fbpx

Οι νέοι γυρίζουν πλέον την πλάτη τους στο αλκοόλ, λέει έρευνα, εσείς επιβεβαιώνετε;


Σε λάθος μέρα πέσαμε, καθότι Σάββατο σήμερα και τα αποψινά σας σχέδια ίσως διαψεύσουν το συμπέρασμα που θέλει τη σημερινή νεολαία να απομακρύνεται από τη συνήθεια του ποτού, αλλά σε γενικές γραμμές είναι κάτι που ισχύει, σύμφωνα με βρετανική έρευνα. Πέρασε σαν σκέψη από το μυαλό μας ότι ενδεχομένως βάλαμε κι εμείς το χεράκι μας σε αυτό, με τούτο εδώ το άρθρο (μπορεί και όχι).

Η μπίρα, που είναι από τις πιο συνηθισμένες και απενοχοποιημένες επιλογές για ένα βράδυ με την παρέα, μπορεί κι αυτή να σε φτάσει στα άκρα από ένα σημείο και μετά. Και το θέμα είναι ότι μέχρι πρότινος, πολλοί το ήθελαν αυτό, να γίνουν ζάντα δηλαδή, να δοκιμάσουν τις αντοχές τους, να πουν ότι διασκέδασαν, να γίνουν θέαμα.

Και το ακόμα χειρότερο, είναι πως οι ίδιοι πάλι, αποφάσιζαν πως η κατάστασή τους δεν μπορούσε να σταθεί εμπόδιο από το να κρατήσουν τιμόνι και να αναλάβουν από μόνοι τους την επιστροφή για το σπίτι.

Τα κακά νέα είναι ότι τα παραπάνω περιστατικά έχουν οδηγήσει σε πολλές άσχημες καταστάσεις που δεν έχουν γυρισμό. Τα καλά, όμως, είναι ότι με το χρόνο θα αρχίσουν να μειώνονται, καθώς μειώνεται και η ανάγκη των νέων να διασκεδάσουν κατεβάζοντας μπουκάλια.

Γιατί σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής εφημερίδας BMC Public Health, η νεολαία πλέον έχει αρχίσει να «σνομπάρει» το αλκοόλ.

Συγκεκριμένα και μιλώντας με αριθμούς, το 2005 ένα 18% των νέων ηλικίας 16-24 χρονών δήλωνε ότι δεν καταναλώνει αλκοόλ, ενώ το 2015 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε περίπου κατά 10%, αγγίζοντας αισίως το 29%. Επίσης, μειώθηκε και το ποσοστό εκείνων που έπιναν μέχρι να μεθύσουν, φτάνοντας το 18% από το 27% στο οποίο βρισκόταν.

Μια άλλη έρευνα πάλι, που διεξήχθη από την Distill Ventures, έδειξε ότι συγκριτικά με πέρσι, 58% περισσότερα άτομα προτιμούν ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, ενώ 61% περισσότεροι είπαν ότι θέλουν καλύτερες επιλογές.

Η Anja Madhvani, brand ambassador της Cloudwater Brew Co., είπε επί του θέματος: «Ξεκάθαρα υπάρχει μια μετατόπιση στην κατανάλωση αλκοόλ, φαίνεται ότι περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ σκέφτονται πώς οι επιλογές τους στο ποτό επηρεάζουν την υγεία τους, τόσο την ψυχική όσο και τη σωματική, αλλά ακόμα και οικονομικά.»

Ως συνέπεια, βλέπουμε και τις ίδιες τις εταιρείες παραγωγής αλκοολούχων ποτών να καταφεύγουν σε εναλλακτικές λύσεις, όπως είναι τα ποτά με 0% αλκοόλ. «Όλο και περισσότεροι παραγωγοί φτιάχνουν εκδοχές των προϊόντων τους με 0% αλκοόλ.», σημειώνει η Anja.

Με λίγα λόγια, η στροφή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια και η επιθυμία των νέων να παραμένουν ψυχικά και σωματικά υγιείς, μακριά από τοξικές συνήθειες, έχει οδηγήσει στα παραπάνω ποσοστά.

Stay sober, stay safe, stay healthy!


Photo by Isabella Mendes from Pexels

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET