ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Οι σερβιτόροι δεν είναι δούλοι | 20 πράγματα που θα περίμεναν να γνωρίζουν οι πελάτες τους!

Σάββατο, 09/08/2014, μεσημεράκι. Σημείωσε την ημερομηνία γιατί ήρθε η ώρα να καταλάβεις ότι: 1. Δε γίνεται να αλλάζεις τραπέζια όποτε σου καπνίσει. Σεβάσου το. 2. Όταν ο σερβιτόρος σου λέει για τα πιάτα της ώρας και το ειδικό μενού, είναι μεγάλη αγένεια να τον διακόπτεις. Αυτή είναι η δουλειά του. Μπορείς να περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα. […]

Νότης Κουτσούκος

9 Αυγούστου, 2014

Σάββατο, 09/08/2014, μεσημεράκι. Σημείωσε την ημερομηνία γιατί ήρθε η ώρα να καταλάβεις ότι:

1. Δε γίνεται να αλλάζεις τραπέζια όποτε σου καπνίσει. Σεβάσου το.

2. Όταν ο σερβιτόρος σου λέει για τα πιάτα της ώρας και το ειδικό μενού, είναι μεγάλη αγένεια να τον διακόπτεις. Αυτή είναι η δουλειά του. Μπορείς να περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα.

3. Αν βιάζεσαι σαν τρελός τότε άφησε τις καφετέριες και τα εστιατόρια κι αρκέσου σε ένα γρήγορο κρουασάν από το περίπτερο.

4. Πες στους σερβιτόρους ότι είσαι έτοιμος για παραγγελία μονάχα όταν είσαι πράγματι …έτοιμος.

5. Φυσικά επιτρέπεται να κάνεις έξτρα παραγγελία. Άντε και δεύτερη. Οι πέντε όμως, είναι αιτία να σε πετάξουν έξω.

6. Αν μη τι άλλο, ο σερβιτόρος είναι κανονικός άνθρωπος κι όταν παραγγέλνεις πρέπει να το κοιτάζεις στα μάτια κι όχι οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.

7. Όταν πηγαίνεις κάπου με τη σχέση σου, να τον/την αφήνεις να παραγγείλει για τον εαυτό του/της. Δεν είναι ιδιοκτησία του.

8. Οι πλειοψηφία των σερβιτόρων δεν έχει στόχο να σου …πηδήξει τον/την γκόμενο/α.

9. Δε μπορούν να ξέρουν τι σκέφτεσαι. Δεν έχουν αναπτύξει τέτοιου είδους ικανότητες.

10. Σταμάτα να αλλάζεις συνεχώς γνώμη.

11. Δεν είναι καθόλου εύκολο να περπατάς με έναν γεμάτο δίσκο. θέλεις να δοκιμάσεις;

12. Δεν είναι ο σερβιτόρος που φτιάχνει το κοκτέιλ σου ή το κοτόπουλο α λα κρεμ. Για αυτό, κάνε τα παράπονα και ξέσπασε τα νεύρα σου εκεί που πρέπει.

13. Επίσης πρέπει να καταλάβεις ότι αν αυτά που παρήγγειλες θέλεις να είναι φρέσκα και ποιοτικά τότε απαιτείται κάποιος χρόνος παρασκευής και προετοιμασίας τους. Για αυτό, κούλαρε…

14. Μη χτυπάς τα δάχτυλα για να έρθει κοντά σου ο σερβιτόρος. Και προς θεού, μη σφυρίζεις. Έλεος!

15. Επίσης μη διακόπτεις τον σερβιτόρο σου όταν προσπαθεί να εξυπηρετήσει κάποιον άλλο πελάτη του μαγαζιού.

16. Όταν βλέπεις ότι υπάρχει άπειρος κόσμος στο μαγαζί τότε πρέπει να καταλάβεις ότι θα υπάρχουν «προβληματάκια» στην εξυπηρέτηση. Διαφορετικά, μπορείς να επισκεφθείς και το καφενείο της γειτονιάς σου. Εκεί δε θα σας ενοχλήσει κανείς.

17. Τις τιμές τις ορίζει ο επιχειρηματίας και όχι οι σερβιτόροι. Κατανοητό;

18. Όταν θέλεις να χωρίσετε τον λογαριασμό με την παρέα σου τότε φρόντισε να το κάνεις προτού φωνάξεις τον σερβιτόρο. Δεν έχει καμία όρεξη να ελέγξει τις ικανότητές σου στα μαθηματικά.

19. Τα tips δεν είναι αμαρτία και ντροπή. Είναι η ένδειξη ότι σεβάστηκες τις υπηρεσίες που σου προσέφερε κάποιος σερβιτόρος.

20. Επίσης να φέρεσαι σαν να έχεις απέναντί σου έναν επαγγελματία άνθρωπο. Κι όχι ένα δουλοπρεπές ζώο…

ΤΙ ΑΛΛΑ;

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

«Ψηφιακό Vegas»: Η Άνοδος των Αμερικανικών Διαδικτυακών Καζίνο στην Εποχή του Διαδικτύου

Είναι viral

Τύπος γυρίζει το ‘ZARI’ στην Αρεόπολη και αποθεώνεται περισσότερο κι από το ορίτζιναλ!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex σύμμαχοι περιποίησης στη μεγαλύτερη γιορτή ποδοσφαίρου!

Είναι viral

Φοιτητής Πληροφορικής έστειλε 500 αιτήσεις για πρακτική για να τον δεχθούν σε μία!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET