fbpx

5 ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι για να χτίσεις σάμερ μπόντι ακόμα και στην καραντίνα!


Θα έρθει εκείνη η δοξασμεεένη μέρα, που θα κυκλοφορήσουμε ξανά στους δρόμους ανέμελοι, αράζοντας σε ταράτσες πίνοντας καφέ και κοκτεϊλάρες και περπατώντας τα βράδια στο κέντρο της Αθήνας πιασμένοι χέρι-χέρι, χωρίς να μας προβληματίζει κανένας κορωνοϊός.

Μέχρι να συμβεί αυτό όμως, πρέπει να εφοδιαστούμε με υπομονή και ψυχραιμία, να εκμεταλλευτούμε τον άπλετο χρόνο που ξαφνικά μας προέκυψε (δεν τον ζητήσαμε, αλλά that’s life), να κοιμηθούμε, να ξεκουραστούμε και γενικότερα να φουλάρουμε τις μπαταρίες μας.

Εννοείται πως η φυσική μας κατάσταση (η ποια;) δεν πρέπει να εξαιρείται, γιατί δε θέλω να σε τρομάξω, αλλά το καλοκαιράκι θα καταφτάσει σύντομα και το μπόντι, μόνο για σάμερ δε θα είναι.

Και θυμάσαι εκείνα τα πέντε κιλάκια που κατάφερες να χάσεις μετά κόπων και βασάνων; Αν δεν σταματήσεις να καταβροχθίζεις πατατάκια, μπισκοτάκια, σοκολάτες κλπ και γενικότερα αν δεν κόψεις το χλαπάκιασμα, τότε θα πρέπει να συμφιλιωθείς με την επιστροφή τους. Ξέρω, είναι φοβερά δύσκολο να περιορίσεις τις επισκέψεις στην κουζίνα, αλλά το πράγμα θέλει αυτοσυγκράτηση και κυρίως λίγο κούνημα γυμναστική.

Να που έφτασε ο καιρός να κάνουμε περισσότερη γυμναστική απ’ ό,τι κάναμε πριν. Άμα μας μείνει συνήθεια και μετά το τέλος της καραντίνας, θα είμαστε οι καλύτεροι.

Προκειμένου λοιπόν, να χτυπήσεις την ακινησία, να ξεπιάσεις το κορμάκι σου και να μην πάρεις (όσο γίνεται) κιλά, θα πρέπει να φορέσεις το κολάν ή τη φόρμα σου, ένα αθλητικό μπλουζάκι (ή το κάνουμε σωστά ή όχι) και να δοκιμάσεις τις ακόλουθες ασκήσεις. Εννοείται ότι αν έχεις κάποιο όργανο γυμναστικής στο σπίτι, το τιμάς κι αυτό, μαζί με βαράκια, λάστιχο ή σχοινάκι. Όλα κάνουν αυτή τη περίοδο.

Αν πάλι δεν έχεις εξοπλισμό, δεν πειράζει, γιατί και οι παρακάτω ασκήσεις κάνουν τη δουλίτσα τους και «χτίζουν» κορμί. Let’s do this!

Άσκηση #1: Καθίσματα

Τα λεγόμενα squats. Είναι πραγματικά η πιο τίμια άσκηση, αφού γυμνάζει τους τετρακέφαλους των ποδιών, τους δικέφαλους, τους γλουτούς, τους ραχιαίους, την πλάτη και τους κοιλιακούς. Ξεκίνα σιγά-σιγά με ήπια καθίσματα και όσο περνούν οι μέρες προσπάθησε να γίνονται πιο βαθιά. Έτσι και πιο ενδιαφέρουσα θα κάνεις την άσκηση και να βαρεθείς γρήγορα δεν πρόκειται.

Tip: Μην ξεχνάς να κρατάς ίσια πλάτη και τα γόνατα σου να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών την ώρα που κάθεσαι.


Άσκηση #2: Κοιλιακούς

Θέλεις να είσαι πέτρα το καλοκαιράκι; Εδώ είσαι τότε. Ξεκινά με τους κλασικούς κοιλιακούς εννοείται, μόνο που στην πορεία μπορείς να το εξελίξεις. Για παράδειγμα, σήκωσε πόδια ψηλά και κάνε τις ίδιες επαναλήψεις προσπαθώντας να φτάνεις με τα χέρια σου τις μύτες των ποδιών. Μη βιαστείς να πεις «ούτε καν», θα είναι δύσκολο στην αρχή, αλλά μόλις το καταφέρεις θα χτίσεις κορμί θανατηφόρο.


Άσκηση #3: Προβολές

Η πιο εύκολη άσκηση για να χτίσεις δυνατούς μύες στα πόδια, είναι ξεκάθαρα οι προβολές. Εκτός από αυτό, σε βοηθούν να αποκτήσεις καλή ισορροπία, που γιατί να μην το δουλέψεις κι αυτό τώρα που υπάρχει χρόνος; Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η εν λόγω άσκηση χρησιμοποιείται ως προπόνηση για όλα τα αθλήματα. Συνήθως γίνεται με το να βάζεις το πόδι μπροστά, αλλά μπορείς να δοκιμάσεις να το πας και πίσω.


Άσκηση #4: Βυθίσεις

Οι βυθίσεις ή όπως μπορεί να τις έχεις ακούσει ως «dips», χτίζουν στην ουσία το πάνω μέρος του σώματος, του τρικέφαλους και τους ώμους. Είναι ιδανική για το σπίτι, γιατί δε χρειάζεσαι παρά μόνο ένα τραπεζάκι ή μία καρέκλα. Ξεκίνα τα πάνω – κάτω και με προσοχή στους αγκώνες.


Άσκηση #5: Ορειβασίες

Οι ορειβασίες ή «mountain climbers» είναι παρόμοιες με την άσκηση «σανίδα» (σκέτο παλουκάκι κι αυτή), με τη διαφορά ότι πρέπει να φέρνεις λυγισμένο το πόδι σου όσο πιο κοντά στο στήθος. Είναι ιδανική για τους κοιλιακούς και την ευκινησία, καθώς και για μπράτσα και ισχία.

Τέλος, μια ακόμα καλή άσκηση για να σφίξεις το σώμα, είναι να κάτσεις σε ένα τοίχο με τα πόδια λυγισμένα για 1′. Δεν είναι τόσο εύκολο βέβαια όσο διαβάζεται…

Για οποιαδήποτε άλλη άσκηση, θα χαρώ να τη δω σε σχόλια.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET