Μετά από την κατάθεση της πρότασης του Χρήστου Σπρίτζη, Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, ετοιμάζεται και επίσημα η άμεση κατάργηση του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, η εν λόγω πρόταση κατατέθηκε στο Λογιστήριο του Κράτους την προηγούμενη Δευτέρα, με σκοπό ο Υπουργός να εξασφαλίσει την αντίστοιχη γνωμοδότηση. Σημειώνεται, μάλιστα, πως πριν αρκετό καιρό είχε προταθεί και στους δημάρχους της συγκεκριμένης Περιφέρειας χωρίς βέβαια να είναι ακόμα κάτι σίγουρο.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, συγκροτείται στη θέση του παλιού ΣΑΣΘ, εταιρεία με την επωνυμία «Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης» η οποία θα αναλάβει τον συντονισμό και την εποπτεία του συγκοινωνιακού έργου. Θυγατρική του νέου αυτού Οργανισμού θα είναι εταιρεία που θα συγκροτηθεί με την επωνυμία «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε.» (ΑΣΥΘ) και η οποία θα εκτελεί το μεταφορικό έργο στην πόλη.
Στην ΑΣΥΘ, το κράτος θα κατέχει το 51% και το υπόλοιπο 49% θα μπορεί να διατεθεί στην αυτοδιοίκηση, σε φορείς κτλ που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Με την κατάργηση του ΟΑΣΘ το 2019, το συγκοινωνιακό έργο θα περάσει στη ΑΣΥΘ, η οποία θα αποτελείται από 9 μέλη, τα 8 εκ των οποίων θα ορίζονται από τον υπουργό.