηθοποιό και όχι μόνο δεν είχε τίποτα στο πρόσωπο, αλλά ήταν και χαμογελαστός.

Πάντως Κόνι Μεταξά και Ρέα Τουτουνζή που συμμετέχουν στην παράσταση, δημοσίευσαν σχετική φωτογραφία για τη βία εναντίον των γυναικών στο instagram story τους, οπότε το κλίμα είναι τεταμένο στον θίασο.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET