Μετά από μήνες εφαρμογής των πυλών σε Μετρό και ΗΣΑΠ, μόλις τη Δευτέρα κατάφεραν να κλείσουν όλοι οι σταθμοί του ηλεκτρικού της πρωτεύουσας. Όχι παιδιά, δεν είναι τρολ, είναι πέρα για πέρα αληθινή είδηση.
Τελευταίες έκλεισαν οι πύλες του σταθμού «Βικτώρια», γεγονός που σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ είχε ως αποτέλεσμα οι επικυρώσεις των ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών να αυξηθούν σημαντικά. Για την ακρίβεια, σημειώθηκαν 10.000 περισσότερες, συγκριτικά με μία εβδομάδα νωρίτερα.
Σε γενικές γραμμές, από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, όπου τότε ξεκίνησε και το εντατικό κλείσιμο των πυλών, οι επικυρώσεις εισιτηρίων εμφανίζουν ανοδική πορεία. Ενδεικτικά ο ΟΑΣΑ αναφέρει πως τον περασμένο Ιανουάριο, τα έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 19,4%, και τον Φεβρουάριο 22%.
Και για να πιάσουν τόπο αυτά τα χρήματα και να συγκεντρωθούν κι άλλα, ο ΟΑΣΑ μέσα στο επόμενο διάστημα θα υλοποιήσει ενέργειες βελτίωσης, προκειμένου να περιοριστεί κι άλλο η εισιτηριοδιαφυγή. Ήδη έχει μειώσει τον χρόνο απόκλεισης των μπαρών κατά την επικύρωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ενώ στα άμεσα σχέδιά του είναι και η ανανέωση του μενού των μηχανημάτων, με στόχο να γίνουν πιο εύχρηστα στο επιβατικό κοινό.
Ωστόσο, όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και δη τον ΗΣΑΠ, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις αλλαγές που πρέπει να επέλθουν για να γίνεί λίγο πιο ανθρώπινη η κατάσταση και σε κάθε ευκαιρία δεν ντρεπόμαστε να τις δηλώνουμε.
Γι’αυτό και με μεγάλη χαρά, ευτυχία, αγαλίαση και ανακούφιση ανακοινώνουμε πως επιτέλους έφτασε η μεγάλη μέρα και οι συρμοί του ηλεκτρικού, που λειτουργούν 34 χρόνια, θα αποτελούν παρελθόν σε λίγο καιρό.
Η κίνηση αυτή δεν έρχεται βέβαια επειδή εισακούστηκαν οι προσευχές μας, αλλά είναι αναγκαστική μιας και τα βαγόνια έχουν διάρκεια ζωής τα 30 με 35 χρόνια. Είμαστε λοιπόν σε αυτή τη φάση, αλλά μιας και δεν υπάρχουν χρήματα για την αγορά νέως συρμών, η Αττικό Μετρό σχεδιάζει ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που θα κοστίσει περίπου 70 εκατ. ευρώ.
Η αναβάθμιση θα είναι τόσο λειτουργική όσο και αισθητική.
Σχεδιάζεται, που λέτε, να εγκατασταθεί ε-πι-τέ-λους κλιματισμός νέας γενιάς, ενώ θα προστεθούν νέες πόρτες και οθόνες πληροφόρησης του επιβατικού κοινού, όπως εκείνες στα βαγόνια του Μετρό.