ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Κι αν τα χρώματα είχαν την ίδια δύναμη με τις λέξεις; 

Το χρώμα έχει δύναμη. Μεγαλύτερη από όση νομίζουμε!

Neopolis Team

9 Δεκεμβρίου, 2022

Το χρώμα έχει δύναμη. Μεγαλύτερη από όση νομίζουμε. Δύναμη να δημιουργήσει νέους κόσμους, να φωτίσει μέρη και ανθρώπους, να αλλάξει την ψυχολογία μας. Nα μας γεμίσει έντονα και ευχάριστα συναισθήματα και να μας δώσει το κίνητρο που χρειαζόμαστε κάθε πρωί, για να προχωρήσουμε μπροστά και να μην τα παρατήσουμε ποτέ. Αλλά έχει και τη δύναμη να αλλάξει τον χαρακτήρα, την όψη ενός κτιρίου και την αισθητική μιας ολόκληρης πόλης. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, για τον οποίο κάθε καινοτόμος αρχιτέκτονας αναζητά συνεχώς το τέλειο χρώμα, αυτό που θα εναρμονίζεται απόλυτα με το όραμά του. Και παρά το γεγονός ότι το ανθρώπινο μάτι έχει την ικανότητα να ανιχνεύσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο χρώματα, πολλά από αυτά δεν τα βλέπουμε, δεν μπορούμε να τα συγκρατήσουμε ή  δεν τα θυμόμαστε με τον ίδιο τρόπο. Επομένως, η εύρεση του τέλειου χρώματος συνιστά μια δύσκολη υπόθεση και μια τεράστια πρόκληση.

Αυτήν όμως την πρόκληση, αγκάλιασε και ανέλαβε να εκπληρώσει η διεθνής εταιρεία χρωμάτων – ηγέτης στον τομέα – Sherwin-Williams Coil Coatings σε συνεργασία με το γραφείο της διαφημιστικής εταιρείας Wunderman Thompson στη Μινεάπολη. Από κοινού, έμπνευση και τεχνολογία μαζί, δημιούργησαν το «Speaking in Color», ένα σύστημα αναγνώρισης εκατομμύριων χρωμάτων που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και ενεργοποιείται αποκλειστικά με την ανθρώπινη φωνή. Για παράδειγμα, λέγοντας απλά: «Το κρυστάλλινο, νερό της Καραϊβικής», εκατομμύρια διαφορετικές εικόνες αναλύονται σε έναν αλγόριθμο αναζήτησης και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, προκύπτει μια συγκεκριμένη χρωματική παλέτα, συνδέοντας έτσι για πρώτη φορά ένα μέρος του κόσμου, μια ύπαρξη, μια εμπειρία με ένα συγκεκριμένο, μοναδικό χρώμα. Έτσι, η Sherwin-Williams Coil έχει τη δυνατότητα να χαρτογραφεί χρωματικά κάθε περιοχή, να προβλέπει τις τάσεις και να αντιλαμβάνεται ουσιαστικά τη δύναμη που παίζει το χρώμα στη ζωή των ανθρώπων. 

Το παραπάνω είναι μόνο ένα από τα πολλά παραδείγματα της κατεύθυνσης στην οποία κινείται το μέλλον της διαφήμισης, φέρνοντας κοντά την τεχνολογία και την καινοτομία με την επικοινωνία και τα media, με σκοπό να καταφέρει να αλλάξει τη ζωή όλων των ανθρώπων και σε κάθε γωνιά του κόσμου προς το καλύτερο. Και βασισμένη σε αυτήν την κατεύθυνση, χαράζει τον δρόμο της η Wunderman Thompson & GroupM Greece, μια ομάδα που αποτελείται από 170 έμπειρα στελέχη της επικοινωνίας, των media και της τεχνολογίας. Με βασική αποστολή της να αποτελεί καθημερινά φορέα θετικής αλλαγής, ανάπτυξης και εξέλιξης για φιλόδοξα brand. Ώστε να διαμορφώσει μια νέα εποχή επικοινωνίας και διαφήμισης για μία προοδευτική Ελλάδα, που θα λειτουργεί προς όφελος των ανθρώπων.

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET