ΕΛΛΑΔΑ

Ο εφιάλτης γίνεται πραγματικότητα | Είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα, σε λεωφορεία και τρόλεϊ!

Η εικόνα που μας ήρθε πρώτη στο μυαλό μετά την τελευταία ανακοίνωση του ΟΑΣΑ είναι δρόμοι με μποτιλιάρισμα, τσακωμοί, φωνές, καθυστερήσεις και γενικά ένας χαμούλης που υποψιαζόμαστε ότι θα ζωντανέψει από την Δευτέρα 2 Ιουλίου. Έρχονται μεγάλες στιγμές παιδιά, να το θυμηθείτε.  Κι αυτό γιατί από την ερχόμενη Δευτέρα θα μπαίνουμε στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ […]

Neopolis Team

28 Ιουνίου, 2018

Η εικόνα που μας ήρθε πρώτη στο μυαλό μετά την τελευταία ανακοίνωση του ΟΑΣΑ είναι δρόμοι με μποτιλιάρισμα, τσακωμοί, φωνές, καθυστερήσεις και γενικά ένας χαμούλης που υποψιαζόμαστε ότι θα ζωντανέψει από την Δευτέρα 2 Ιουλίου. Έρχονται μεγάλες στιγμές παιδιά, να το θυμηθείτε. 

Κι αυτό γιατί από την ερχόμενη Δευτέρα θα μπαίνουμε στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα.

Σκοπός του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών είναι να πατάξει την εισιτηριοδιαφυγή, αφού το επιβατικό κοινό θα υποχρεώνεται να επικυρώνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο μπροστά στους οδηγούς.

Βέβαια δεν ανακοινώθηκαν σημαντικά δεδομένα, όπως για παράδειγμα αν οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να απαγορεύουν την είσοδο σε όποιον δεν χτυπά εισιτήριο και κάρτα, μιας και αυτό είναι δουλίτσα των ελεγκτών.

Δεν μας έλειψαν, αλλά οι ελεγκτές που χάθηκαν;

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο 15 ελεγκτές για όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αθήνας, ενώ επιπλέον 65 βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκπαίδευσης.

Όσον αφορά τα έσοδα του ΟΑΣΑ μετά την τοποθέτηση των πυλών, έχει σημειωθεί κατακόρυφη αύξηση. Από τότε που ξεκίνησε το νέο μοντέλο μετακίνησης, έχει βελτιωθεί εμμέσως και η κατάσταση στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, καθώς πάρα πολλοί επιβάτες μετεπιβιβάζονται στα μέσα αυτά από το μετρό, με εισιτήριο που έχουν ‘υποχρεωθεί’ να ακυρώσουν για να περάσουν τις μπάρες.

Στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να κλείσουν οι είσοδοι στους υπόλοιπους σταθμούς του ΗΣΑΠ.

Τέλος, να σημειωθεί πως η ιδέα αυτή είχε προταθεί και παλιότερα, αλλά τότε οι οδηγοί είχαν αντιδράσει, οπότε πέρασε και δεν ακούμπησε. Πολλοί από αυτούς μάλιστα, εκτιμούν πως το μέτρο δεν θα εφαρμοστεί αμέσως, κάτι που όλοι ευχόμαστε.

Θα ήταν πραγματικά πολύ τίμιο αν το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έκανε μια βόλτα σε δρόμους που η κίνηση είναι ανυπόφορη ήδη, αλλά και στα λεωφορεία και τρόλεϊ που δεν πέφτει καρφίτσα από τον κόσμο καθημερινά, για να αντιληφθεί ότι αυτή η πρόταση θα δημιουργήσει παραπάνω προβλήματα. 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Πρεμιέρα σήμερα για τα ΕΠΑΛ – Το θέμα που έπεσε στην Έκθεση!

ΕΛΛΑΔΑ

Ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος δίνει ξανά Πανελλήνιες, στοχεύοντας σε άλλη σχολή φέτος!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα βγήκε ο καλύτερος ευρωπαϊκός προορισμός για φοιτητές, αφήνοντας πίσω τη Μαδρίτη!

ΕΛΛΑΔΑ

Πώς θα κινηθεί η Γραμμή 1 του μετρό την Τετάρτη (29/5) λόγω τελικού Conference League!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Πανσέληνος του Μαΐου θα χαρίσει απόψε διπλό εντυπωσιακό αστρονομικό φαινόμενο!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET