fbpx

Έρχεται στην Ευρώπη η KitKat με γιαπωνέζικο matcha, προφανώς θα καλμάρουμε τα τσάκρα μας!


Έρχεται στην Ευρώπη η πράσινη Kit Kat με τσάι matcha, γιατί ήταν αυτό που έλειπε από τη ζωούλα μας.

Η πράσινη σοκολάτα είναι αποτέλεσμα ανάμειξης σκόνης πράσινου τσαγιού με το κλασικό βούτυρο κακάο και τη λευκή σοκολάτα. Η συνταγή, που είναι επτασφράγιστο μυστικό χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τον λόγο, φυλάσσεται στο εργοστάσιο της Nestle στο Αμβούργο, όπου από ‘κει θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στην Ιαπωνία εν τω μεταξύ κυκλοφορεί περίπου δεκαπέντε χρόνια, οπότε ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή να έρθει και προς εμάς.

Αρχικά θα κυκλοφορήσει σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων θα είναι η Γερμανία, η Βρετανία, η Ελβετία και η Ιταλία και στη συνέχεια θα εξαπλωθεί και στην υπόλοιπη γηραιά ήπειρο.

Το ζήτημα είναι κάτα πόσο η Ευρώπη θα την υποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες, αφού εδώ που τα λέμε μοιάζει περισσότερο με σαπούνι μασσαλίας παρά με σοκολάτα. Στην Ιαπωνία δε, που το τσάι έτσι κι αλλιώς έχει την τιμητική του, η αγορά της αγγίζει περίπου τα 5 δις δολάρια, εξού και η KitKat είναι η πιο δημοφιλής ανάμεσα σε όλα τα brands.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, μεταξύ των 350 ανταγωνιστικών προϊόντων που κυκλοφορούν στην Ιαπωνία, η γεύση με τσάι matcha βρίσκεται στις τρεις δημοφιλέστερες.

Σε παγκόσμιο επίπεδο δε, η αγορά της πράσινης KitKat ανήλθε στο ένα δις δολάρια για τη Nestle, από τα συνολικά 8 δις που ήταν τα έσοδα τη συνολικά.

Οι δείκτες ανάπτυξης του προϊόντος ξεπέρασαν κατά πολύ το 3% του μέσου όρου της Nestle, φτάνοντας το 9%, γεγονός που καταδεικνύει το θετικό μομέντουμ για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Το πράσινο τσάι matcha είναι ριζωμένο στην ιαπωνική κουλτούρα και χρησιμοποιείται συχνά σε τελετουργίες τσαγιού στη χώρα.  Τα τελευταία χρόνια, το συγκεκριμένο είδος τσαγιού έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές και στην Ευρώπη, ειδικά τα latte πράσινου τσαγιού, οπότε ίσως η KitKat να έχει ελπίδες.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε μία από τις πιο χαρακτηριστικές ιαπωνικές KitKat στην Ευρώπη φέτος», δήλωσε ο Αλεξάντερ Μελότ, επικεφαλής του τμήματος ζαχαροπλαστικής της εταιρείας.

Από περιέργεια πάντως θα την δοκιμάσουμε σίγουρα!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET