Από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, όλοι οι κάτοχοι της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας που είχαν προπληρώσει και δεν εξάντλησαν τις ημέρες, εξαιτίας του lockdown από τις 11 Μαρτίου έως και τις 4 Μαΐου, θα λάβουν αποζημίωση όπως είχε γίνει γνωστό.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, όσοι είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημέρων θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, ενώ όσοι κάτοχοι καρτών είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.
Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους όποτε το επιθυμούν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.
Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.
Η απόφαση αυτή έχει ως στόχο, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ να στηρίξουν έμπρακτα τους τακτικούς και καθημερινούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού.
Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ.
Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ επιβατών και εργαζομένων.
Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα 10:00 – 14:00 / Τετάρτη 10:00 – 14:00 / Παρασκευή 10:00 – 14:00