fbpx

Impossible is Nothing: Η adidas εμπνέει τον κόσμο μέσα από μια σειρά δυναμικών ταινιών!


Σήμερα, η adidas παρουσιάζει την εξέλιξη της μακροχρόνιας στάσης του brand – Impossible Is Nothing. ΔΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ – μέσα από τολμηρές, ανθρώπινες ταινίες, οι οποίες μιλούν για την επαναστατική αισιοδοξία που είναι ριζωμένη στο σκοπό της adidas, να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων μέσα από τη δύναμη του αθλητισμού.

Το motto της adidas Impossible Is Nothing πρωτοεμφανίστηκε το 2004 και αγαπήθηκε παγκοσμίως, ένα motto με στόχο να αλλάξει τις ζωές όλων μέσα από τον αθλητισμό.

Για την adidas, το Impossible is Nothing είναι ένας τρόπος να βλέπεις τις ατελείωτες δυνατότητες του κόσμου, εκεί που οι άλλοι βλέπουν μόνο το αδύνατο. Είναι μια στάση κοινή τόσο στην κοινότητα της adidas, όσο και στους συνεργάτες της. Τώρα, η adidas δείχνει πόσο δυνατή μπορεί να είναι αυτή η στάση, παρουσιάζοντας την πιο φιλόδοξη σειρά ταινιών της μέχρι σήμερα.

Χρησιμοποιώντας σπάνιο αρχειακό υλικό σε μορφή ντοκιμαντέρ, η σειρά ταινιών παρουσιάζει την αθέατη πλευρά μερικών από τους πιο προβεβλημένους ανθρώπους στον κόσμο, με μια δυνατή αφήγηση από φίλους και συναθλητές. Στις ταινίες παρουσιάζονται στιγμές των Beyoncé, Paul Pogba και Mo Salah που δεν έχουν προβληθεί ξανά, δείχνοντας πώς η αισιοδοξία και η δράση διαμόρφωσαν τη ζωή τους. Στόχος της σειράς είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους να δουν τις δυνατότητες τους και να προσπαθήσουν να πετύχουν τους στόχους τους, αντλώντας δύναμη από ανθρώπινες ιστορίες που αποδεικνύουν τι μπορείς να πετύχεις με την αισιοδοξία.

Από την Ελλάδα, οι αθλητές στίβου Μίλτος Τεντόγλου, Αναστασία Μαρινάκου και Κυριάκος Ιωάννου, ο ποδοσφαιριστής Σωκράτης Παπασταθόπουλος, ο καλαθοσφαιριστής Κώστας Σλούκας και το μοντέλο Ηρακλής Tzusinov, θα μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες Impossible is Nothing, στα προσωπικά τους Instagram account. Παράλληλα, θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε και άλλες ιστορίες από τους adidas runners, ακόμη περισσότερους αθλητές, αλλά και αγαπημένους adidas influencers.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hercules Tsuzinov (@hercules0)

Από την πλευρά της η adidas, βλέποντας με αισιοδοξία τις δυνατότητες, παρουσίασε πρόσφατα τα σχέδιά της σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες, για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τον αθλητισμό μέσω της βιωσιμότητας, της αξιοπιστίας και της συμπεριληπτικότητας.

Βλέποντας τις δυνατότητες να χτίσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον, η adidas δεσμεύεται ότι μέχρι το 2024 θα σταματήσει τη χρήση παρθένου πολυεστέρα και θα χρησιμοποιεί μόνο ανακυκλωμένο πολυεστέρα σε όλα της τα προϊόντα.

Βλέποντας τις δυνατότητες της ένωσης και συμμετοχής όλων των ανθρώπων στον αθλητισμό, η adidas επέκτεινε τη σύμβασή της με την UEFA και στα γυναικεία EURO και Champions League.

Βλέποντας τις δυνατότητες καινοτομιών που δεν έχουν ξαναγίνει, η adidas κάνει ένα ακόμα βήμα μπροστά, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας κατασκευής ενδιάμεσων σολών από 3D printing με 4D4WD και των επερχόμενων προϊόντων σε συνεργασία με το Allbirds.

Από σήμερα μπορείτε να παρακολουθήσετε στην τηλεόραση από την άνεση του σπιτιού σας τις ταινίες της Beyoncé και του Mo Salah.

Δείτε περισσότερα στο @adidas και στο adidas.com καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET