fbpx

Οι Ράδιο Αρβύλα σάρωσαν σε τηλεθέαση, αλλά δεν άφησαν και τις καλύτερες εντυπώσεις!


Τα αγόρια της Θεσσαλονίκης επέστρεψαν για τα καλά στην ελληνική τηλεόραση και αυτό που έχουμε με σιγουριά να πούμε, είναι πως τα Δευτεριάτικα βράδια μας θα σταματήσουν να είναι τόσο βαρετά. Πόσο Netflix να δούμε πια; Θέλουμε κι εμείς το γέλιο μας.

Στην χθεσινή τους πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ, οι Ράδιο Αρβύλα το πέτυχαν αυτό και με το παραπάνω, αφού ξεκίνησαν πολύ δυναμικά και με άπειρη επικαιρότητα για σχολιασμό. Το Power of Love ειδικά, το ξετίναξαν. Δεν άφησαν βέβαια και τις πολιτικές εξελίξεις στην άκρη, αφού εκεί γίνονται τα καλύτερα καυστικά σχόλια και η σάτιρα.

Το μεγάλο τους comeback συνοδεύτηκε από εξαιρετικά καλή τηλεθέαση, όπου συνολικά άγγιξε το 33%. Στο κοινό 18-54 το 34%, στο 18-24 το 50% και στο 25-44 το 39%. Να συνυπολογίσουμε κιόλας πως η εκπομπή παίζεται στις 12 παρά τέταρτο το βράδυ που σημαίνει ότι για κάποιους είναι κάπως αργά.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι οι πολλές μπηχτές που εκτοξεύτηκαν προς το κανάλι του ΑΝΤ1, αλλά αν κάτι κρατήσαμε χθες, δεν ήταν ούτε τα κρύα ανέκδοτα, ούτε ο Κωστάκης ο καμεραμάν που ήταν και στις προηγούμενες εκπομπές, αλλά η υποδοχή που επιφύλαξε το κανάλι στους Θεσσαλονικείς που είχε να κάνει με την αιώνια πλάκα του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το Γραφείο Τύπου του καναλιού τους είχε ετοιμάσει για… δωράκι ατομικές κάρτες απεριορίστων διαδρομών που φυσικά είχε τυπώσει ειδικά για εκείνους και για το ανύπαρκτο -προς το παρόν- Μετρό Θεσσαλονίκης.

Όσοι δεν το είδατε, απολαύστε:

Η επιστροφή τους σχολιάστηκε φυ-σι-κά και από τους χρήστες του ελληνικού Twitter, με τους περισσότερους χρήστες να τρελαίνονται απ’τα γέλια!

Ωστόσο, υπήρχαν και πολλά αρνητικά, οπότε τα συναισθήματα είναι κάπως ανάμεικτα.

Πες μας λοιπόν, εσένα πως σου φάνηκε;

Υπάρχουν όμως και τα αρνητικά:

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET