fbpx

Οι top προορισμοί για το 2019, αν αγαπάς τη μόδα!


Χρόνο με το χρόνο, βλέπουμε ότι δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τις πρωτεύουσες της μόδας όπως είναι η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μιλάνο ή το Παρίσι. Όλο και περισσότερος κόσμος αγαπά τις εκδρομές στο εξωτερικό που γίνονται σε απροσδόκητες πόλεις των οποίων οι εγχώριες τάσεις έχουν επηρεάσει τις παγκόσμιες στυλιστικές προτάσεις. Για το 2019, έχουμε επιλέξει πέντε τοποθεσίες σε τέσσερις ηπείρους που προσφέρουν νέες προοπτικές στο στυλ.

Σίδνεϊ, Αυστραλία

Η Αυστραλία έχει μεταφερθεί σταθερά στο φως της μόδας τα τελευταία χρόνια. Πρωτοπόροι σχεδιαστές όπως ο Toni Matičevski, του οποίου τα ρούχα δειγματίστηκαν από την fashion blogger αλλά και μοντέλο Nicole Warne για τη Vogue Αυστραλίας. Τον Dion Lee, τον πρώτο άνθρωπο που παρουσίασε μια συλλογή εβδομαδιαίας μόδας στην Όπερα του Σίδνεϊ και τις αδελφές Nicky και Simone Zimmermann, των οποίων η ομώνυμη μάρκα ξεκίνησε στην αγορά του Paddington και τωρα βρίσκονται ανάμεσα σε λιανοπωλητές υψηλής μόδας σε όλο τον κόσμο. Παρόλο που αυτά τα τρία brand έχουν μεταφέρει τις εποχιακές διαδρομές τους προς τη Νέα Υόρκη, θα υπάρχει ακόμα αρκετό αναδυόμενο ταλέντο για να εντοπίσετε στην εβδομάδα μόδα στο Σίδνεϊ τον Μάιο του 2019.

Άμστερνταμ, Ολλανδία

Όταν πρόκειται για μόδα, το Άμστερνταμ θεωρείται ο πυρήνας στη δημιουργία ανεξάρτητων denim brands, αλλά και η έντονη εστίαση στις τοπικές μάρκες για τη βιωσιμότητα της χώρας είναι επίσης αξιοσημείωτη. Η Mandy Meuwese, ιδρυτής του οργανισμού δημοσίων σχέσεων της μόδας και του τρόπου ζωής του Άμστερνταμ, Ganbaroo, προβλέπει ότι η τάση αυτή θα αυξηθεί το 2019. Τον Οκτώβριο του 2019, θα ανοίξει ένα νέο μουσείο που εξερευνά την αλυσίδα παραγωγής της μόδας και προωθεί τη βιωσιμότητα μέσω εμβυθιστικών εγκαταστάσεων και παρουσιάσεων. Επίσης η κύρια σχολή μόδας, το Ινστιτούτο μόδας του Άμστερνταμ, θα καλωσορίσει έναν νέο σκηνοθέτη τον Φεβρουάριο. Ο πρώην λέκτορας και ομιλητής Dirk Reynders θα ξεκινήσει μια νέα εποχή δημιουργίας και οι κύριοι παίκτες της βιομηχανίας μόδας περιμένουν με ανυπομονησία τα σχέδιά του για το πανεπιστήμιο. Αν ο χρόνος και τα οικονομικά σας το επιτρέπουν, θα ήταν ένα από εκείνα τα δώρα για γενέθλια που θα πρέπει να κάνετε κάποια στιγμή στον εαυτό σας ή τα αγαπημένα σας πρόσωπα που λατρεύουν την μόδα.

Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Η ετικέτα της Nanushka, έβαλε τη Βουδαπέστη στο χάρτη της μόδας όταν απέκτησε μεγάλη φήμη το 2016. Οι συλλογές της μάρκας εμπνέονται από τη μοναδική κουλτούρα της πόλης και για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2019 χρησιμοποίησε μόνο δέρμα που ταιριάζει με τα vegan κινήματα, μεταξύ των νεότερων ετικετών που προσπαθούν να προωθήσουν την ηθική και βιώσιμη παραγωγή. Αυτό που κάνει τη Nanushka ξεχωριστή είναι η δέσμευσή της στην κληρονομιά της. Παρόλο που έχει κερδίσει τη παγκόσμια αναγνώριση και έχει μια θέση στην πρώτη σειρά της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης, εξακολουθεί να φιλοξενεί μια επίδειξη στην εβδομάδα μόδας της Βουδαπέστης κάθε καλοκαίρι, καλωσορίζοντας μια νέα εισροή εμπιστευτικών μόδας και ενδιαφέροντος των μέσων ενημέρωσης για την πόλη. Φέτος, αναμείνετε να δείτε την Nanushka και άλλα επερχόμενα εμπορικά σήματα από την Ουγγαρία, την Πολωνία και την Τσεχία σχετικά με το πρόγραμμα της εβδομάδας μόδας της Βουδαπέστης.

Τόκιο, Ιαπωνία

Στην Ιαπωνία, μπορεί ένας εξειδικευμένος ηλεκτρολόγος ή μια κομμώτρια να μην είναι τα πιο κοινά επαγγέλματα, όταν όμως σκεφτόμαστε την μόδα ή την τεχνολογία τότε σίγουρα το μυαλό μας πηγαίνει σε εκείνους. Ο Yohji Yamamoto και ο Rei Kawakubo αιχμαλώτισαν την προσοχή της ιαπωνικής σκηνής μόδας όταν έφεραν τις έντονες ετικέτες τους στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980. Τώρα, οι ετικέτες του Τόκιο (τόσο αρτιγενής όσο και καθιερωμένες) αποκομίζουν εξίσου αξιοπιστία στην πατρίδα τους, καθώς η εβδομάδα μόδας του Τόκιο αποδεικνύει ξανά και ξανά ότι αποτελεί έδαφος αναπαραγωγής για κάθε συναρπαστικό νέο ταλέντο. Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιείται τον Μάρτιο και τον Οκτώβριο, προσελκύει μερικούς από τους πιο σημαντικούς αγοραστές, επιμελητές και influencers του κόσμου, χάρη στην εστίαση της στις συλλογές που “βλέπουν μπροστά”, στη σιγουριά που αποπνέουν, και στη συνεχώς μεταβαλλόμενη αισθητική της.

Λος Άντζελες, ΗΠΑ

Η προώθηση των αναδυόμενων ταλέντων που συμβαίνει στο κέντρο του Λος Άντζελες το καθιστά έναν από τους βασικούς προορισμούς της μόδας για το 2019. Οι μεγάλες προσπάθειες αναζωογόνησης, σε συνδυασμό με την εγγύτητα της γειτονιάς σε μια ακμάζουσα περιοχή τέχνης, την έχουν μετατρέψει σε σημαντικό κέντρο μόδας. Επιπλέον, ο τεράστιος αριθμός αποθεμάτων παραγωγής της περιοχής προσφέρει στους σχεδιαστές πρόσβαση στην τοπική παραγωγή, προσελκύοντας σημαντικές ετικέτες όπως οι Yves Saint Laurent και Rebecca Taylor. Το Row DTLA, το οποίο άνοιξε το 2017, μετατρέπεται γρήγορα σε έναν ακριβά εμπορικό προορισμό, προσθέτοντας στην εμπορική βιωσιμότητα της περιοχής. Εκτός αυτού, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές εγκαθιστούν τεράστιες pop-up πλατφόρμες, όπως το Fashun Tweek, για να συγχωνεύσουν την τέχνη, τη μουσική και τη μόδα και να παρουσιάσουν εποχιακές παρουσιάσεις. Στο Greater LA, η πολυετή εβδομάδα μόδας του Λος Άντζελες – ένα διεθνές γεγονός που μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο κάθε σεζόν – γίνεται προορισμός για τους σχεδιαστές που βλέπουν πέρα ​​από τη γοητεία του Χόλιγουντ και αναγνωρίζουν το LA ως μια πολιτιστικά ζωντανή πόλη με τεράστιες δυνατότητες. Σαφώς το digital marketing στην Αμερική όπως και το digital marketing στην Ελλάδα μπορούν να σε αναδείξουν και να σε κάνουν γνωστό σε πολύ μικρό διάστημα και οι φίλοι μας στο Λος Άντζελες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET