ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

Από τα 17 το δίπλωμα και… τέλος το «φακελάκι» στις εξετάσεις οδήγησης!

Το υπουργείο Υποδομών φέρνει τελικά όλες εκείνες τις αλλαγές στον τρόπο εξέτασης για την χορήγηση αδειών οδήγησης, με νέες προϋποθέσεις και πιο αυστηρά μέτρα. Στόχος του υπουργείου είναι να μπει οριστικό τέλος στα φακελάκια και να διασφαλιστεί η επάρκεια όλων εκείνων που αποκτούν άδεια οδήγησης. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει και νομοθετική πρωτοβουλία για την εξόφληση των […]

Neopolis Team

9 Ιανουαρίου, 2019

Το υπουργείο Υποδομών φέρνει τελικά όλες εκείνες τις αλλαγές στον τρόπο εξέτασης για την χορήγηση αδειών οδήγησης, με νέες προϋποθέσεις και πιο αυστηρά μέτρα.

Στόχος του υπουργείου είναι να μπει οριστικό τέλος στα φακελάκια και να διασφαλιστεί η επάρκεια όλων εκείνων που αποκτούν άδεια οδήγησης.

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει και νομοθετική πρωτοβουλία για την εξόφληση των περίπου 1.000 εξεταστών οδήγησης σε όλη τη χώρα, οι οποίοι απέχουν από τα καθήκοντά τους εδώ και μήνες.

Όπως μας είχε γίνει γνωστό παλαιότερα, η εξέταση θα πραγματοποιείται τελικά με κάμερες.

Στην ουσία θα τοποθετηθούν κάμερες με μικρόφωνα για να γίνεται καταγραφή της διαδικασίας από το κέντρο ελέγχου του υπουργείου Υποδομών, ενώ στα οχήματα δεν θα βρίσκονται πια δύο εξεταστές όπως συμβαίνει τώρααλλά ένας, ο οποίος μάλιστα θα επιλέγεται από κλήρωση και όχι από τον δάσκαλο. Αντίστοιχα, στις μοτοσικλέτες ο εξεταζόμενος θα βρίσκεται μόνος του.

Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται επίσης και η χορήγηση άδειας οδήγησης σε 17χρονους, με την υποχρεωτική συνοδεία ενηλίκου, τουλάχιστον 30 ετών και κατόχου διπλώματος οδήγησης μια 5ετία και χωρίς να του έχει καταλογιστεί βαθμός ποινής στο point system για χρονικό διάστημα ενός έτους.

Ο ανήλικος υποχρεούται σε ασφαλιστική κάλυψη με ευθύνη έναντι τρίτων λόγω σωματικής βλάβης ή ζημιών, περιλαμβανομένης και της χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης.

Όταν θα έχει συμπληρώσει πια τα 18 έτη, τότε θα μπορεί να λάβει την κανονική άδεια οδήγησης και πάλι μετά από πρακτική εξέταση και με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχει υποπέσει σε παραβάσεις.

Γίνεται λόγος μάλιστα ο ανήλικος να έχει τη δυνατότητα να οδηγεί για διάστημα έξι μηνών ή 100 ωρών, εκ των οποίων οι 10 μπορούν να πραγματοποιηθούν μια ώρα μετά τη δύση του Ηλίου.

Αλλαγές και στη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων

Όπως προείπαμε, θα πρέπει πρώτα να παιρνούν από θεωρητική εξέταση και εφόσον περάσουν με επιτυχία, τότε θα συνεχίζουν στη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.

Η πρακτική εξέταση θα πραγματοποιείται σε δύο στάδια και την ίδια ημέρα. Στο πρώτο, θα εξετάζονται οι γνώσεις και οι δεξιότητες οδήγησης και στο δεύτερο στάδιο θα ακολουθεί η εξέταση στις ειδικές δοκιμασίες. Και στα δύο στάδια, η εξέταση θα γίνεται live και θα καταγράφεται.

Στην περίπτωση που αποτύχει ο εξεταζόμενος στο δεύτερο στάδιο, τότε θα πρέπει να περάσει πάλι από το πρώτο.

Τέλος, η κάμερα και το μικρόφωνα θα απεικονίζει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος ή τις θέσεις ανάβασεις των μοτοσικλετών, και αν υπάρχει αλλοίωση των αποτελεσμάτων τότε θα …πέφτουν καμπάνες!

Να τα δούμε όλα τα παραπάνω και να μη τα πιστεύουμε!

EVENTS

Red Bull Dance Your Style: Ο πιο δυνατός ελληνικός street dance διαγωνισμός επιστρέφει! 

Μουσική

Εταιρεία σε πληρώνει για να ακούσεις το νέο άλμπουμ της Taylor Swift δοκιμάζοντας εσώρουχα!

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

«Ψηφιακό Vegas»: Η Άνοδος των Αμερικανικών Διαδικτυακών Καζίνο στην Εποχή του Διαδικτύου

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET